Centrální dálkové zamykání
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 11
- Registrován: úte bře 25, 2008 18:03
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Centrální dálkové zamykání
Návod na montá? dálkového ovládání do vozidla Fiat Grande Punto.
Toto vozidlo,jako ostatně vět?ina moderních evropských vozidel,je ovládáno záporným impulzem (zamknout) a záporným impulzem přes odpor 180 ohmu (odemknout).Kufr
má odskok ovládaný tlačítkem na palubní desce,co? asi vadí nejvíce.(Absence jakékoli dal?í mo?nosti jak kufr otevřít zvenčí).Pro tento vůz se hodí prakticky jakákoli ?dálka? univerzální a nebo s negativním výstupem.Montá? do vozidla je jednoduchá,ale neurčitě ne pro v?echny.
Pro ty co si na to troufají,nabízím návod ?jak na to?.
Budu popisovat montá? dálkového ovládání polského výrobce MaxiCar 286-3901 .Je to
ovládání univerzálního typu s vodotěsnými (festovními) třítlačítkovými ovladači.
Vět?inou asi nebudeme po?adovat uzamknutí vozidla po rozjezdu. Dojezd oken v tomto případě pouze s modulem dojezdu,který je mo?no takté? zakoupit.Není to v?ak předmětem tohoto návodu.Zaměřím se proto jen na přípojná místa ve vozidle,co? je alfou i omegou úspě?né montá?e.
Začneme tedy předev?ím s demontá?í krytu servisního konektoru který se nachází pod tlačítky mlhovek a sklonu reflektorů.Lehkým tahem za vrchní část krytu tento odejmeme.Demontujeme i konzoli se servisní zásuvkou.Tím se nám vytvořil prostor pro montá?.Pak demontujeme odkládací poličku u spolujezdce (pootočením a vysunutím pravého čepu poličky)a boční kryt středového tunelu(je tam pouze lehce nacvaklý).Tím se dostaneme na kabelá? od tlačítek na středovém panelu.Vyhledáme si tam modro?lutý vodič vedoucí od tlačítka odskoku kufru.(Je omotán spolu s dal?ími vodiči textilní omotkou)S tohoto místa protáhneme vodič do prostoru servisního konektoru,který pak připojíme na rů?ový vodič řídící jednotky.(Je to trochu problém ale s kusem tvrd?ího drátu pou?itého na prota?ení se to daří celkem rychle).Konektor řídící jednotky dálkového ovládání připravíme na negativní ovládání.Naletujeme diody (fialový vodič)pro ukazatele směru a odpor 180 ohmu(?lutý vodič) pro odemknutí.Vyjmeme ze svorkovnice hnědý a zelený vodič (není potřeba).Vodiče:modrý,?lutočerný a černý spojíme dohromady a na konec naletujeme očko.Pak ji? mů?eme spojit konektor s řídící jednotkou tuto přilepit oboustranně lepící páskou (součást balení)do prostoru za servisní konektor.(Viz obr.)Pak ji? mů?eme začít s připojováním dal?ích vodičů.Vyledáme si ve svazku bílofialový vodič vedoucí do gumové průchodky levého sloupku a následně do levých dveří.Ten nám bude zamykat a odemykat.Tam připojíme hnědý a ?lutý vodič(S odporem 180ohmu).Na spodním pravém 20pinovém konektoru vyhledáme rů?ovočerný (levý ukazatel)a rů?ovobílý vodič(pravý ukazatel). Tam připojíme diody.(Musí tam být,jinak by v?dy blikaly v?echny ukazatele najednou!!!).Na servisním konektoru vyhledáme červenohnědý vodič +12V a na něj připojíme čevený vodič s pojistkou 15A.(V tomto zapojení mimochodem nesmyslně velká.Chrání opravdu jen proti zkratu).Pak jen připojíme očko na kostru vozidla a máme takřka hotovo.Odskou?íme funkce a v?e řádně zajistíme černou el.páskou.Nasadíme zpět kryt tunelu a odkládací poličku.Na levé straně kryt servisního konektoru.
Přeji v?em úspě?nou montá?.
Toto vozidlo,jako ostatně vět?ina moderních evropských vozidel,je ovládáno záporným impulzem (zamknout) a záporným impulzem přes odpor 180 ohmu (odemknout).Kufr
má odskok ovládaný tlačítkem na palubní desce,co? asi vadí nejvíce.(Absence jakékoli dal?í mo?nosti jak kufr otevřít zvenčí).Pro tento vůz se hodí prakticky jakákoli ?dálka? univerzální a nebo s negativním výstupem.Montá? do vozidla je jednoduchá,ale neurčitě ne pro v?echny.
Pro ty co si na to troufají,nabízím návod ?jak na to?.
Budu popisovat montá? dálkového ovládání polského výrobce MaxiCar 286-3901 .Je to
ovládání univerzálního typu s vodotěsnými (festovními) třítlačítkovými ovladači.
Vět?inou asi nebudeme po?adovat uzamknutí vozidla po rozjezdu. Dojezd oken v tomto případě pouze s modulem dojezdu,který je mo?no takté? zakoupit.Není to v?ak předmětem tohoto návodu.Zaměřím se proto jen na přípojná místa ve vozidle,co? je alfou i omegou úspě?né montá?e.
Začneme tedy předev?ím s demontá?í krytu servisního konektoru který se nachází pod tlačítky mlhovek a sklonu reflektorů.Lehkým tahem za vrchní část krytu tento odejmeme.Demontujeme i konzoli se servisní zásuvkou.Tím se nám vytvořil prostor pro montá?.Pak demontujeme odkládací poličku u spolujezdce (pootočením a vysunutím pravého čepu poličky)a boční kryt středového tunelu(je tam pouze lehce nacvaklý).Tím se dostaneme na kabelá? od tlačítek na středovém panelu.Vyhledáme si tam modro?lutý vodič vedoucí od tlačítka odskoku kufru.(Je omotán spolu s dal?ími vodiči textilní omotkou)S tohoto místa protáhneme vodič do prostoru servisního konektoru,který pak připojíme na rů?ový vodič řídící jednotky.(Je to trochu problém ale s kusem tvrd?ího drátu pou?itého na prota?ení se to daří celkem rychle).Konektor řídící jednotky dálkového ovládání připravíme na negativní ovládání.Naletujeme diody (fialový vodič)pro ukazatele směru a odpor 180 ohmu(?lutý vodič) pro odemknutí.Vyjmeme ze svorkovnice hnědý a zelený vodič (není potřeba).Vodiče:modrý,?lutočerný a černý spojíme dohromady a na konec naletujeme očko.Pak ji? mů?eme spojit konektor s řídící jednotkou tuto přilepit oboustranně lepící páskou (součást balení)do prostoru za servisní konektor.(Viz obr.)Pak ji? mů?eme začít s připojováním dal?ích vodičů.Vyledáme si ve svazku bílofialový vodič vedoucí do gumové průchodky levého sloupku a následně do levých dveří.Ten nám bude zamykat a odemykat.Tam připojíme hnědý a ?lutý vodič(S odporem 180ohmu).Na spodním pravém 20pinovém konektoru vyhledáme rů?ovočerný (levý ukazatel)a rů?ovobílý vodič(pravý ukazatel). Tam připojíme diody.(Musí tam být,jinak by v?dy blikaly v?echny ukazatele najednou!!!).Na servisním konektoru vyhledáme červenohnědý vodič +12V a na něj připojíme čevený vodič s pojistkou 15A.(V tomto zapojení mimochodem nesmyslně velká.Chrání opravdu jen proti zkratu).Pak jen připojíme očko na kostru vozidla a máme takřka hotovo.Odskou?íme funkce a v?e řádně zajistíme černou el.páskou.Nasadíme zpět kryt tunelu a odkládací poličku.Na levé straně kryt servisního konektoru.
Přeji v?em úspě?nou montá?.
Naposledy upravil(a) Bajtu dne ned bře 22, 2009 17:16, celkem upraveno 1 x.
Milan, GP - 1.2 Active, Octavia 1.6/74Kw
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Prosim skus ty obrazky nahrad treba sem: http://imageshack.us/ at se normalne zobrazi. Ja sice dalku mam ale at je to komletni jen tak pro zajimavost.
Jak rozebrat originál klíč
Poradí prosím někdo, jak rozebrat originál klíč s DO ? Hledal jsem to tady, ale nena?el Včera mi do něj napr?elo, vyndal jsem baterku, na druhé straně od klíče by mi od sebe obě poloviny ?ly, dr?í to někde v místě vystřelovaní klíče. Nechci na to násilím, abych tomu neublí?il a potřebuji trochu o?etřit plo?ný spoj, aby to celé neurezlo. Děkuji předem
Grande 08 5dv 1,3JTD 66kW dual AC B&M - prodáno
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Re: Jak rozebrat originál klíč
Pod znakem FIAT je schovaný ?roubekpeta píše:Poradí prosím někdo, jak rozebrat originál klíč s DO ? Hledal jsem to tady, ale nena?el Včera mi do něj napr?elo, vyndal jsem baterku, na druhé straně od klíče by mi od sebe obě poloviny ?ly, dr?í to někde v místě vystřelovaní klíče. Nechci na to násilím, abych tomu neublí?il a potřebuji trochu o?etřit plo?ný spoj, aby to celé neurezlo. Děkuji předem
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
DO
děkuji a ten znak se jen "vydloubne" ?
Grande 08 5dv 1,3JTD 66kW dual AC B&M - prodáno
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
DO
u? se podařilo, byl docela "nafest" přilepený
Grande 08 5dv 1,3JTD 66kW dual AC B&M - prodáno
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
- martin2012
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned pro 02, 2012 21:09
- Bydliště: Žilina
Centrálne zamykanie na dialkové ovládanie
Nazdar. Chcel by som radu ako namontovat central s dialkovym ovladanim..Central tam uz je od vyroby no len na kluc a to iba na vodicovej strane.diky
GP 1,2 08/2008
Re: Centrální dálkové zamykání
Já myslím, že to Bajtů nahoře popsal dostatečně a pěkně. Nejsem elektrikář a ačkoliv jsem to několikrát četl, provedl jsem radši následovný postup:
Zakoupil jsem dálkové ovládání centrálu (podobný typ jako zde zmíněný Maxicar 286-3409). Vytisk tento návod, dojel za autoelektrikářem, nechal to tam vše na pár hodin i s autem. Pak se vrátil a bylo hotovo konečně mi jde od té doby hlavně otevírat kufr dálkovým ovladačem, to je k nezaplacení.
Zakoupil jsem dálkové ovládání centrálu (podobný typ jako zde zmíněný Maxicar 286-3409). Vytisk tento návod, dojel za autoelektrikářem, nechal to tam vše na pár hodin i s autem. Pak se vrátil a bylo hotovo konečně mi jde od té doby hlavně otevírat kufr dálkovým ovladačem, to je k nezaplacení.
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
- martin2012
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned pro 02, 2012 21:09
- Bydliště: Žilina
Re: Centrální dálkové zamykání
A aky typ ovladanie si presne pouzil??? malo to dlhy alebo kratky zamykaci impulz???
GP 1,2 08/2008
Re: Centrální dálkové zamykání
Ahoj, jak jsem psal nahoře. Je to Maxicar 286-3409. Kupován přesně tento a přesně z tohoto obchodu
http://www.levnealarmy.cz/eshop/dalkova ... -3409.html
Na požádání dodají i schéma pro zapojení k vybranému typu auta, ale mnohem lepší je návod, který tu bajtu psal.
Co se týká impuluzu, tak to nevím - dá se tam nějak nastavit doba trvání, ale v tom jsem se nehrabal Červený čudlík auto zamkne, ten pod ním odemkne a dolní tlačítko otevře kufr. Co víc si přát
http://www.levnealarmy.cz/eshop/dalkova ... -3409.html
Na požádání dodají i schéma pro zapojení k vybranému typu auta, ale mnohem lepší je návod, který tu bajtu psal.
Co se týká impuluzu, tak to nevím - dá se tam nějak nastavit doba trvání, ale v tom jsem se nehrabal Červený čudlík auto zamkne, ten pod ním odemkne a dolní tlačítko otevře kufr. Co víc si přát
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Re: Centrální dálkové zamykání
tak jsem uplně náhodou přišel na hrubej nedostatek centrálního zamikání.Vemte si že nekde zapomenete, nebo ztratíte klíč (dálku)tak si samozřejmě vezmete náhradní(obyč).Auto s ním odemknete ale už nezamknete.Zkuste si to.Odemkl jsem auto a aby mohli nastoupit i dozadu odemkl jsem zbitek dveří na palubce.ale jelikož tam nejsou na dveřích ty zacvakávací čudli tak už ten zadek zůstane odemčenej.Zkoušel jsem to na palubce i zamknout ,ale v tom případe zůstanete v autě protože jak vezmete v předu za kliku aby jste vylezli,tak se zas vše odemkne.Předek zamknete normálně klíčkem ale zadek bohužel.
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
Re: Centrální dálkové zamykání
Říkám to pořád, 3 dveře jsou tak akorát I nouzákem odemknu a zamknu obojí. Nevím jak u 5D, ale myslím, že máš někde problém v drátech (zlomený), protože zadní dveře mají jen "sledovací" motorky a info k zamčení/odemčení berou z těch předních. Mechanicky musí od řidiče jakýkoliv klíč (DO, obyč.) zamknout nebo odemknout celé auto.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Centrální dálkové zamykání
Frimico, musíš si najit a otevřít návod k obsluze. Zadní dveře se zajišťují myslím se otočením takového bílého čvanče u zámku dveří.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Centrální dálkové zamykání
Zamknut odomknut ide iba od vodica ak ti to nefunguje tak je vadny motorcek alebo kabel ako pise jarous. Popripade neco dalej kazdopadne ti to musi ist od vodica zamknut cele auto a aj odomknut.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba