Vrzanie interieru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Tak jsem dnes zjistil, ?e zvuk pravděpodobně nevychází od li?ty ofuku ale odněkud ze středového panelu, tam jak jsou výdechy ventilatoru. Kdy? na toto místo trochu přitlačím tak to přestane. Vůbec nevím, co by to mohlo být..zní to jako by někde drnčel nějáký plech nebo nedota?ený ?roubek..nebo takRich píše:Zdravím,
při jízdě po i men?ích nerovnostech se mi ozívá jakoby drnčení od někud zprostřed palubní desky - jakovy od toho "čudlu" co je snad od dálkového centrálního zamykání. Neví prosím někdo, co konkrétně by mohlo být příčinou a hlavně jak toto odstranit?? (Chvílemi si připadám jako ve ?120)
Co si vybavuju tak jsem si nechával před několika měsíci měnit ?árovku podsvícení ovladačů topení, tak jestli mi tam nemohli někde něco odfláknout nebo je mo?ný,?e to celý ?patně nasadili zpátky (mám origo rádio a celá ta středová konzole kolem na mě upřímě nepůsobý zrovna v provedení nejvy??í kvality)
Nemá někdo podobné zku?enosti a mohl by mi poradit na co případně se zaměřit a co zkontrolovat?
(Jak u? jsem psal..zvuk je to děsnej a u? mě to vá?ně dost ?tve )
Děkuji..
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
vecsinou to robia zamky v tych dverach nema pomaly co drncat. jedine ze by tam bolo neco zle dotiahnute. zober vazelinu namaz zamky a prestane to. ked nie dvere rozobrat je na 5minut a nic sa pokazit neda na tom.(no mozno talent sa najde, osobne som to mal dole uz asi 10x a nic nevrzga)
drzia to 3x imbus 5 alebo 4x samorezka naspodu (3d alebo 5d verzia) vytiahnut konektor na ovladanie okien je tam take male vybranie ze kde zapacit, potom tapacir odspodu smerom hore odcvakat a potom spodok odklopit a cely tapacir vybrat smerom hore.
fakt 5minut max.
drzia to 3x imbus 5 alebo 4x samorezka naspodu (3d alebo 5d verzia) vytiahnut konektor na ovladanie okien je tam take male vybranie ze kde zapacit, potom tapacir odspodu smerom hore odcvakat a potom spodok odklopit a cely tapacir vybrat smerom hore.
fakt 5minut max.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Vyzkou?ím díky za radu pak dám vědět- to vrzání zní ale plastově ne kovově. A zajímavé je ?e kdy? jsem jednou jel po rozbité cestě nedělalo to kdy? norma do Ovy tak jsem se mohl zbláznit přestalo to v?dy kdy? jsem vzal madlo za jízdy a přitlačil ho k sobě dovnitř. ale imbusy i ?roubky jako takové jsem zkou?el dotahovat bylo to ok
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Mě to zase vr?e někde pod předním sklem před spolujezdcem. Ale je zajímavý, ?e to vr?e hlavně kdy? je teplo. Kdy? jsem jezdil v zimě tak to nedělalo. U? jsem si myslel, ?e to přestane, ale jak se oteplilo, vr?e to znovunal píše:na poslednej snimke som cakal sipku tu, tam, hentam, este tamto...
Tak jsem přidal fotku, odkud se ozývá to vrzání a zřejmě je sly?et a? v interieru. Kdy? máčknu na světlomet, který je vidět na fotce, tak to vr?e a skřípe. A nejemom kdy? zatlačím na světlomet, ale vr?e to při tlaku na různé plasty v okolí světlometu..
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Aj mne vrzga interier (momentalne 207tis.km realny najazd)
Vrzga niekde pred soferom pod oknom pri A stlpiku a netusim co to je, lebo som na palubovke postlacal vsetko a neprestalo to.
Uz som myslel, ze je to guma pod stieracmi, ale po jej podlozeni to neprestalo.
Ide mi to neskutocne na nervy (aj ked to pri ticho hrajucom radiu nepocut), lebo inak nevrzga za jazdy po beznej 'rovnej' ceste nic
Pri jazde po ceste so znicenou rozmrvenou vozovkou zacne drncat cela palubovka asi na 5-6 miestach, ked zaziva intenzivne rezonancie.
Na nerovnostiach cvirika zadna sedacka, asi nejaky pant a zrejme sa nieco rozpadlo vnutri operadla zadnej lavice, lebo tam hvizda na velkych nerovnostiach nieco dnu (pri pobuchani pocut rovnaky zvuk).
Potom uz hrka iba bordel v aute.
Na ten najazd je to vsak celkom v poriadku, lebo napr. taka octavia2 RS (65tis.km) vrzga ovela viac a pocut aj deformacie od krutenia karoserie.
Vrzga niekde pred soferom pod oknom pri A stlpiku a netusim co to je, lebo som na palubovke postlacal vsetko a neprestalo to.
Uz som myslel, ze je to guma pod stieracmi, ale po jej podlozeni to neprestalo.
Ide mi to neskutocne na nervy (aj ked to pri ticho hrajucom radiu nepocut), lebo inak nevrzga za jazdy po beznej 'rovnej' ceste nic
Pri jazde po ceste so znicenou rozmrvenou vozovkou zacne drncat cela palubovka asi na 5-6 miestach, ked zaziva intenzivne rezonancie.
Na nerovnostiach cvirika zadna sedacka, asi nejaky pant a zrejme sa nieco rozpadlo vnutri operadla zadnej lavice, lebo tam hvizda na velkych nerovnostiach nieco dnu (pri pobuchani pocut rovnaky zvuk).
Potom uz hrka iba bordel v aute.
Na ten najazd je to vsak celkom v poriadku, lebo napr. taka octavia2 RS (65tis.km) vrzga ovela viac a pocut aj deformacie od krutenia karoserie.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jsem tam v?echno okolo toho světlometu vystříkal sprejem se silikonem na odstřaňování vrzání a vr?e to výrazně méně. Něco tam asi o sebě dře. Mě to dělalo u? nový.Kolacok píše:Aj mne vrzga interier (momentalne 207tis.km realny najazd)
Vrzga niekde pred soferom pod oknom pri A stlpiku a netusim co to je, lebo som na palubovke postlacal vsetko a neprestalo to.
Uz som myslel, ze je to guma pod stieracmi, ale po jej podlozeni to neprestalo.
Ide mi to neskutocne na nervy (aj ked to pri ticho hrajucom radiu nepocut), lebo inak nevrzga za jazdy po beznej 'rovnej' ceste nic
Pri jazde po ceste so znicenou rozmrvenou vozovkou zacne drncat cela palubovka asi na 5-6 miestach, ked zaziva intenzivne rezonancie.
Na nerovnostiach cvirika zadna sedacka, asi nejaky pant a zrejme sa nieco rozpadlo vnutri operadla zadnej lavice, lebo tam hvizda na velkych nerovnostiach nieco dnu (pri pobuchani pocut rovnaky zvuk).
Potom uz hrka iba bordel v aute.
Na ten najazd je to vsak celkom v poriadku, lebo napr. taka octavia2 RS (65tis.km) vrzga ovela viac a pocut aj deformacie od krutenia karoserie.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Zkus za jízdy dát ruku mezi přístrojovou desku a ten plast co je u toho malého klínového okénka vpředu.Kolacok píše:Aj mne vrzga interier (momentalne 207tis.km realny najazd)
Vrzga niekde pred soferom pod oknom pri A stlpiku a netusim co to je, lebo som na palubovke postlacal vsetko a neprestalo to.
Uz som myslel, ze je to guma pod stieracmi, ale po jej podlozeni to neprestalo.
Ide mi to neskutocne na nervy (aj ked to pri ticho hrajucom radiu nepocut), lebo inak nevrzga za jazdy po beznej 'rovnej' ceste nic
Pri jazde po ceste so znicenou rozmrvenou vozovkou zacne drncat cela palubovka asi na 5-6 miestach, ked zaziva intenzivne rezonancie.
Na nerovnostiach cvirika zadna sedacka, asi nejaky pant a zrejme sa nieco rozpadlo vnutri operadla zadnej lavice, lebo tam hvizda na velkych nerovnostiach nieco dnu (pri pobuchani pocut rovnaky zvuk).
Potom uz hrka iba bordel v aute.
Na ten najazd je to vsak celkom v poriadku, lebo napr. taka octavia2 RS (65tis.km) vrzga ovela viac a pocut aj deformacie od krutenia karoserie.
Mě to taky vrzalo a nakonec to dělali tyhle části přístrojovky jak se o sebe dřou, nacpal jsem mezi ně kousek molitanu a je pokoj.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
U mna to svetlomet nebude, je to nieco velmi blizko palubovky. Este sa zohnem pod nu, ci sa tam nieco neschovava. Tahal som +pol kabel od baterie do kufra, tak ci to nerobi neplechu.
Toeroticky to moze byt guma, ktoru som dal na hranu prdnej kapoty v mieste dotyku, ale to sa mi nechce verit, ale vyskusam.
Medzi tie plasty nepomoze vopchat nic, uz som dal dole aj cely plast A stlpika a nepomaha. Ten plast mam podlepeny tlmenim, tak som myslel, ze toto bude vrgzat, ale ani to nie je ono.
Asi polepim sekundakom tu listu na ofuk okna, ta sa na hrbolatej ceste najviac ozyva )
Toeroticky to moze byt guma, ktoru som dal na hranu prdnej kapoty v mieste dotyku, ale to sa mi nechce verit, ale vyskusam.
Medzi tie plasty nepomoze vopchat nic, uz som dal dole aj cely plast A stlpika a nepomaha. Ten plast mam podlepeny tlmenim, tak som myslel, ze toto bude vrgzat, ale ani to nie je ono.
Asi polepim sekundakom tu listu na ofuk okna, ta sa na hrbolatej ceste najviac ozyva )
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km