Výkon motoru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Co se týče převodovky tak výrobce uvádí:
6ti stupňové převodovky M20/M32 patří do nové řady tříhřídelových převodovek, vyznačujících se oproti tradičním dvouhřídelovým
převodovkám snadněj?ím ovládáním a zmen?enou celkovou délkou. Tyto převodovky doká?ou přená?et velký
točivý moment (230 Nm u M20 a 320 Nm u M32), tak?e umo?ňují spojení s výkonnými vznětovými motory: 1.3 Multijet
o výkonu 90 koní (převodovka M20) a 1.9 Multijet o výkonu 130 koní (převodovka M32).
Jediný Abarth s benzínovým motorem s 270Nm má také převodovku M32.
6ti stupňové převodovky M20/M32 patří do nové řady tříhřídelových převodovek, vyznačujících se oproti tradičním dvouhřídelovým
převodovkám snadněj?ím ovládáním a zmen?enou celkovou délkou. Tyto převodovky doká?ou přená?et velký
točivý moment (230 Nm u M20 a 320 Nm u M32), tak?e umo?ňují spojení s výkonnými vznětovými motory: 1.3 Multijet
o výkonu 90 koní (převodovka M20) a 1.9 Multijet o výkonu 130 koní (převodovka M32).
Jediný Abarth s benzínovým motorem s 270Nm má také převodovku M32.
Abarth 185k
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
A co ma 1.4 16v?Eses píše:Co se týče převodovky tak výrobce uvádí:
6ti stupňové převodovky M20/M32 patří do nové řady tříhřídelových převodovek, vyznačujících se oproti tradičním dvouhřídelovým
převodovkám snadněj?ím ovládáním a zmen?enou celkovou délkou. Tyto převodovky doká?ou přená?et velký
točivý moment (230 Nm u M20 a 320 Nm u M32), tak?e umo?ňují spojení s výkonnými vznětovými motory: 1.3 Multijet
o výkonu 90 koní (převodovka M20) a 1.9 Multijet o výkonu 130 koní (převodovka M32).
Jediný Abarth s benzínovým motorem s 270Nm má také převodovku M32.
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
byt se mi to taky zdá divné tak ?estikvalt kvituji s povzdechem kladně:D
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Vykonove krivky motoru v GP
Ahoj, nemate nekdo vykonove krivky motoru pro Grande Punto?
Zajimaji me vsechny benzinove motory. Dale by me zajimalo porovnani s 1.4 16v v Puntu 2004.
Diky
Zajimaji me vsechny benzinove motory. Dale by me zajimalo porovnani s 1.4 16v v Puntu 2004.
Diky
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vykonove krivky motoru v GP
Stačí použit Google
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=67&t=11699
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=67&t=11699
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Re: Výkon motoru
Google klidne pouziju. Myslel jsem si, ze tady to nekdo bude mit ucelene pro sve GP a prece jenom dost lidi zajima srovnani s jinymi motory v GP. A doufal jsem i v podrobnejsi popis vykonu a motoru. Trebaze, 1.4 16v v Gp jede hur nez v Puntu apod......
Nevim proc mi posilas odkaz, ktery jsem zakladal ja a ktery plati pro Punto I.
Nevim proc mi posilas odkaz, ktery jsem zakladal ja a ktery plati pro Punto I.
Re: Výkon motoru
Tak jsem zatim nasel grafy pro GP 1.2, 1.4 8V a MTJ motory.
http://www.italiaspeed.com/new_models/2 ... ation.html
Shanim jeste 1.4 16v a 1.4 T-jet.
http://www.italiaspeed.com/new_models/2 ... ation.html
Shanim jeste 1.4 16v a 1.4 T-jet.
Re: Výkon motoru
No kdyz se podivas do vedlejsiho vlakna t-jet, tak tam najdes take merketingovou maluvku a pak graf z odbrzdeneho realneho motoru. A budes asi pak zklamanej z toho jak se lisi realita od techle marketingovejch maluvek (
Kdysy davno jsem zakop o databazi grafu odbrzdenych ruznych aut, ale nepodarilo se me to najit. Jen ze zvedavosti, proc te to tolik zajima?
Kdysy davno jsem zakop o databazi grafu odbrzdenych ruznych aut, ale nepodarilo se me to najit. Jen ze zvedavosti, proc te to tolik zajima?
GP 1.4 Tjet
Re: Výkon motoru
Je to vcelku jednoduche. GP je jedna z variant meho budouciho auta a rad bych videl grafy vykonovych krivek pro vsechny benzinove motorizace. Nechapu, proc nemuzu najit 1.4 16v- Starjet, kdyz se oficialne prodavala ani krivku pro T-jet. Chtel jsem si je porovnat a zvazit pro a proti. Vim jak jede 1.2 16v a v porovnani s 1.2 8v nema tak vysoko posazeny kroutici moment. Proto me zajima jak je na tom 1.4 16v a 1.4T jet. Na druhou stranu chapu, ze v GP tyto slabsi motorizace pojedou daleko hur a to vinou o 150kg vyssi hmotnosti proti Puntu MK2.
A diky za info, te mapy jsem si nevsiml. Az po tvem upozorneni me tukla. Super mapa, libi se mi moc a vykonova krivka se zda take v pohode. Zadny high rpm motor.
Temer stejne jezdim s mym MK2 1.2 44kw, kdyz jedu na spotrebu, radim kolem 2-2500rpm az na ten vykon...
A diky za info, te mapy jsem si nevsiml. Az po tvem upozorneni me tukla. Super mapa, libi se mi moc a vykonova krivka se zda take v pohode. Zadny high rpm motor.
Temer stejne jezdim s mym MK2 1.2 44kw, kdyz jedu na spotrebu, radim kolem 2-2500rpm az na ten vykon...
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon motoru
Má někdo zkušenosti s additivem VIF? Začal jsem ho používat (benzín) a jezdí to výrazně lépe a spotřeba asi o 0,2 litru nižší dle PP. Ale hlavně! Studené starty jsou výrazně tišší, motor jde do otáček i studený. JInak recenze na netu tohle additivum všude chválí, hlavně pro naftu. Jediný problém je jeho dávkování (1:1000 na 1 litr benzínu 1 ml. VIF) Ta plechovka je pro dávkování naprosto nevhodná a to víčko také.
Vlastní additivum je dost mastné, takže obsahuje nějaký olej a proto studený start je tak výborný.
Vlastní additivum je dost mastné, takže obsahuje nějaký olej a proto studený start je tak výborný.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1