Motor 1,3 Multijet (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Zdravím
?havič: zkusit zalít uvolňovačem,pohýbat, nechat pár dní, pohýbat a čekat taky m§?es zkusit zahřát motor, údajně to pak jde líp, moje hlava ale skončila stejne pod vrtačkou. 1 ?el, 3 ani za prase.
K tomu řetězu: napínák v háji při 70 tis.
Gumy vs. spotřeba: vět?í kolo = vět?í odpor, ale taky vět?í rychlost. a víc ujetých m za jedno otočení. auto si počítá rychlost z otáček motoru/převodovky/kol, ne reálnou rychlost. tím pádem ti měří i men?í vzdálenost ne? reálně ujede?, ale palivo si měří přesně, tak?e bych řekl, ?e spotřeba se moc nemění, jen je odchylka ve výpočtu.
A dotaz: má někdo problémy s DPF? na 1.3 66kW?
K tomu řetězu: napínák v háji při 70 tis.
Gumy vs. spotřeba: vět?í kolo = vět?í odpor, ale taky vět?í rychlost. a víc ujetých m za jedno otočení. auto si počítá rychlost z otáček motoru/převodovky/kol, ne reálnou rychlost. tím pádem ti měří i men?í vzdálenost ne? reálně ujede?, ale palivo si měří přesně, tak?e bych řekl, ?e spotřeba se moc nemění, jen je odchylka ve výpočtu.
A dotaz: má někdo problémy s DPF? na 1.3 66kW?
GP 1.3 JTD 66kW
Zdravim mam taky problem...
Pri jazde sa mi zohreje ako keby motor na prevadzkovu teplotu... ale potom ak idem len dlh?iu rovnu trasu tak mi skače teplota... klesne o jeden dielik ...a pod... nikdy sa neprehrieva...
Voda neubíva... je tam stale od leta asi 1-2cm nad minimem...
Pri jazde sa mi zohreje ako keby motor na prevadzkovu teplotu... ale potom ak idem len dlh?iu rovnu trasu tak mi skače teplota... klesne o jeden dielik ...a pod... nikdy sa neprehrieva...
Voda neubíva... je tam stale od leta asi 1-2cm nad minimem...
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
v těchto mrazech zále?í na zatí?ení, otáčkách motoru. Vyrazím do práce, motor se ohřeje na standardní teplotu, sjí?dím první kopec, padne na 1/2, pak se trochu dohřeje a po sjetí dal?ího kopce kolikrát padne a? skoro na min. Tak?e kolísání po rovině při rozdílném zatí?ení motoru by mne nijak taky nepřekvapovalo. Jezdím nafty 20 let, mimo staré komůrkáče to dělaly v?echny naftové moderní motory, pokud neměly přihřívač. ře?it termostat apod nemělo význam, prostě tepla se nedostává Pomů?e částečně zakrytí chladičové stěny, na MKII to nějak ?lo kartonem, na GP je to celé zakrytované
Grande 08 5dv 1,3JTD 66kW dual AC B&M - prodáno
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
teplota teraz nekoli?e... ale unika mi zrejme voda... cez dolnu hadicu... asi tesnenie na rychlospojke...
A novy poznatok... tečie mi tesnenie cez simering na klukovke... na strane prevodovky.... ked menili spojku a zotrvak.. tak hovoril to netreba netečie... a teraz.. mo?em zasa platit za opravu..
Ale v?imol som ti ?e tečie aj trocha cez simering na klukovke na druhej strane ... ako je remenica...
Jeden znami mi povedal ?e či nemam ucpané odvetravanie kluky... len?e tam to je robene priamo cez tu trubku... priamo do sania...
Aj som si v?imol na hadici intecolera ?e je tam cela hadica zatečena... ale to bude asi zrejem tym odvetravanim ked?e si to turbo cuca cez tu trubku odvetravania..... lebo turbo po kontrole je vraj a? moc dobre na tom..
Ked sa mi podarí tak urobim foto..
A novy poznatok... tečie mi tesnenie cez simering na klukovke... na strane prevodovky.... ked menili spojku a zotrvak.. tak hovoril to netreba netečie... a teraz.. mo?em zasa platit za opravu..
Ale v?imol som ti ?e tečie aj trocha cez simering na klukovke na druhej strane ... ako je remenica...
Jeden znami mi povedal ?e či nemam ucpané odvetravanie kluky... len?e tam to je robene priamo cez tu trubku... priamo do sania...
Aj som si v?imol na hadici intecolera ?e je tam cela hadica zatečena... ale to bude asi zrejem tym odvetravanim ked?e si to turbo cuca cez tu trubku odvetravania..... lebo turbo po kontrole je vraj a? moc dobre na tom..
Ked sa mi podarí tak urobim foto..
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
Naprosto souhlasím. Kdy? teď byly ty velké mrazy, tak se bě?ně stávalo, ?e teploměr při pětiminutovém čekání na kolegyni (s nastartovaným motorem) spadl na úplné minimum. Já zakrytí grilu ře?il nacpáním sněhu do něj a stříknutím vody na sníh, aby se vytvořil pololed a myslím, ?e se motor tro?ku rychleji zahříval, ale hlavně pak dr?el stabilní teplotu. Kdy? se teď oteplilo, sněhová ucpávka sama ode?la - rozpustila se.peta píše:v těchto mrazech zále?í na zatí?ení, otáčkách motoru. Vyrazím do práce, motor se ohřeje na standardní teplotu, sjí?dím první kopec, padne na 1/2, pak se trochu dohřeje a po sjetí dal?ího kopce kolikrát padne a? skoro na min. Tak?e kolísání po rovině při rozdílném zatí?ení motoru by mne nijak taky nepřekvapovalo. Jezdím nafty 20 let, mimo staré komůrkáče to dělaly v?echny naftové moderní motory, pokud neměly přihřívač. ře?it termostat apod nemělo význam, prostě tepla se nedostává Pomů?e částečně zakrytí chladičové stěny, na MKII to nějak ?lo kartonem, na GP je to celé zakrytované
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Na straně setrvačníku mi na MKII tekl olej přes ?rouby připevňující setrvačník. Pokud do rozdělali a ?rouby nedali na lepidlo, mů?e to téci tudy a ne přes gufero.Lipi píše:teplota teraz nekoli?e... ale unika mi zrejme voda... cez dolnu hadicu... asi tesnenie na rychlospojke...
A novy poznatok... tečie mi tesnenie cez simering na klukovke... na strane prevodovky.... ked menili spojku a zotrvak.. tak hovoril to netreba netečie... a teraz.. mo?em zasa platit za opravu..
Ale v?imol som ti ?e tečie aj trocha cez simering na klukovke na druhej strane ... ako je remenica...
Jeden znami mi povedal ?e či nemam ucpané odvetravanie kluky... len?e tam to je robene priamo cez tu trubku... priamo do sania...
Aj som si v?imol na hadici intecolera ?e je tam cela hadica zatečena... ale to bude asi zrejem tym odvetravanim ked?e si to turbo cuca cez tu trubku odvetravania..... lebo turbo po kontrole je vraj a? moc dobre na tom..
Ked sa mi podarí tak urobim foto..
Ka?dé turbo propou?tí trochu oleje, zatm jsem to viděl na v?ech autech, MKII a GP je na tom stejně - hadice od oleje - neře?ím, pokud spotřeba oleje není nad normu.
Grande 08 5dv 1,3JTD 66kW dual AC B&M - prodáno
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Punto 03 5dv 1,9JTD 63kW AC 6xAB - 2016 prodáno
C5 II Break Hdi 100kW Exclusive, Kůže, JBL, Afil, Navi, Xenon
P208 2015 5dv 1,6BlueHDi 73kW Allure, navi, JBL, parkasist
Má tu niekto rie?ene alebo skusenosti s takymto niečim?
http://aukro.sk/chip-power-box-fiat-gr ... 76142.html
http://aukro.sk/chip-power-box-fiat-gr ... 76142.html
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Neriskoval by som to. Sice si na to pisu chvaly, ze motor nedymi, neopotrebuva sa a vlastne perpetuum mobile.. ale to zariadenie odrbava RJ a zasobuje motor nezmyselnymi datami.
Co som o roznych boxoch cital, tak z dlhodobeho hladiska je s tym iba problem.
K tomu ohrevu - ked zidem asi 2km z kopca bez plynu, teplota padne o 1 dielik, ak je vonku okolo -5 a menej (s deklom za prednou mriezkou). Pri stati teplota pada az na minimum.
Dal som karton za prednu mriezku a dost rapidne to tieto javy eliminuje.
Na dolnu dekor. mriezku pred chladic turba som nalepil pasku, zlahka to prefukuje, ale pomoze motoru dlhsie si udrzat teplo.
Klepe sa chudak od zimy ako ja, od novembra do februara.
Co som o roznych boxoch cital, tak z dlhodobeho hladiska je s tym iba problem.
K tomu ohrevu - ked zidem asi 2km z kopca bez plynu, teplota padne o 1 dielik, ak je vonku okolo -5 a menej (s deklom za prednou mriezkou). Pri stati teplota pada az na minimum.
Dal som karton za prednu mriezku a dost rapidne to tieto javy eliminuje.
Na dolnu dekor. mriezku pred chladic turba som nalepil pasku, zlahka to prefukuje, ale pomoze motoru dlhsie si udrzat teplo.
Klepe sa chudak od zimy ako ja, od novembra do februara.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 106
- Registrován: sob úno 19, 2011 12:25
- Bydliště: Prosečné
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 106
- Registrován: sob úno 19, 2011 12:25
- Bydliště: Prosečné
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 106
- Registrován: sob úno 19, 2011 12:25
- Bydliště: Prosečné
Take to písani som si teraz v?imol aj ja... ale to ide normalne linearne s otáčkama... ako ka?de auto s tubom trochen svi?tí...
Ak nesvi?tí na neutrali tak je dobre...
Mne to je teraz lep?ie počut po vymene toho odlučovača...
Pripadne nahraj do mobilu video a nekde to zaves..
Ak nesvi?tí na neutrali tak je dobre...
Mne to je teraz lep?ie počut po vymene toho odlučovača...
Pripadne nahraj do mobilu video a nekde to zaves..
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 106
- Registrován: sob úno 19, 2011 12:25
- Bydliště: Prosečné
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 106
- Registrován: sob úno 19, 2011 12:25
- Bydliště: Prosečné