Diagnostika
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Tahle redukce ti je na GP k ničemu, potřebuje? toto:
http://www.hobbydiag.cz/profidiag/eshop ... letni-sada
Ale je to dost drahé, já jsem si ty redukce udělal za pár korun a v jednom,návod na zapojení je na stránkách programu FIATECUSCAN.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Měl by to bejt tenhle:Lipi píše:Ktory presne má??... ide ti na tom v?e?
Má? aj zakupenu licenciu?
Inak ma? to iste auto ako ja... zatial nikde sa nikomu nepodarilo spojit s klimou... tebo ide na tom v?e aj A/C ?
http://www.hobbydiag.cz/profidiag/eshop ... SB-ELM-327
Licenci mám zakoupenou, jinak ti to je na nic s demo verzí se nikam nedostane? ,tady je odkaz která vozidla a které jednotky to podporuje, ty co jsou červeně tak musí? mít registrovanou verzi:
http://www.fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
Jinak s klimou se to spojuje , ale nevim co bys tam chtěl zkou?et , jedině ?e má? automatickou.
Tady je foto toho mého kabelu a je tam i redukce kterou potřebuje? na jiné jednotky kromě motoru a řízení. Redukci jsem si dělal.
Uploaded with ImageShack.us
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
EE... mám len manualnu.
Len mám problem s klimou....
Zopne klimový kompresor tlačí, ale nezapne sa ventilator čo má chladit klimový chladič....
Alebo naopak... nezopne sa vôbec klimový kompresor..
Tak?e neviem kde je problem.. či to nerobi problemi len tlakove čidlo klimi... či nejake ine relatko...
Len mám problem s klimou....
Zopne klimový kompresor tlačí, ale nezapne sa ventilator čo má chladit klimový chladič....
Alebo naopak... nezopne sa vôbec klimový kompresor..
Tak?e neviem kde je problem.. či to nerobi problemi len tlakove čidlo klimi... či nejake ine relatko...
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
Tak ventilátor se nechá přes diag spou?tět a spojka kompresoru taky.
Ale jak pí?e? nejspí? to bude nějaké čidlo nebo relé, potřeba pohledat ve schématu jak je to zapojený.
Ale tady kompresor běhá pořád a spíná se to uvnitř , tady není spojka venku abys na ni viděl.
Ale jak pí?e? nejspí? to bude nějaké čidlo nebo relé, potřeba pohledat ve schématu jak je to zapojený.
Ale tady kompresor běhá pořád a spíná se to uvnitř , tady není spojka venku abys na ni viděl.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Chápem... tam to je rie?ene mag. cievkou.. kompresor sa točí... ako remenica.. to mi je jasne..
Len ked som chcel doplnit klimu tak mi povedal ?e sa mi netočí ventilator...
A nema čo tu klimu chladit...
?e normalne na aute su dva ventilatori... jeden väč?í na chladič vodi a vedla toho menčí na klimu..ale u GP je len jeden...
Tak isto mi povedal ?e u normal auta ked je fest horuco je tam max. 10bar? tlak... a ja som mal za chvílku 20bar... z dosledku toho ?e to nemalo čo chladi?..
Ked som pak ?iel do servisu na diagnostiku.. tak povedal ?e sa nevie spojit s klimou... a ?e teraz aj tak nejde.. lebo neni zopnuta...
tak neviem.. bud je to snimač na tom potruby (je tam jeden... alebo nejake rele..)
Asi budem musiet na?tivit asi FIAT...
Len ked som chcel doplnit klimu tak mi povedal ?e sa mi netočí ventilator...
A nema čo tu klimu chladit...
?e normalne na aute su dva ventilatori... jeden väč?í na chladič vodi a vedla toho menčí na klimu..ale u GP je len jeden...
Tak isto mi povedal ?e u normal auta ked je fest horuco je tam max. 10bar? tlak... a ja som mal za chvílku 20bar... z dosledku toho ?e to nemalo čo chladi?..
Ked som pak ?iel do servisu na diagnostiku.. tak povedal ?e sa nevie spojit s klimou... a ?e teraz aj tak nejde.. lebo neni zopnuta...
tak neviem.. bud je to snimač na tom potruby (je tam jeden... alebo nejake rele..)
Asi budem musiet na?tivit asi FIAT...
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
Fiat ECU SCAN
Zdravím, nedávno jsem si pořídil ECU Scan + ELM kabel, tak?e pokud by někdo z Brna nebo okolí potřeboval přečíst chyby, nebo se podívat na nějaký hodnoty není problém, stačí napsat a domluvit se.
GP 1.3 JTD 66kW
myslím to napětí na lambdách jak se to mění v závislosti na otáčkách a jedna mi právě házela hezké obloučky ale druhá byla jako "pila", a kámo? si nebyl jistý jestli je ten druhý signál správný ?e by měla házet spí?e ty obloučky a kdy? né tak jde mo?ná do kytek..? ..děláno normálně v motor managementu ve FES přes kablík
GP 1,4 16V SPORT
kdy?tak tady ten graf jak asi vypadal..
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/viewtopic.php?t=1453
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/viewtopic.php?t=1453
GP 1,4 16V SPORT