Ventilace (vše o rozvodech vzduchu a jeho regulaci)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- VIP uživatel
- Příspěvky: 84
- Registrován: čtv čer 28, 2007 9:39
- Bydliště: sever na?í země
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem vyndal panel ovládání klapek a rozvodů vzduchu. Ov?em ten je v pořádku. Problém je na druhém konci bovdenu, který ovládá rozvod vzduchu po autě. Tam je ozubený hřeben, který zapadá do ozubeného kolečka, které ovládá klapky u nohou. Ov?em tady je problém, klapkami nelze pohnout. Hřeben nepohne ozubeným kolečkem a i kdy? klapku prstem otevřu .. ozubené kolo stojí. Navíc je problém v tom, ?e vzduch nejde ani z jednoho otvoru (okno, hlava, nohy). Jakoby byly v?echny klapky zavřené (recirkulace). Nevím co s tím.
Tak bych to viděl na komplet rozborku - palubka ven z autaMárty píše:Tak jsem vyndal panel ovládání klapek a rozvodů vzduchu. Ov?em ten je v pořádku. Problém je na druhém konci bovdenu, který ovládá rozvod vzduchu po autě. Tam je ozubený hřeben, který zapadá do ozubeného kolečka, které ovládá klapky u nohou. Ov?em tady je problém, klapkami nelze pohnout. Hřeben nepohne ozubeným kolečkem a i kdy? klapku prstem otevřu .. ozubené kolo stojí. Navíc je problém v tom, ?e vzduch nejde ani z jednoho otvoru (okno, hlava, nohy). Jakoby byly v?echny klapky zavřené (recirkulace). Nevím co s tím.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- VIP uživatel
- Příspěvky: 84
- Registrován: čtv čer 28, 2007 9:39
- Bydliště: sever na?í země
- Kontaktovat uživatele:
Tak se mi povedlo alespoň na 1cm otevřít klapky u okna, tak?e mohu bezpečně jezdit, ani? by se mi ml?ilo a namrzalo sklo. Ov?em pořád to není ono. Převody na otevření klapek nechodí jak mají. Někde uvnitř té skříně je chyba. Někde tam jsou převody přes zuby nebo něco.
Psali mi z autorizovaného servisu, ?e demont/mont palubky + oprava zhruba na 8 hodin a tj. 570kč/hod. Tak?e pěkná pálka ...
Psali mi z autorizovaného servisu, ?e demont/mont palubky + oprava zhruba na 8 hodin a tj. 570kč/hod. Tak?e pěkná pálka ...
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
Mů?e? mít vlhko pod koberečkyGrande EVO píše:Ted pri prvnich mrazech se mi zamrazi celni okno ale zevnitr,normalne muzu regulerne skrabat zevnitr jine okno ne,cim to je? Stava se to nekomu? Jak na to? Ci co delam spatne
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
napravej strane (spolujazdcova) daj dole taky velky kus plastu pri nohach a za nimi je taky cierny plastovy kryt. taky podlhovasty. tak ten budes mat vyskoceny dost casto sa tam lamu tie uska ja som to osobne nahradil kovovymi uskami ktore som si vyrobil.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Sundá? ten přední spodní plast ze středového tunelu (nad koberečkem), přihrádku vytahovat nemusí?, začni od obrázku č.7
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... gXLJRU.pdf
Vypadlý, nebo uvolněný bude? mít ten černý plast na obrázcích 9 a 10. Je to záslepka na výměnu pylového filtru.
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... gXLJRU.pdf
Vypadlý, nebo uvolněný bude? mít ten černý plast na obrázcích 9 a 10. Je to záslepka na výměnu pylového filtru.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventilace (vše o rozvodech vzduchu a jeho regulaci)
Ahojte
Prestal mi klasicky dut ventilator na 1-2-3.
Nasiel som, ze rezistorovy blok vyzera nejak takto http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-GRANDE-P ... 1282992232
Je zapichnuty vo vedeni vzduchu za ventilatorom.
Daval ho uz niekto von? co tam zhruba zrkadielkom vidim, nedrzi srubami s klasickou hlavou, ale skor akoby nitmi.
Je to mozne rozumne rozobrat?
Prestal mi klasicky dut ventilator na 1-2-3.
Nasiel som, ze rezistorovy blok vyzera nejak takto http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-GRANDE-P ... 1282992232
Je zapichnuty vo vedeni vzduchu za ventilatorom.
Daval ho uz niekto von? co tam zhruba zrkadielkom vidim, nedrzi srubami s klasickou hlavou, ale skor akoby nitmi.
Je to mozne rozumne rozobrat?
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Re: Ventilace (vše o rozvodech vzduchu a jeho regulaci)
Většinou se ti přepálí ten odpor na konci, stačí přeletovat silnějším drátem a vše funguje.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventilace (vše o rozvodech vzduchu a jeho regulaci)
Nemam ani sajnu, ako ten odporovy sersam vytiahnut von, su na tom dve miniaturne packy, ktore nic nerobia a jedna zbytocna diera, nema to ziadnu srubku.
Akoby zvnutra bola zapadka alebo co, polhodinu som s tym bojoval a nic som nevymyslel. Pacil som to zo stran a nic.
Ako to vytiahnut von okrem tvrdeho nasilia, ze to vystiknem cele kliestami?
Akoby zvnutra bola zapadka alebo co, polhodinu som s tym bojoval a nic som nevymyslel. Pacil som to zo stran a nic.
Ako to vytiahnut von okrem tvrdeho nasilia, ze to vystiknem cele kliestami?
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km