Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- p.jurencak
- Návštěvník
- Příspěvky: 86
- Registrován: pon pro 06, 2010 23:08
- Bydliště: CZ, Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
no u mna to bude asi nieco ine , mne nebucha nic pri jazde , len pri pohynani , ja si asi myslim ze to bude skor ulozenie motora.Este som sa docital ze aj casta zavada na tychto autach je prave horne ulozenie tlmicov , tak skusim este nechat skontrolovat aj to a uvidim.Ak niekto tusi co to je tak prosim dajte vediet . Dakujemp.jurencak píše:Stabilizátor stojí nějakých 370 korun, tak?e necelých 800 za pár Teďka mě taky čeká výměna, ale zas mě to bouchá i přes nerovnosti..
Grande Punto Sport 1.9 Jtd, 96kw,
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Horni ulozeni to neni. To by ti lupalo pri otaceni volantem.dusan.at píše:no u mna to bude asi nieco ine , mne nebucha nic pri jazde , len pri pohynani , ja si asi myslim ze to bude skor ulozenie motora.Este som sa docital ze aj casta zavada na tychto autach je prave horne ulozenie tlmicov , tak skusim este nechat skontrolovat aj to a uvidim.Ak niekto tusi co to je tak prosim dajte vediet . Dakujemp.jurencak píše:Stabilizátor stojí nějakých 370 korun, tak?e necelých 800 za pár Teďka mě taky čeká výměna, ale zas mě to bouchá i přes nerovnosti..
Ahoj, jak zvládá fia?ácká naftová 1.9 zimní provoz v na?ich končinách s tuhými mrazy a závaly sněhu? Je potřeba nějaká zvlá?tní péče oproti benzínovému motoru (kromě aditiv)? Bylo mi řečeno, ?e prej motory fiat jsou spí?e určeny do teplej?ích krajin a na?e zimy jim nedělají dobře, tak například blbě startují a často zamrzají i s aditivem. díky
GP 1,4 16v SPORT 3D, ?edá metal
cavte, mne nevie nik poradit? Vycistil som uz EGR, ale nepomohlo
Deerooz píše:ahojte, zaznamenal som akesi divne spravanie sa motoru, resp turba, tayko pvoedat. ked idem dlhsie ekonomickou jazdou na 3/4 prevodovom stupni, okolo 1800-2000 otacok a potom trosku primacknem plyn, aby som acceleroval, tak motor sa zacne akoby dusit, trha to celym autom. PO cca 10 sek sa tp nejako dokucka a zacne zrychlovat, alebo ked pridam plyn vyraznejsie, prestane kuckat a zrychluje hned. Inokedy to nerobi, taha v pohode. Skor by som povedal, ze to robi len ked sa odlepi rucicka teploty motora z nuly a max 10 min po dosiahnuti 90 stupnov, cize asi s nie idealne prehriatym motorom. Predtym to ale nerobilo, toto som spozoroval len max mesiac dozadu.
dik
K tomu se musím vyjádřit, by? nejsem vlastníkem Grande Punta, ov?em mám po sobě u? třetího naftového Fiata, tak?e mám s těmito motory zku?enost od roku 2004. Nejprve bylo naftové Tipo 1,9 TD 66 kW. V zimě nastartovalo i v -22 st. C. Pravda, bylo to tenkrát trápení, ne? naskočil motor, ale byla to má vlastní blbost - nedal jsem do nádr?e předem ?ádné zimní aditivum. Následovalo Punto Classic 1,9 JTD, zimu pro?ilo v max. -14 st. C, ale kromě v těch mrazech svítící červené kontrolky hlásící poruchu na vstřikovací soustavě, startovalo na první pokus. Teď mám rok Bravo 1,6 MJET, kruté mrazy letos nebyly, tak?e to nemohu objektivně zhodnotit, nicméně nikdy nestartuju déle, ne? JEDNU vteřinu. U obou předchozích naf?áků jsem dbal na funkčnost ?havicích svíček a trysky a problém zvaný zimní starty prostě neexistoval, a? si říká kdo chce, co chce! To není reklamní akce Fiatu, napsal jsem tady pouze svou osobní zku?enost. Pokud se předchozí majitel nechoval k autu jako prase, klidně do nafty bě?, to jenom Benja tady machruje, ?e nafta patří do kamen nebo na poleIce69 píše:Ahoj, jak zvládá fia?ácká naftová 1.9 zimní provoz v na?ich končinách s tuhými mrazy a závaly sněhu? Je potřeba nějaká zvlá?tní péče oproti benzínovému motoru (kromě aditiv)? Bylo mi řečeno, ?e prej motory fiat jsou spí?e určeny do teplej?ích krajin a na?e zimy jim nedělají dobře, tak například blbě startují a často zamrzají i s aditivem. díky
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Tak nakoniec to bol spodny silentblok motora ,aj ked pri kontrole mi to nevedely povedat na 100percent ,ale nakoniec to vsetkodobre dopadlodusan.at píše:no u mna to bude asi nieco ine , mne nebucha nic pri jazde , len pri pohynani , ja si asi myslim ze to bude skor ulozenie motora.Este som sa docital ze aj casta zavada na tychto autach je prave horne ulozenie tlmicov , tak skusim este nechat skontrolovat aj to a uvidim.Ak niekto tusi co to je tak prosim dajte vediet . Dakujemp.jurencak píše:Stabilizátor stojí nějakých 370 korun, tak?e necelých 800 za pár Teďka mě taky čeká výměna, ale zas mě to bouchá i přes nerovnosti..
Grande Punto Sport 1.9 Jtd, 96kw,
Tak ja jazdim na 1.9JTD bezne dialanice bezna spotreba je kolo 6l, ale to mam dost tazku nohu a casto prekracujem aj hranicu 160 a dokonca aj 200.Ice69 píše:?ádnej majitel GP s motorem 1.9 Multijet nemá vyzkou?enou spotřebu při jízdě na dálnicí rychlostí kolem 130 km/h nebo 160 km/h? Da se spotřeba srovnat například s motorem 1.9 TDI v Octavii nebo má spotřebu vy??í? díky
Grande Punto Sport 1.9 Jtd, 96kw,
1,9 MJT (130k)
Také se hlásím, ?e jsem hrdým majitelem tohoto ,,letadýlka,,
Radek:
Grande Punto 1,9 MultiJet Sport (130k) r.v.2007
Pirelli PZero Nero 205/45 R17 88 W XL Letní
Pirelli WINTER 190 SNOWCONTROL SERIE II 185/65 R15 88 T ECO Zimní
Barva:Carribean orange
Grande Punto 1,9 MultiJet Sport (130k) r.v.2007
Pirelli PZero Nero 205/45 R17 88 W XL Letní
Pirelli WINTER 190 SNOWCONTROL SERIE II 185/65 R15 88 T ECO Zimní
Barva:Carribean orange