Jirko pěkný,dnes jsem ten deklík sháněl a v?ude na mě koukali jak telata, ani servis na ?kodovky mi neporadil,kde to sehnat. Zdenda
PS:Ten volant a řadička moc hezká práce,něco podobného mám ve Stilu (přes aukro) a je stra?ně příjemnej do ruky.
presne ja som to tiez radil hned jarousovy ze tam pasuje aj felicity
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Tak jsem tento týden provedl úpravu odvětrání klikové skříně motoru tak, aby nemohlo dojít k nasátí zmrzlé zkondenzované vody z trubky odvětrání motoru turbodmychadlem a jeho následnému po?kození.
Bohu?el to ?e to nasaje led a po?kodí turbo je u motoru 1,3mjtd v jakékoliv výkonové specifikaci dost bě?né, psal mi dokonce jeden kluk z dieselpower fora ?e u? takhle popravil 3 turba a chtěl radu co s tím.
Tak tady posílám pár fotek mojí úpravy:
taky sem to mel ale nehorazne mi to tlacilo olej skrz nej ven ... takze sem to zase vratil jak to bylo puvodne... pac sem mel zeblitej motor jak prase...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Ale u té 1,3 je odlučovač oleje v tom odvetrání, nevim jak je to u 1,9 ale tam je asi hadice přímo z víka do sání před turbo.
V ka?dym případě mi z toho zatim nic neprská.
Já bych to taky neře?il , ale kámo?ovi se u? 2krát po turbu proběhlo kus ledu z toho odvětrání díky tomu dlouhému vedení, tak takhle jsem tomu zamezil.
Tu trubku jak vidí? na poslední foto tak ta vede kolem celého motoru a teprve potom to jde do sání před turbo a v zimě se v tom vysrá?í voda a zmrzne, pak při ranním startu a jízdě se utrhne kus ledu z trubky a je vymalováno.
Nevidím tady klanějícího se smajlíka.... smekám....mě co nevidět čeká 40tkm
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Jo, za sebe mů?u říct, ?e jsem na Plumlově koukal, jak má? ten motor čistý. V?echna čest, je vidět, ?e se majitel stará! Já mám motor sice poměrně taky čistý, nicméně drobátko zaprá?ený je, a to mám ?těstí, ?e Bravo nepou?tí ?ádnou mastnotu. Proto tleskám Fiatu a jeho italským montérům, ?e přes v?echny záporné řeči o jejich pracovní morálce nemám na motoru ani kapku oleje!