Jarouš
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Dneska jsem byl ve Fiatu nakoupit nějaké věcičky
vylep?enou odtokovou hadici z vany pod oknem

zde ji? instalovaná ve voze

a li?tu ofuku čelního skla (původní se zvedá na levé straně, lepení nefunguje)


montá? bude provedena za lep?ích tepelných podmínek v gará?i a dostatku času

vylep?enou odtokovou hadici z vany pod oknem

zde ji? instalovaná ve voze

a li?tu ofuku čelního skla (původní se zvedá na levé straně, lepení nefunguje)


montá? bude provedena za lep?ích tepelných podmínek v gará?i a dostatku času

GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Upevnění ofukové li?ty by mě taky zajímalo, mám stejný problém, ale vpravo. Hlavně v zimě, kdy? zapnu topení se li?ta teplem zkroutí. U? mi ji jednou měnili ve Fiatu, ale problém přetrvává. Zřejmě ?patné uchycení v přístrojovce a tu se mi měnit nechce. 

Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
V palubce jsou jen čvercové díry, do kterých zacvakne celkem 5 kovových spon. Ty jsou nara?eny na plastových výliscích na li?tě. Mi se pnutím ulomil ten krajní výlisek na li?tě a zůstal zara?ený i se sponou palubce. Demontá vycvaknutím těch 5-ti spon (nějakým páčidlem), montá? prostým nara?ením. A? budu měnit, pořídím instruktá?ní fotodokumentacikuta33 píše:Upevnění ofukové li?ty by mě taky zajímalo, mám stejný problém, ale vpravo. Hlavně v zimě, kdy? zapnu topení se li?ta teplem zkroutí. U? mi ji jednou měnili ve Fiatu, ale problém přetrvává. Zřejmě ?patné uchycení v přístrojovce a tu se mi měnit nechce.

GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
čau, na kolik tě vy?la ta li?ta?? Mám úplně stejný problém na leve straněJarou? píše:V palubce jsou jen čvercové díry, do kterých zacvakne celkem 5 kovových spon. Ty jsou nara?eny na plastových výliscích na li?tě. Mi se pnutím ulomil ten krajní výlisek na li?tě a zůstal zara?ený i se sponou palubce. Demontá vycvaknutím těch 5-ti spon (nějakým páčidlem), montá? prostým nara?ením. A? budu měnit, pořídím instruktá?ní fotodokumentacikuta33 píše:Upevnění ofukové li?ty by mě taky zajímalo, mám stejný problém, ale vpravo. Hlavně v zimě, kdy? zapnu topení se li?ta teplem zkroutí. U? mi ji jednou měnili ve Fiatu, ale problém přetrvává. Zřejmě ?patné uchycení v přístrojovce a tu se mi měnit nechce.

GP 14.8V New Orleans Blue, fiat tipo 2.0 16V GT
něco kolem 900,- kčkaktus píše:čau, na kolik tě vy?la ta li?ta?? Mám úplně stejný problém na leve straněJarou? píše:V palubce jsou jen čvercové díry, do kterých zacvakne celkem 5 kovových spon. Ty jsou nara?eny na plastových výliscích na li?tě. Mi se pnutím ulomil ten krajní výlisek na li?tě a zůstal zara?ený i se sponou palubce. Demontá vycvaknutím těch 5-ti spon (nějakým páčidlem), montá? prostým nara?ením. A? budu měnit, pořídím instruktá?ní fotodokumentacikuta33 píše:Upevnění ofukové li?ty by mě taky zajímalo, mám stejný problém, ale vpravo. Hlavně v zimě, kdy? zapnu topení se li?ta teplem zkroutí. U? mi ji jednou měnili ve Fiatu, ale problém přetrvává. Zřejmě ?patné uchycení v přístrojovce a tu se mi měnit nechce.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Teď o víkendu jsem vyměnil tu plastovou li?tu ofuku předního skla - ano tu, kolem které tady vznikla debata na téma zákona na ochranu spotřebitele
.
Montá? je zcela jednoduchá, stačí palubku kolem li?ty oblepit nějakou páskou (jako ochranu proti po?kábání) a pak u? jen ?roubovákem vypáčit li?tu po celé délce - 5 kovových spon a plastové zoubky. Jde to dobře. Potom u? jen odpojit konektor od slunečního čidla (černý bobek), narazit novou li?tu (s provlečeným drátem ke slunečnímu čidlu
) připojit čidlo a nacvaknout ho do li?ty - práce na pár minut.
Dal?í část dne u kámo?e ve vytopené gará?i a s basou lahváčů se odehrávala poněkud víc dramaticky - měnili jsme lo?iska horního ulo?ení tlumičů.
Kdy? se konečně na LEVÉ straně podařilo povolit horní matici tlumiče, tak u? v?e bě?elo jak po másle.
vydřené lo?isko - plné vody - to rezavé není vazelína

utěsnění nového lo?iska proti vnikání vody a bordelu - samolepící PUR těsnění do oken - rozměrově zcela ideální, aplikace parádní

toto u? vazelína je
nové lo?isko jsem jí napěchoval pořádně

slo?ené, vylep?ené, nové lo?isko

Pravý tlumič ?el povolit parádně, venku byl během chvilky. Překvapením bylo lo?isko zcela nepo?kozené v perfektním stavu. Úplně stejně, jako kdy? je měnili v rámci záruky ve Fiatu.
Kdy? jsem začal pátrat po důvodu, tak jsem dospěl k závěru, ?e voda se do lo?isek nedostává od kol, ale v případě LEVÉHO lo?iska právě vrchem. Na straně řidiče má plast pod předním oknem mří?ku na nasávání vzduchu do ventilátoru topení a klimy a skrz tu mří?ku leje při de?ti/mytí voda přímo na horní misku tlumiče. V ní se voda hezky dr?í a pomalinku protéká po závitu pístnice tlumiče dolů - k lo?isku. Proces je to relativně zdlouhavý, u mě trval poprvé 40 tkm (výměna v záruce) a podruhé 45 tkm
Zde je jedna z levných mo?ností 100% ře?ení problému - "de?tníček"

Pravá strana de?tník u? má - plast je nad ní plný, tam je to v suchu.
Tak?e, kdo má u? po výmněně tohoto dílu a stále to je v pořádku, vřele doporučuji tuto nenáročnou úpravu

Montá? je zcela jednoduchá, stačí palubku kolem li?ty oblepit nějakou páskou (jako ochranu proti po?kábání) a pak u? jen ?roubovákem vypáčit li?tu po celé délce - 5 kovových spon a plastové zoubky. Jde to dobře. Potom u? jen odpojit konektor od slunečního čidla (černý bobek), narazit novou li?tu (s provlečeným drátem ke slunečnímu čidlu

Dal?í část dne u kámo?e ve vytopené gará?i a s basou lahváčů se odehrávala poněkud víc dramaticky - měnili jsme lo?iska horního ulo?ení tlumičů.
Kdy? se konečně na LEVÉ straně podařilo povolit horní matici tlumiče, tak u? v?e bě?elo jak po másle.
vydřené lo?isko - plné vody - to rezavé není vazelína


utěsnění nového lo?iska proti vnikání vody a bordelu - samolepící PUR těsnění do oken - rozměrově zcela ideální, aplikace parádní


toto u? vazelína je


slo?ené, vylep?ené, nové lo?isko

Pravý tlumič ?el povolit parádně, venku byl během chvilky. Překvapením bylo lo?isko zcela nepo?kozené v perfektním stavu. Úplně stejně, jako kdy? je měnili v rámci záruky ve Fiatu.
Kdy? jsem začal pátrat po důvodu, tak jsem dospěl k závěru, ?e voda se do lo?isek nedostává od kol, ale v případě LEVÉHO lo?iska právě vrchem. Na straně řidiče má plast pod předním oknem mří?ku na nasávání vzduchu do ventilátoru topení a klimy a skrz tu mří?ku leje při de?ti/mytí voda přímo na horní misku tlumiče. V ní se voda hezky dr?í a pomalinku protéká po závitu pístnice tlumiče dolů - k lo?isku. Proces je to relativně zdlouhavý, u mě trval poprvé 40 tkm (výměna v záruce) a podruhé 45 tkm

Zde je jedna z levných mo?ností 100% ře?ení problému - "de?tníček"


Pravá strana de?tník u? má - plast je nad ní plný, tam je to v suchu.
Tak?e, kdo má u? po výmněně tohoto dílu a stále to je v pořádku, vřele doporučuji tuto nenáročnou úpravu

GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
U? jsem o tom s Jardou diskutoval a opravdu to bude nejspí? tím zatékáním vody z vrchu a postupným dostáváním vody do lo?iska.
Mám úplně stejný poznatek jak Jarou?, kdy? jsem měnil přední pru?iny tak to samé , pravé jako nové a v levém voda.
Tak?e taky provedu úpravu jak popisuje Jarou?.
Mám úplně stejný poznatek jak Jarou?, kdy? jsem měnil přední pru?iny tak to samé , pravé jako nové a v levém voda.
Tak?e taky provedu úpravu jak popisuje Jarou?.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic