Jinak dneska sem koukal na kotouce a rozhodne mam vpredu vetsi brzdici plochu nez vzadu, asi o ten centak v polomeru takze leda by byly jine ty stredy coz pochybuju. Bohuzel celkovy polomer kotouce od oka pod plechacema neodhadnu tak to zkusim na jare zmerit.
Macek píše:no tak sorry ze sem se tady na neco tak nesmysluplneho vubec zeptal a dostal smysluplnou odpoved k tematu ze potrebuju vetsi brzdy a jine papiry...
a pan je urazlivej : ) jinak zase stale spatne v tematu toto je tema na motor 1.4T-jet ne na brzdy... mas dva cerny puntiky macku !!!
tak reknu ti to takhle ... ver-never ... a jinej kraj jinej nazor ...
jinak ptal ses odpovedel sem,pokud te to tak nasyra priste na moje prispevky nereaguj ...
a k tematu uz dal nic nemam sory za OT
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
.bany píše:moc slozitej zasah podle me ... motor-prevodovka jina- jina elektrika,vic cidel.jina jednotka motoru...navic vedeni k turbu vody a oleje... pak privod vzduchu ke cooleru,brzdy jiny-vetsi ve predu... navic ofiko schvaleni a papirovani-nesmysl podle me, jedinej zpusob je koupit bouracku t-jeta a prekopat to a podle me i papirove idealni ...
porad sem ten co tady zacal s brzdama? (jeden cerny puntik v garazi mi bohate staci ). Jinac urazeny nejsem vubec, to s tim bananem bylo se smajlem ze sme zase dostali zdrbane ale to je jedno, spise me bavi takovy styl ze se na neco zeptam na foru ktere tady snad od toho je a hned je to debilni dotaz (a zda se mi ze takovych uz tady bylo vice ktere jisti lide setreli s tim ze jak si vubec muze dovoli ptat se na neco prece tak zrejmeho a banalniho...)
njn nebudem to dal zbytecne resit at Dusan z nas nezesili ale jinak ja sem ty brzdy zminil jako celek s dalsim prislusenstvim... zappomen nato ... jinak vidis z jednoho dotazu se zbytecne rozpouta zbytecna dvoustrankova debata mimo misu...
bylo brano ze k tomu motoru a prestavbe budes potrebovat spoustu dalsich veci co ted v aute nemas a melo by na ten vykon bejt ...dalsi ze to papirove bude slozity,to si rek ze se o PAPIRECH A BRZDACH nebavis tim padem uz to neni realne na bezpecnej provoz zhlediska ryzik stim spojenych a tim padem nesmyslny ...dotaz sem bral se vsim vsudy ... hawk
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
a ty mas na aute vsechno tak jak sjelo z linky nebo jsi sel taky cestou zvysovani vykonu spolu s vetsima a ucinnejsima brzdama...? ale nebudem to resit a klidne at to tu cele dusan smaze
ja mam vsechno v cajku ... jenomze ja mam narozdil od tebe brzdy dymenzovane na origo vykon 150cv takze tech par hribat navic nehraje roly...navic to brzdi jak hofado ale jinak sem rad ze sme se dohodli ... tak cest upravam ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Ahoj, pridavam moji zkusenost s tuningem tjetu:
- turbo z abarta (15k + 1k tesneni)
- vymena turba jedna sobota
- chiptuning v camp performace
Auto celou dobu stalo na brzde, zmeril se vykon pred a po uprave. Uprava trvala asi tri hodiny - brzda, uprava map, zmereni na brzde, uprva map, znova brzda atd, celkem tri prubehy. Pred vymenou turba byl vykon neznamy, s novym turbem 107kW, po chipu 115kW (cca 150k). Chip prinesl mene kobyl nez se cekalo, jeste se to bude resit.
Update info o tuningu tjeta - konecny stav je 120kW - 160 koni. Cena za chip nakonec byla 6k penez. S camp performance max spokojenost a muzu doporucit i majitelum ostatnich motoru.
Jo tech 160k je vse puvodni, jen vymene turbo. Zmeril me to i s otevrenym sanim - odpojila se hadice pred filtrm vzduchu a to pridalo jen necelych 5kW, takze sani asi nema moc cenu resit. Mozna bavlnena vlozka, mam pocit ze to nekdo prodaval na bazaru. Abart se lisi hlavne ve vyfuku / katalyzator a tam asi bude dalsi potencial, ale na to nemam.
Mám problém s turbem, přestalo mi fungovat. V otáčkách kdy bylo sly?et u? sly?elt není stejně tak není cítit takový tah. Je to 14 dní, kdy byly horka, zapnutá klima, nejel jsem nijak ostře jen si vychutnával svi?tění turba v ni??ích otáčkách. Druhý den (po 14 hodinách) přijdu k autu nastaruju, rozjedu se a jako by turbo nebylo.
Diagnostika chybu nehlásí, ale dle dat trubo nefunguje jak má. Napadá mě reset hodnot ŘJ, jen?e ten mi přes FES nejde. Navíc od té doby se mi zvedla spotřeba. Budu rád za ka?dý tip, který pomů?e problém vyře?it.
Fiat Punto 60 SX Cult 5DV black -> Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 5DV black
Osobní blog o IT
Zkontroluj ventil na ovladani wastegate, FES ho ma i v testech actuatoru. Taky zkoukni jestli treba neupadla hadicka od toho ventilu/turba. Co rika diagnotika pri jizde pod zatizenim - pozadovany tlak, skutecny tlak a wastegate command? Nevim jak je to nebezpecne, ale muzes skusit utrhnout hadicku na ovladani actuatoru a pak opatrne s diagnostikou zkontrolovat tlaky - actuator bez hadice musi nechat zavrenou wastegate. ECU by to mela hlidat a pri vysokem tlaku sama omezi vykon motoru. A konecne samotna wastegate na turbu jde zkontrolovat pri vymontovani katalyzatoru - sundat kryty a povolit osum sroubu.
Reset udelas jednoduse odpojenim baterky.
Kdyztak se me tu vali cele turbo, kteremu nic neni...