... original filtr vs např. KN - čistě z hlediska ceny je KN filtr + čistící sada (pro mé auto 2300Kč) jasně levněj?í a s autem kdy? bude člověk dodr?ovat postup údr?by,nejspí? i zhyne (čistící sada za 300Kč vydr?í odhadem milion praní)
... no a to se nebavíme o lep?í filtraci vůči papíráku a o daleko lep?í průchodnosti vzduchu
... pomalu se rozhoupávám ke kitu (u? mi brání jen lenost)
... a Du?ane,čistě teoreticky u?etří? i na palivu
... a Du?ane ... ... o tom u? by Ti povyprávěl spí? Jarou?
Dony kit sani je u tebe otazka konickeho filtru a prechodove trubky. Jinak pouzijes vse puvodni krome krabice samozrejme. Jednoduchost sama, KN dela 57i kit primo na tvoje auto.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
Kupil som KN pre Opel Vectru, 150konovu, tak plocha by mala stacit, uz len dopasovat hadice. Az to pride z GER, zrusim airbox, pripojim to na hadicu k turbu a dam vediet, ci to za nieco stalo.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Prisiel mi filter K&N. Po rozbaleni a detailnom prezreti som ostal trochu v rozpakoch, lebo to ma skutocne vacsie otvory v tej bavlnenej filtracnej vlozke. Ked sa pozriem na slnko, tak cez nich vidiet; mozu to byt dierocky poniektore odhadom az 0,1-0,4mm.
Neviem ako to bude po nastriekani olejom.
Popisovany princip je taky, ze statickou elektrinou by sa prachove castice mali na nom zachytavat a mal by pustit menej bordelu, nez papier.
Prekontroloval som aj papierovy filter, pravdepodobne bol original,tzn mal asi 80tis.km alebo minimalne 20tis. od poslednej vymeny, ten je zo vstupnej strany sivy, nevidno tam ziadne vacsie necistoty, len je na tom jemny prach. Jeho struktura je taka, ze male castice cez to asi tiez prelezu, hoci v nom take velke dierky nie su, ale zato mozu prejst cez vnutornu strukturu.
Mam momentalne dilemu, ci to montovat, lebo po uvodnej euforii som ostal trochu zaskoceny.
Kto uz montoval KN do airboxu, bola hustota jeho filtra tiez redsia ako papier?
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
... ano v ohybech je vidět skrz,taky mě to zarazilo,ov?em ne nadarmo,tam dává? ten olej.
... myslím,?e filtr dosáhne nejefektivněj?ího filtrování a? po určitém zane?ení prachem,tak je konstruován
Tak kluci u? to skoro mám. Sání na mojeho puntíka. Sna?ím se to ted nejak vylespit a ucpat ve?kere mo?né ďůry. Trubky jestě přetřu modrou barvou s obsahem silikonu, je pru?ná a třeba přechod mezi filtrem a trubkou uzavře a nebude nekde utíkat vzduch.
Je to první verze a estě to sání čekají nejaké úpravy asi.
Jinak material je silikonova trubka od skartici klapky a silikom spojka, dve hlinikove kolena 63mm a novodur prechod pro fitlr.
Tak a u? sem se do toho zase pustil, mam objednaný nový ku?elovitý filtr o vstupu 65mm a tím se zbavím novodurového přechodu a a? to dorazí tak je sání hotovo. Montovat ho at budu mít mo?nost to dát na zvedák.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
Krissi, ja uz to vyzkousel, po tydnu provozu filtr doslova zamrdanej jak to prase, takze vymyslim, kam ho narvat co nejvic nahoru pod kapotu... Uvidis, ze prijdes postupne ke stejnemu zaveru jako ja (i Aginiga). Hodne zdaru. BTW. na muj vkus to dela hroznej kraval, asi mam moc velkej a otevrenej filtr... v nizkych otackach nic moc zlepseni, ale mezi 4000ot - omezovacem parada....
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
hele filtr je primo pod baterkou a ze spoda ho bude chranit clona ja sem nad tim u? uva?oval ?e je tam potencial zaspineni od vozovky je treba to proste odclonit
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,