
Dobrý podvozek měla i Panda 1,2,kdy? se obula do nízkého profilu seděla jako motokára.Po cestě na dovolenou do Chorvatska (jezdíme přes hory),přiváděla k zoufalství řidiče mnohonásobně silněj?ích vozů,docela sranda

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
...třeba ten gumový spínač nad SPZ u Fábií a Oktávek je v?dy naprosto čistýM.Z. píše:Asi si nerozumíme, pí?u o systému otvírání kufru bez madla na zádi, musí se nadzvednout za ?pinavou hranu dveří, to mi vadí. Myslím, ?e vzadu se asi budou ?pinit i jiná auta
Taky si myslím, ?e takový způsob otevírání kufru není úplně ideální, víc se mi líbí systém VW - zatlačením do horní části znaku se vyklopí spodní část, která slou?í jako ne?pinavé madlo. Nevím, jestli Alfa nepou?ívá něco podobného.M.Z. píše:Asi si nerozumíme, pí?u o systému otvírání kufru bez madla na zádi, musí se nadzvednout za ?pinavou hranu dveří, to mi vadí. Myslím, ?e vzadu se asi budou ?pinit i jiná auta
gratuluju a ?up fotky a tak v?echnoM.Z. píše:Tak je doma, najeli jsme celých 100km![]()
Autíčko jezdí docela v pohodě, jen k nám v salonu zapoměli nastoupit i koně! Je to docela mrtvola, ale snad se trochu časem rozhýbe, dojeli jsme se spotřebou 7,7l a to se jelo max. 140km/h. No snad si to v?echno postupně sedne.
Ocenil jsem super stěrače a solidní jízdní vlastnosti, nad 100km/h je dost hlučný motor, chybí 6-ka. K systému otvírání kufru, Taliáni asi nepočítají s hnusným počasím, jinak by to tak debilně nemohli vymyslet, máte 100% záruku ?pinavých rukouNa klidněj?í jízdu po na?ích tankodromech, je to ale za ty prachy dobrý kup a hlavně se na něj dobře kouká, dizajn se povedl.
Je?tě nechám dodělat zadní park. senzory a u? o něm kromě benzínu nechci sly?et