Vzduchový filter

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

.bany píše:ja sem kupoval tady v tomhle e-shopu
http://www.highperformanceparts.cz/katalog/253-mgp
a do 3dnu sem je mel ne samka pac ty nemeli a dlouho mit nebudou jak tady pise kolega,rikali mesic ale MGP sou to sami takze tak,jinak sou ruzny redukce a da se to jakkoliv poskladat ne... a navic PVC trubky od odpadu dobre slouzi mel sem to na trech autech a poskladani jednoduchy,pak uz jen staci jedna hadice na konec k pripojeni sani a jeto,nastrik nejakou peknou barvou a kit jak hofado :P za 300kč oproti 1300-a vej? nemluve o origu :D
diky moc konecne som si to niekde vedel vyskladat paradna stranka teraz som :?: lebo neviem ci filter objednat alebo repraciky do auta sakra :twisted:
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

to zalezi nate jestli ho chces ci ne ... :lol: nejlepsi bude kdys das oboje ne!!! :twisted:
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

má to teda někdo spáchané na 1,4 16V?
GP 1,4 16V SPORT
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

.bany píše:to zalezi nate jestli ho chces ci ne ... :lol: nejlepsi bude kdys das oboje ne!!! :twisted:
jakoze tento rok budu obe to pokoj len asi vyriesim tie repraciky a potom sa pustim do sania.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

GP a filtr.....

Příspěvek od AGiNiGA »

U 16V:
- je to 51 mm u klapky a pak je prům. 57 mm, čili lze redukovat téměř na cokoliv, přikláním se k 70 mm na výstupu. Vyzkou?eno.
Kolacok
Štamgast
Příspěvky: 271
Registrován: stř led 13, 2010 12:58
Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolacok »

Dnes som zmenil vzduchovy filter, na starom uz boli nejake pavucinky a co sa stalo - spotreba isla dole asi o 0,1-0,2L, a to som presiel len cca 12km, uvidim, co to spravi neskor.

Ma vyznam na JTD davat velky filter mimo airbox? Ten privod, co ma takmer 3/4 metra sa mi zda dlhy, uzky a vstup je prilis maly a rovno spod kapoty.

Co by to spravilo, keby sa vstup vzduchu presmeroval rovno od tej okrasnej mriezky, moze to fungovat s naporovym nasavanim? :D alebo sa zadusi kvoli prevzdusneniu? :)
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Copak motor se ti nezadusí, ale tim sportovnim filtrem takřka na 100% zkrátí? ?ivotnost váhy vzduchu, nárust výkonu bude tě?ko postřehnutelný jeto přece přeplnovaný motor stačí dávat ka?dých 30tis.km nový origo vzduchový filtr a jeto.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

Nesohlasim, pokud si slovek oupi kvalitni bavlneny filtr (k&N, BMC, Green) tak urcite vaha vzduchu vydrzi. Spouta lidi dava na auta filtry za 500 atd. dale neni se pak cemu divit ze vaha jde do kytek.

Dalsi vec je za kvalitni bavlneny filtr KONUSOVY, je pro auto daleko lepsi. Umozni nasati vzduchu uplne jinak a mnohem vic. Cisteni je jednoduche a vydrzi daleko vic.

Je to prokazane firmami po celem svete.

PS: navic si to pak bude pekne odfukovat. PSSSST
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

Souhlas.....

Příspěvek od AGiNiGA »

Souhlasím s Kriss-em :), auto má navíc "kouzelný" zvuk (tady zále?í na pou?itém filtru - Pipecross, BMC, KN, Green, Raid). ?ádný z nich není levnou náhra?kou (tímto se omlouvám POLSKÝM VÝROBCŮM).
Kolacok
Štamgast
Příspěvky: 271
Registrován: stř led 13, 2010 12:58
Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolacok »

Po 1,5 tyzdni ma radost z noveho filtra presla a objavil sa jeden maly problem. Mensia spotreba bol asi len psychologicky dojem z radosti z vymeny, mozno je to ozaj o nieco nizsie.

Problem je v tom, ze auto je opat viac lenive a kym zapne turbo, ledva sa to hybe, do 1500ot. akoby sa dusilo (ale necuka). Je uplne jedno, ci je 1/5 pedala plynu alebo plny, hybe sa rovnako az do cca 1700ot., kedy sa to pomaly zobudza, turbo toci poriadne od 2000ot., vtedy to ide ako ma. Taktiez sa predlzila reakcia na plynovy pedal, trva asi 1sek, kym pride zaber po stlaceni.

Utesnil som dookola prednu kapotu, tzn. zhora cez skary uz pod nu nefuka, tak neviem, ci je to tym alebo odchadza vaha vzduchu.
Nasavacia hadica je blizko prednej skary kapoty.

Su tam 2 vylisky na pripojenie hadice, zapojene je to len na 1.
Ma niekto napad, cim to prirobit z druheho otvoru k tej hadici, nech to moze lepsie "dychat" alebo su hotove plastove vylisky pre niektore motorizacie GP, ktore pouzivaju obe diery nasavania?
Bola by to lacnejsia alternativa namiesto velkeho externeho filtra.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

S největ?í pravdepodobností ti odchází váha vzduchu, to se začíná projevovat malým tahem od spoda a bude se to postupně zhor?ovat.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

Kolacok píše:Po 1,5 tyzdni ma radost z noveho filtra presla a objavil sa jeden maly problem. Mensia spotreba bol asi len psychologicky dojem z radosti z vymeny, mozno je to ozaj o nieco nizsie.

Problem je v tom, ze auto je opat viac lenive a kym zapne turbo, ledva sa to hybe, do 1500ot. akoby sa dusilo (ale necuka). Je uplne jedno, ci je 1/5 pedala plynu alebo plny, hybe sa rovnako az do cca 1700ot., kedy sa to pomaly zobudza, turbo toci poriadne od 2000ot., vtedy to ide ako ma. Taktiez sa predlzila reakcia na plynovy pedal, trva asi 1sek, kym pride zaber po stlaceni.

Utesnil som dookola prednu kapotu, tzn. zhora cez skary uz pod nu nefuka, tak neviem, ci je to tym alebo odchadza vaha vzduchu.
Nasavacia hadica je blizko prednej skary kapoty.

Su tam 2 vylisky na pripojenie hadice, zapojene je to len na 1.
Ma niekto napad, cim to prirobit z druheho otvoru k tej hadici, nech to moze lepsie "dychat" alebo su hotove plastove vylisky pre niektore motorizacie GP, ktore pouzivaju obe diery nasavania?
Bola by to lacnejsia alternativa namiesto velkeho externeho filtra.
dela mi to uplne to same...akorat ja mam jeste jako bonus "turbo efekt" ve 3000 otackach jako by motor nabiral druhy dech, ale i prekroceni 3200 otacek zase vydechne :D
milhaus
Štamgast
Příspěvky: 296
Registrován: pát črc 24, 2009 17:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od milhaus »

nevím jestli to někdo nemá..........klasický filtr jsem dal pryč, udělal jsem si těsnění místo toho filtru a je to.....spotřeba mi jde dolů a mám trochu lep?í odpich...........filtr stál cca 500 Kč
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Kolacok
Štamgast
Příspěvky: 271
Registrován: stř led 13, 2010 12:58
Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolacok »

Uvazoval som nad niecim takym http://cgi.ebay.com/ebaymotors/K-N-Air- ... ccessories

KN bavlneny filter namiesto originalneho papieroveho alebo je potom na vyber toto, siska KN http://cgi.ebay.com/K-N-57i-INDUCTION-K ... 483514bec0

len to uz je dost drahe.

Milhaus, ty mas tam KN filter? aspon podla farby tak vyzera, ale cenou neodpoveda.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
milhaus
Štamgast
Příspěvky: 296
Registrován: pát črc 24, 2009 17:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od milhaus »

Ne to není KN je to neoriginál z autoburzy, ale já myslím, ?e to je nastejno.Mám to tam zatím týden, ale spotřeba se projevila hned.I ten zvuk je paráda.......Jen musím vyře?it něco at mi to nesaje teplo od motoru.
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Odpovědět