Přesně. Před ře?ením problému by změření baterky mělo být krokem č.1RiderSV píše:Nevim jak u Punta ale u Escorta jsem si myslel taky vsechno mozny nez na baterku protoze starter se ani nehnul, ostatni elektriku jeste baterka utahla v pohode (el.okna jezdili jak s novou baterkou) az kdyz jsem ji dal zmerit tak na startovaci proud uz byla slaba. Rano jsem jeste natocil v poho a za hodinu se uz starter ani nepohnul a auto bylo zahrate. Takze doporucuji zmerit baterii.
Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
Irone, mo?ná jsi ty budíky cvaknul moc brzy, ale kontrolka imobilizéru musí po chvíli zhasnou (data z klíče načteny do ŘJ). Pokud to nenastane, tak ŘJ nedá povel silovému okruhu startéru - start se nekoná.
Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.
Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
Ahoj Jardo, kontrolka imobilizéru opravdu nezhasne. Ten průběh se v?ak mění, při vět?ině pokusů nezhasla ale byli pokusy kdy i zhasla. Zvuk pastorků, které se tam sna?í něco dělat by seděl s tvým popisem. Budu mít mo?nost vyměnit baterku a vyzkou?et to, pokud by to nepomohlo tak budu hledat příčinu dál. Baterka u? má 4 roky, tak?e je pravděpodobné, ?e u? to má za sebou.Jarou? píše:Irone, mo?ná jsi ty budíky cvaknul moc brzy, ale kontrolka imobilizéru musí po chvíli zhasnou (data z klíče načteny do ŘJ). Pokud to nenastane, tak ŘJ nedá povel silovému okruhu startéru - start se nekoná.
Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.
GP 3d 1,2 Dynamic
Ahoj Irone, rád Tě tady zase vidím a gratuluji k prolomění 100 tisícové hranice.ironlionzion píše:Ahoj Jardo, kontrolka imobilizéru opravdu nezhasne. Ten průběh se v?ak mění, při vět?ině pokusů nezhasla ale byli pokusy kdy i zhasla. Zvuk pastorků, které se tam sna?í něco dělat by seděl s tvým popisem. Budu mít mo?nost vyměnit baterku a vyzkou?et to, pokud by to nepomohlo tak budu hledat příčinu dál. Baterka u? má 4 roky, tak?e je pravděpodobné, ?e u? to má za sebou.Jarou? píše:Irone, mo?ná jsi ty budíky cvaknul moc brzy, ale kontrolka imobilizéru musí po chvíli zhasnou (data z klíče načteny do ŘJ). Pokud to nenastane, tak ŘJ nedá povel silovému okruhu startéru - start se nekoná.
Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.
S tou baterkou je to mo?né, mám takovou zku?enost, ?e dne?ní baterky se odporoučejí bez nějakého varování - jednodu?e ze dne na den a ty 4 roky je takový průměr.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
Dík Jardo, to u? je let jo jo a 100 tisíc za sebou. Někdy na srazu snad nashle.Jarou? píše:Ahoj Irone, rád Tě tady zase vidím a gratuluji k prolomění 100 tisícové hranice.ironlionzion píše:Ahoj Jardo, kontrolka imobilizéru opravdu nezhasne. Ten průběh se v?ak mění, při vět?ině pokusů nezhasla ale byli pokusy kdy i zhasla. Zvuk pastorků, které se tam sna?í něco dělat by seděl s tvým popisem. Budu mít mo?nost vyměnit baterku a vyzkou?et to, pokud by to nepomohlo tak budu hledat příčinu dál. Baterka u? má 4 roky, tak?e je pravděpodobné, ?e u? to má za sebou.Jarou? píše:Irone, mo?ná jsi ty budíky cvaknul moc brzy, ale kontrolka imobilizéru musí po chvíli zhasnou (data z klíče načteny do ŘJ). Pokud to nenastane, tak ŘJ nedá povel silovému okruhu startéru - start se nekoná.
Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.
S tou baterkou je to mo?né, mám takovou zku?enost, ?e dne?ní baterky se odporoučejí bez nějakého varování - jednodu?e ze dne na den a ty 4 roky je takový průměr.
GP 3d 1,2 Dynamic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
pánové tak?e: snaha natočit motor přes kabely nepomohla ... navíc po del?í přidr?ení klíčku v poloze START se objevil nový zvuk, tentokrát mechanický - vypadá to s největ?í pravděpodobností na pastorek startéru, který se nemů?e zachytit. Jako detail stoji za zmínku, ?e při přeru?ovaném zvuku pastoru ve stejném rytmu problikává kontrolka palivového čerpadla ale to asi ničemu nepomů?e ... zkusil jsem zatahat za kabely, elektrika funguje tak?e v pondělí volám servis aby se na to podívali, sám nemám tolik zku?eností ani prostor. Díky moc v?em za pomoc a podporu.
GP 3d 1,2 Dynamic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
Tak?e informuji jak to dopadlo. Auto odtáhli do servisu. Nakonec to nebyla porucha ale odpojený drátek od startéru. S největ?í pravděpodobností při posledním parkování noc předtím ne? jsem parkoval tak jsem podvozkem najel na zledovatělý sníh, který se teď na ka?dém sídli?ti hromadí. Hold měl jsem smůlu ?e jsem zachytil citlivé místo ... Mám z auta dobrý pocit, ?e to nebyla nějaká závada a nic vlastně neode?lo. U? bych mu to po tom co si odslou?il i odpustil ... dr?í se skvěle kluk jeden nedám na to auto dopustit.
GP 3d 1,2 Dynamic
Tak je fajn, ?e to takhle dopadlo. Dík za u?itečné info! A? Ti ?edivák slou?í k plné spokojenosti i nadáleironlionzion píše:Tak?e informuji jak to dopadlo. Auto odtáhli do servisu. Nakonec to nebyla porucha ale odpojený drátek od startéru. S největ?í pravděpodobností při posledním parkování noc předtím ne? jsem parkoval tak jsem podvozkem najel na zledovatělý sníh, který se teď na ka?dém sídli?ti hromadí. Hold měl jsem smůlu ?e jsem zachytil citlivé místo ... Mám z auta dobrý pocit, ?e to nebyla nějaká závada a nic vlastně neode?lo. U? bych mu to po tom co si odslou?il i odpustil ... dr?í se skvěle kluk jeden nedám na to auto dopustit.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
..tak jsem se konečně po dvou měsících objednal do servisu kvůli problematickým startům, viz. vý?e (zasekávání startéru atp.). Jedu tam v pátek, tak pak dám vědět. Auto je v záruce, tak se moc nebojím
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Dony:
Tak?e výsledek - po vyslechnutí mého problému bez mrknutí oka objednali nový startér. Kdyby to byla baterka, tak se startér sekne, netočil by naprázno se zvukem alá ?120. Baterku přesto nabiju. Tak?e celkový přístup Auto Palace Brno opět na jedničku (a zase mi nabídli odvézt do práce a pak zase s autem k práci )
Tak?e výsledek - po vyslechnutí mého problému bez mrknutí oka objednali nový startér. Kdyby to byla baterka, tak se startér sekne, netočil by naprázno se zvukem alá ?120. Baterku přesto nabiju. Tak?e celkový přístup Auto Palace Brno opět na jedničku (a zase mi nabídli odvézt do práce a pak zase s autem k práci )
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey