Bylo tu u? řečeno, ?e se GP má dělat současně s Evem - je to tak?JardaK. píše: Z klasického GP u? si mů?e? objednat jenom skladové zásoby, ...
Kvalita GP (a obecně vozů Fiat) vs srovnatelná konkurence
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Bylo to tu řečeno a říkal jsem to dokonce já, proto?e to tak bylo psáno v několika časopisech a dokonce jde pořád nakonfigurovat GP ve v?ech verzích, ale v prodejně je v?echno jinak. Ptal jsem se v Ostravě i v Českém Tě?íně a prý se dají GP koupit pouze ze skladových zásob, nově objednat u? nic! Myslím, ?e je to jenom "zvlá?tní"politika Fiatu ČR!Du?an píše:Bylo tu u? řečeno, ?e se GP má dělat současně s Evem - je to tak?JardaK. píše: Z klasického GP u? si mů?e? objednat jenom skladové zásoby, ...
Bravo je podža mňa najkraj?ie auto vo svojej triede. Plne chápem tvoje rozhodnutie. Aby si si ho stihol objedna? e?te pred faceliftom. Keď budem vežký aj ja si ho kúpim. Ale to bude neviem kedy a vtedy bude Bravo vizera? úplne inak .julo napsal:
Nechcem keca? ale keď pri?lo GP na trh, tak tie? sa nedalo kombinova? v?etko mo?né. To by mohli rozpráva? tí čo kupovali GP ako prvý, ale postupne u? bolo mo?né skoro v?etko.
Mě nabídka verzí Eva ohromně zklamala. Z klasického GP u? si mů?e? objednat jenom skladové zásoby, by? si tady mů?e? teoreticky nakonfigurovat v?echno. Tak?e i kdy? mo?ná časem bude mo?né kombinovat i jiné verze Eva, tak ty lépe vybavené verze budou i cenově někde jinde - vý?e! Kdy? k tomu připočtu ztrátu charizmatického "čumáku", které mělo GP, ov?em Evo u? ne, tak jsem ztratil zájem! Z toho plyne, ?e pokud půjdu objednávat pří?tí rok nové auto, bude to Bravo, které mě vyjde jenom o něco málo drá?, ale budu mít úplně jinou třídu s jiným pohodlím a prostorem. No a při kouknutí na čumák Brava v něm vidím vět?í GP, tak?e holt... Adieu Evo!
Grande Punto 1.2 8V 5dv Dynamic, červená exotika
Já u? velký jsem, ale peněz mám furt málo. Kdybych u? měl GP, jako ho má? Ty, tak bych byl spokojený a neuva?oval bych o dal?ím autě! Ale proto?e tady asi v?ichni vědí, co to je zamilovanost a můj Puň?a Classic pomalu stárne, tak jistě chápou i to, ?e risknu zadlu?ení a vezmu nové auto na úvěr a budu 7 let splácet, ale já ho MUSÍM mít! Na účtu mám tak akorát na akontaci, přespří?tí rok dostanu prachy za stavební spoření, po 4 letech mi končí účelové ulo?ení 100 litrů ve fondu, tak?e budu kombinovat výplatu s příspěvkem z těchto ulo?ených korunek. Budi? mi země lehká, pokud na mě sedne nějaký moribundus, nebo pokud se v práci rozhodnou, ?e jsem na ho..o! A Bravo chci jít objednávat v únoru, tak?e to asi facelift je?tě nehrozí. Myslím, ?e facelift by Bravo mohl jedině zkazit (po zku?enostech faceliftu GP). Já bych bral facelift jedině ve formě LEDek na denní svícení integrovaných do hlavních světel a LED vzadu, jinak na tom autě není co vylep?ovat!julo píše:Bravo je podža mňa najkraj?ie auto vo svojej triede. Plne chápem tvoje rozhodnutie. Aby si si ho stihol objedna? e?te pred faceliftom. Keď budem vežký aj ja si ho kúpim. Ale to bude neviem kedy a vtedy bude Bravo vizera? úplne inak .julo napsal:
Nechcem keca? ale keď pri?lo GP na trh, tak tie? sa nedalo kombinova? v?etko mo?né. To by mohli rozpráva? tí čo kupovali GP ako prvý, ale postupne u? bolo mo?né skoro v?etko.
Mě nabídka verzí Eva ohromně zklamala. Z klasického GP u? si mů?e? objednat jenom skladové zásoby, by? si tady mů?e? teoreticky nakonfigurovat v?echno. Tak?e i kdy? mo?ná časem bude mo?né kombinovat i jiné verze Eva, tak ty lépe vybavené verze budou i cenově někde jinde - vý?e! Kdy? k tomu připočtu ztrátu charizmatického "čumáku", které mělo GP, ov?em Evo u? ne, tak jsem ztratil zájem! Z toho plyne, ?e pokud půjdu objednávat pří?tí rok nové auto, bude to Bravo, které mě vyjde jenom o něco málo drá?, ale budu mít úplně jinou třídu s jiným pohodlím a prostorem. No a při kouknutí na čumák Brava v něm vidím vět?í GP, tak?e holt... Adieu Evo!
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Toto bylo receno i mi ve Fiatu v Ostrave. Pote jsem psal mail do Fiat CR a byla mi zaslana odpoved ze se GP bude vyrabet dal jako Punto Actual a nahradi tak Punto Classic. Tyden na to jsem byl opet ve Fiatu v Ostrave a znova jsem se na to ptal a uz i tam mi rekli ze je tomu tak a ze tu informaci dostali az pote co jsem se na to ptal, akorad pry jiz nebude moznost tak moc kombinovat vybavu ze bude nejaka zakladni verze a k ni se budou dat dokoupit nejake balicky vybavy nebo tak neco.JardaK. píše:Bylo to tu řečeno a říkal jsem to dokonce já, proto?e to tak bylo psáno v několika časopisech a dokonce jde pořád nakonfigurovat GP ve v?ech verzích, ale v prodejně je v?echno jinak. Ptal jsem se v Ostravě i v Českém Tě?íně a prý se dají GP koupit pouze ze skladových zásob, nově objednat u? nic! Myslím, ?e je to jenom "zvlá?tní"politika Fiatu ČR!Du?an píše:Bylo tu u? řečeno, ?e se GP má dělat současně s Evem - je to tak?JardaK. píše: Z klasického GP u? si mů?e? objednat jenom skladové zásoby, ...
no vidim to tak: vyhra GP je o prsa korejske skolacky (prominte mi to otrepane prirovnani), pokud se podivam na design, tak i GP v zakladu semele a rozemele Fabii, tak je fakt skareda....
..osobne me zaujalo jejich tvrzeni, ze skodovacky trivalec je podstatne pruznejsi, jasne motor gp byl nezajetej, ale i tak...na druhou stranu, co vim, tak v rychlostech do cca 80km/h se ty trivalcove hpcka opravdu chovaji nezvykle pruzne...
osobne, pri tomto rozhodovani vidim i ja jako lepsi volbu GP, preci jenom je to auto podstatne libivejsi a neni tak drsne orezane na vybave jako fabka no a v neposledni rade ma ctyrvalcovej motor...
..osobne me zaujalo jejich tvrzeni, ze skodovacky trivalec je podstatne pruznejsi, jasne motor gp byl nezajetej, ale i tak...na druhou stranu, co vim, tak v rychlostech do cca 80km/h se ty trivalcove hpcka opravdu chovaji nezvykle pruzne...
osobne, pri tomto rozhodovani vidim i ja jako lepsi volbu GP, preci jenom je to auto podstatne libivejsi a neni tak drsne orezane na vybave jako fabka no a v neposledni rade ma ctyrvalcovej motor...
No, na české poměry ji? tradičně neopomněli zmínit pří?erně a? tragicky vysokou nákladovou hranu kufru, neustále ?pinavé pracky z otvírání kufru a pro mě nový problém a to do kolena tlačíčí středovou konzoli . Pokud vím, toto byla a je pouze zále?itost Fábií. Osobně je mi nepodařilo posadit za volant v GP v takové poloze, aby se mi koleno k té konzoli jen přiblí?ilo...
Na druhou stranu je třeba ocenit to hořké doznání motoristckého novináře ohledně designového rozdílu mezi oběma vozy. Osobně si myslím, ?e karoserie GP nelze ani porovnávat s něčím, co vypadá jako krabice od bot... Rozdíl je PROPASTNÝ!
Spojit slovo HTP 6V se slovy pru?nost a dynamika je le? na úrovni popírání evoluční teorie
Ka?dopádně krabice od DAS AUTO ztratila v tomto testu opět něco ze své reálné podstaty existence.
Na druhou stranu je třeba ocenit to hořké doznání motoristckého novináře ohledně designového rozdílu mezi oběma vozy. Osobně si myslím, ?e karoserie GP nelze ani porovnávat s něčím, co vypadá jako krabice od bot... Rozdíl je PROPASTNÝ!
Spojit slovo HTP 6V se slovy pru?nost a dynamika je le? na úrovni popírání evoluční teorie
Ka?dopádně krabice od DAS AUTO ztratila v tomto testu opět něco ze své reálné podstaty existence.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV