Facelift GP - Punto EVO, Punto ...

Sekce týkající se tohoto vozu obecně

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

http://www.fiat.cz/osobni-automobily/punto-evo-3dv/ tady se mu?ete podívat co se bude nabízet pro český trh za verze a výbavy
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
kubenko
PLYNAŘ
PLYNAŘ
Příspěvky: 596
Registrován: sob led 19, 2008 19:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od kubenko »

do kelu, vyzerá to nebezpečne, hlavne ten 135 koňový multiair. :clap
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

kubenko píše:do kelu, vyzerá to nebezpečne, hlavne ten 135 koňový multiair. :clap
Pro mě vypadá nebezpečně 120 k Multijet II, ale to bych nezaplatil! Jinak jsem byl dneska "obzera?" Puntíky v Havířově a mů?u říct - líbí se mi!
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Koukal jsem , ?e tam zatim nenabízej 1,3Mjtd ve verzi 90hp ani 95hp asi budou později.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
julo
Štamgast
Příspěvky: 523
Registrován: pon kvě 12, 2008 9:43
Bydliště: Pre?ov, SK

Příspěvek od julo »

Jedno je smutné ?e Slovenský Fiat nemá na stránke o Evu ani zmienku.
Grande Punto 1.2 8V 5dv Dynamic, červená exotika
Honza°
Štamgast
Příspěvky: 225
Registrován: stř kvě 21, 2008 21:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza° »

julo píše:Jedno je smutné ?e Slovenský Fiat nemá na stránke o Evu ani zmienku.
Ten český zase ve specifikacích motorů zamlčuje ventily jedna radost a jedinný 16v je podle nich 1.3 Multijet.. hrozná verbe? to sou v?ichni..
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

Honza° píše:
julo píše:Jedno je smutné ?e Slovenský Fiat nemá na stránke o Evu ani zmienku.
Ten český zase ve specifikacích motorů zamlčuje ventily jedna radost a jedinný 16v je podle nich 1.3 Multijet.. hrozná verbe? to sou v?ichni..
Vydr?, Pr?ka, vydr?, 13.11. budeme vědět v?echno, mo?ná i dřív! Mě spí? sere, ?e asi 1,3 MJET II nebudou ?estikvalty, co? je podle mě krok zpátky!
Honza°
Štamgast
Příspěvky: 225
Registrován: stř kvě 21, 2008 21:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza° »

JardaK. píše:
Honza° píše:
julo píše:Jedno je smutné ?e Slovenský Fiat nemá na stránke o Evu ani zmienku.
Ten český zase ve specifikacích motorů zamlčuje ventily jedna radost a jedinný 16v je podle nich 1.3 Multijet.. hrozná verbe? to sou v?ichni..
Vydr?, Pr?ka, vydr?, 13.11. budeme vědět v?echno, mo?ná i dřív! Mě spí? sere, ?e asi 1,3 MJET II nebudou ?estikvalty, co? je podle mě krok zpátky!
?pindl? Tady Praha, přepínám..já to vydr?ím..dokonce i jsem schopen si dohledat informace o motorech, ale nezlob se na mě pokud někdo pověsí na OFICIÁLNÍ webový stránky takovýdle bludy, který pramení z toho, ?e někdo neumí opisovat text, tak to mě fakt irituje..
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
Pandora
Návštěvník
Příspěvky: 123
Registrován: úte črc 15, 2008 20:32

Příspěvek od Pandora »

Mě by spí? zajímalo, jestli půjde systém Start-Stop deaktivovat.
Např. v zimě pokud by chtěl člověk nechat vyhřát interiér a mezi tím ometal sníh, to u? by asi ne?lo nebo v zimě v koloně na dálnici, kdy? by třeba půl hodiny se auto ani nehlo, tak jak by fungovalo topení při vyplým motoru?
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Pandora píše:Mě by spí? zajímalo, jestli půjde systém Start-Stop deaktivovat.
Např. v zimě pokud by chtěl člověk nechat vyhřát interiér a mezi tím ometal sníh, to u? by asi ne?lo nebo v zimě v koloně na dálnici, kdy? by třeba půl hodiny se auto ani nehlo, tak jak by fungovalo topení při vyplým motoru?
To je zajímavá my?lenka :idea: Ale mám dojem, ?e jsem u nějakého auta četl, ?e je lze deaktivovat (a je?tě jsem si říkal, k čemu to je - tohle mě tehdy nenapadlo). Co se týká první části, tj, vyhřátí interiéru, myslím ?e start/stop funguje a? po zahřátí motoru.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
romisek.capuska
Návštěvník
Příspěvky: 183
Registrován: pát říj 30, 2009 14:07
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romisek.capuska »

U ostatních značek a modelů kde jsem měl mo?nost toto vyzkou?et ( VW Lupo 3L a Toyota Yaris ) systém START/STOP začal fungovat a? po zahřátí motoru na provozní teplotu a samozřejmě na palubní desce je tlačítko, kterým se to dá deaktivovat.
GP 2009 1.2 ICE 48kw white glory 3dv
Nissan King Cab 2.5 TD Double Cab
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

romisek.capuska píše:U ostatních značek a modelů kde jsem měl mo?nost toto vyzkou?et ( VW Lupo 3L a Toyota Yaris ) systém START/STOP začal fungovat a? po zahřátí motoru na provozní teplotu a samozřejmě na palubní desce je tlačítko, kterým se to dá deaktivovat.
jj presne tak ale podle me je to totalni bejkarna ... byl sem na skoleni tam nam otom vypravel a ukazoval a muzu rict ze bych si to nikdy nekoupil!!!
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

.bany píše: jj presne tak ale podle me je to totalni bejkarna ... byl sem na skoleni tam nam otom vypravel a ukazoval a muzu rict ze bych si to nikdy nekoupil!!!
Já bych si to koupil, ale je to pro ty, komu není jedno za kolik jezdí - a to ty Bany nejsi, ?e? :D
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Du?an píše:
.bany píše: jj presne tak ale podle me je to totalni bejkarna ... byl sem na skoleni tam nam otom vypravel a ukazoval a muzu rict ze bych si to nikdy nekoupil!!!
Já bych si to koupil, ale je to pro ty, komu není jedno za kolik jezdí - a to ty Bany nejsi, ?e? :D
u? se asi budu opakovat, ale tento typ spořivých lidí by měl mo?ná jezdit MHD.. :lol:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Jarou? píše: u? se asi budu opakovat, ale tento typ spořivých lidí by měl mo?ná jezdit MHD.. :lol:
Já MHD jezdím nerad, ale není mi jedno jestli jezdím za 5,5 l (a přitom se neloudám), nebo např. za 8 litrů.
A Stop/start pomáhá sní?it spotřebu i "závodníkům"

Navíc (mimo mísu) pou?ití Stop/startu není ?ádná novinka, toto zařízení se objevilo někdy v 70. letech a po té ustoupilo do zapomnění.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Odpovědět