banyho granďáci

Zde si můžete založit téma se svým nickem, vložit fotografii a popis svého GP

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

..hmm, pěkná ka?e... čím se mu to stalo? nemazalo nebo mu chip nalo?il moc vysoké otáčky?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

hele tezko rict bylo tu dost veci okolo ktery mu to udelaly,tak zaprvi dvakrat vypadla hadice od turba,coz jako je v riti nespis tim,: a hlavne si myslim ze kdys sem tam daval jinou hadici kterou sem sehnal na rychlo tak byla dvakrat prehnuta pac tam moc nepasla,takze mela na dvou mistech tak o pulku mensi pruchodnost,tezko rict takhle z hlavy ale myslim ze chipem to nebude,to se uvidi ted as dam ve čt nový...melo by bejt uz
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Pozor a? nasadí? nové turbo při prvnim startu ,z havarovaneho turba se ti olej mohl dostat do sání hlavně mezichladiče, rad?i to je?tě zkontroluj, proto?e po nastartování by to ten olej nasalo a pak by ho to spalovalo a motor by dosahnul takove otačky ?e by se zničil v tu chvili nejde normálně zhasnout jedině dát rychlost a pustit spojku a stat na brzde.
A proč se turbo zničilo? mu?ou za to ty vypadlé hadice ,proto?e v tu chvili jak ti vypadne hadice v plnym tahu tak elektronika se sna?í udr?et plnicí tlak tak přenastavý lopatky v turbu a tim zvý?í otáčky turba a bude to dělat tak dlouho dokud nedosahne po?edovaného tlaku a co z toho plyne?
elektronika neměří otáčky rotoru turba ale jenom plnící tlak tak?e turbo prostě přetočí co? je tvuj připad, tak?e zdánlivá maličkost vypadlá hadice turba znamena havarii turba a to skoro poka?dý hlavne kdyz se stim sna?i nekdo dojet.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

dik za info,a hlavne podrobnej rozklad meho problemu,hned jsem chytrejjsi... :lol: hele do sani se to jeste nastesti nedostalo,to uz jsem skoumal pac sem si vedom toho co pises...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
lukin
Štamgast
Příspěvky: 479
Registrován: čtv dub 02, 2009 1:20
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukin »

to jste tomu dal pane doktore :D
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

vijd.aspon me to donuti udelat poradnou generalku prislusenstvi,sice trosku vykrvacim ale to je zivot :lol:
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

to jirka: 1.9 MJET má variabilní lopatky turba ?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

Je?tě mě napadla dal?í mo?nost - honění motoru, který je?tě není zahřátý! Turbo to nemá rádo!
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

JardaK. píše:Je?tě mě napadla dal?í mo?nost - honění motoru, který je?tě není zahřátý! Turbo to nemá rádo!
ja mam svi auto rad-respektive motor...to ze se v tom furt vrtam a ze obcas tomu slapnu nebo jezdim rychlejc,neznamena ze sem demnt a ze kdys nastartuju hned mu nalozim do plnejch... :lol: nato si davam pozor to mi ver!!!
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Jarou? píše:to jirka: 1.9 MJET má variabilní lopatky turba ?
Podle fotek jo, ale stejnou paseku by to udelalo i s regulaci obtokem.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne? ;-)

P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

Honzus píše:Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne? ;-)

P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
honzus VODOU chladene turbo? to som este nevidel ked sa ti to rozpali do cervena ako to moze voda chladit? a vzdy ked namahas turbo je dobre ho nechat chvylku pobrnkat na volnobeh ked postojis.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Honzus píše:Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne? ;-)

P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
Ty ma? u Abartha vodou chlazené turbo?
Nějaky doběh to asi nemá lep?í je nechat po jizde motor bezet na volnobech tak alespon minutu.
My mame u autobusu turba taky chlezená vodou jsou to motory Iveco Cursor.
A co se týká toho plnícího tlaku a otáček turba tak to vím pravě z autobusu tam kdyz vylítne hadice tak se nic nestane proto?e to má je?tě měřič otaček rotoru turba a tam elektronika nodovolí roztočit ho na vic ne? 100000ot. min. at to má dostatečnej tlak nebo ne.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

1nekros1 píše:
Honzus píše:Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne? ;-)

P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
honzus VODOU chladene turbo? to som este nevidel ked sa ti to rozpali do cervena ako to moze voda chladit? a vzdy ked namahas turbo je dobre ho nechat chvylku pobrnkat na volnobeh ked postojis.
Vodou chlazene turbo je dnes u kamionu bě?né a stále výce se to pou?ívá i u osobáku právě pro vět?í ?ivotnost turba začali to pou?ívat Volvo a u posledních modelů Renault a Porsche.
Tou vodou je chlazenej lo?iskovej střed.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
misha
Štamgast
Příspěvky: 356
Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misha »

Honzus píše:Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne? ;-)

P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
Nechladi se nahodou turbo olejem? Myslim, ze pri teplotach turba by voda chladici okruh roztrhala tlakem...
Odpovědět