banyho granďáci
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
hele tezko rict bylo tu dost veci okolo ktery mu to udelaly,tak zaprvi dvakrat vypadla hadice od turba,coz jako je v riti nespis tim,: a hlavne si myslim ze kdys sem tam daval jinou hadici kterou sem sehnal na rychlo tak byla dvakrat prehnuta pac tam moc nepasla,takze mela na dvou mistech tak o pulku mensi pruchodnost,tezko rict takhle z hlavy ale myslim ze chipem to nebude,to se uvidi ted as dam ve čt nový...melo by bejt uz
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Pozor a? nasadí? nové turbo při prvnim startu ,z havarovaneho turba se ti olej mohl dostat do sání hlavně mezichladiče, rad?i to je?tě zkontroluj, proto?e po nastartování by to ten olej nasalo a pak by ho to spalovalo a motor by dosahnul takove otačky ?e by se zničil v tu chvili nejde normálně zhasnout jedině dát rychlost a pustit spojku a stat na brzde.
A proč se turbo zničilo? mu?ou za to ty vypadlé hadice ,proto?e v tu chvili jak ti vypadne hadice v plnym tahu tak elektronika se sna?í udr?et plnicí tlak tak přenastavý lopatky v turbu a tim zvý?í otáčky turba a bude to dělat tak dlouho dokud nedosahne po?edovaného tlaku a co z toho plyne?
elektronika neměří otáčky rotoru turba ale jenom plnící tlak tak?e turbo prostě přetočí co? je tvuj připad, tak?e zdánlivá maličkost vypadlá hadice turba znamena havarii turba a to skoro poka?dý hlavne kdyz se stim sna?i nekdo dojet.
A proč se turbo zničilo? mu?ou za to ty vypadlé hadice ,proto?e v tu chvili jak ti vypadne hadice v plnym tahu tak elektronika se sna?í udr?et plnicí tlak tak přenastavý lopatky v turbu a tim zvý?í otáčky turba a bude to dělat tak dlouho dokud nedosahne po?edovaného tlaku a co z toho plyne?
elektronika neměří otáčky rotoru turba ale jenom plnící tlak tak?e turbo prostě přetočí co? je tvuj připad, tak?e zdánlivá maličkost vypadlá hadice turba znamena havarii turba a to skoro poka?dý hlavne kdyz se stim sna?i nekdo dojet.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
ja mam svi auto rad-respektive motor...to ze se v tom furt vrtam a ze obcas tomu slapnu nebo jezdim rychlejc,neznamena ze sem demnt a ze kdys nastartuju hned mu nalozim do plnejch...JardaK. píše:Je?tě mě napadla dal?í mo?nost - honění motoru, který je?tě není zahřátý! Turbo to nemá rádo!

granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne? 
P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?

P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
honzus VODOU chladene turbo? to som este nevidel ked sa ti to rozpali do cervena ako to moze voda chladit? a vzdy ked namahas turbo je dobre ho nechat chvylku pobrnkat na volnobeh ked postojis.Honzus píše:Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne?
P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Ty ma? u Abartha vodou chlazené turbo?Honzus píše:Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne?
P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
Nějaky doběh to asi nemá lep?í je nechat po jizde motor bezet na volnobech tak alespon minutu.
My mame u autobusu turba taky chlezená vodou jsou to motory Iveco Cursor.
A co se týká toho plnícího tlaku a otáček turba tak to vím pravě z autobusu tam kdyz vylítne hadice tak se nic nestane proto?e to má je?tě měřič otaček rotoru turba a tam elektronika nodovolí roztočit ho na vic ne? 100000ot. min. at to má dostatečnej tlak nebo ne.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Vodou chlazene turbo je dnes u kamionu bě?né a stále výce se to pou?ívá i u osobáku právě pro vět?í ?ivotnost turba začali to pou?ívat Volvo a u posledních modelů Renault a Porsche.1nekros1 píše:honzus VODOU chladene turbo? to som este nevidel ked sa ti to rozpali do cervena ako to moze voda chladit? a vzdy ked namahas turbo je dobre ho nechat chvylku pobrnkat na volnobeh ked postojis.Honzus píše:Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne?
P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?
Tou vodou je chlazenej lo?iskovej střed.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Nechladi se nahodou turbo olejem? Myslim, ze pri teplotach turba by voda chladici okruh roztrhala tlakem...Honzus píše:Jirka: Tvoje informace jsou velice cenné pro majitele oturbených motorů, vypadá to, ?e do problematiky přeplňování krapet vidí?, nebo ne?
P.S. proto bych se Tě chtěl zeptat, u T-Jeta je vodou chlazené turbo, je tam taky doběh po vypnutí motoru nebo je lep?í to nechat minutu brblat a hnát tam tu vodu čerpadlem?