
Chip - mam nachipovano, samotny prubeh a prvni dojmy
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
power box je blbost-to ti dodava jen vic paliva,pri zadnejch jinejch ridicich pokynu takze podle me to jen vic zere a ze by to jelo vic se rict neda,je to odskousene na ibize cupre a golfu 3 a zadnej rozdil nejni jen o cca litr vetsi spotreba... jinak chip bych zase nezavrhoval,neni to do krve delany,vetsinou pokud chces vetsi vykon musis upravit i komponenty kolem,cet sem ruzny recenze a lidi co dotoho delaj rikaj ze motory treba dam priklad muj 1.9 nafta vydrzi origo jak je jen s upravenou jednotkou a turbema vetsim chladicem 220hp aniz by se neco podelalo 100tis/km najel a nic,nebudu se hadat ale myslim ze to maj vyskouseny,ale o tomhle tematu by se mohlo vest hafo reci a stejne by ses nikam nedohrabal...ja chip nezavrhuju a v po se nanej chystam,mam domluvenejch 170hp pokud to vide,bude to i na brzde tak uvidime
pak dam vedet

granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Petr1985 by ti mohl povykladat, ja tu za nej hovorit nebudu. A ten chip nedelal u zadnych mastickaru ale v Xtuningu. Ale je to tvoje volba, preju ti, at vse klape jak ma.
130 koni a 220 koni je teda sakra rozdil na seriovy motor. Bez vymeny vstriku a turba neverim, ze motor vydrzi 100.000, ale je to mozny.
130 koni a 220 koni je teda sakra rozdil na seriovy motor. Bez vymeny vstriku a turba neverim, ze motor vydrzi 100.000, ale je to mozny.
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
jj verim ze by moch,ale ja mam s chipem ne skusenosti ale znam spousty lidi co to maj a upravujou si auta doma jako komponenty nemyslim chip a nikdo nikdy vetsi problemi nemel,ono taky de o to jak je petr1985 citlivka,ale to je kapitola sama o sobe...
a navic pokud mu to blbe spalovalo,je jejich povinnost se o to postarat a mely by sjednat napravu,pokud to nechal obnovit jeho boj nemusel jit do 160hp ale mohli mu udelat mensi vikonnostni krivku pri ktery by se mu tohle jiste nestalo ale to je ted burt kdys ma jiny auto uz...
jiank ja osbne s nasledky pocitam ale verim ze zadny nebudou...jedinej pruser co bude ze mi nebude stihat prinejmensim spojka ale to se da za mensi nekolikatis kč nahradit keramickou

a navic pokud mu to blbe spalovalo,je jejich povinnost se o to postarat a mely by sjednat napravu,pokud to nechal obnovit jeho boj nemusel jit do 160hp ale mohli mu udelat mensi vikonnostni krivku pri ktery by se mu tohle jiste nestalo ale to je ted burt kdys ma jiny auto uz...
jiank ja osbne s nasledky pocitam ale verim ze zadny nebudou...jedinej pruser co bude ze mi nebude stihat prinejmensim spojka ale to se da za mensi nekolikatis kč nahradit keramickou

granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
jo tak k tomu, ti mohu .bany rict pouze jedine, citlivka jsem takova, ze mi prislo nenormalni mit cerny pas od sazi jdouci od vyfuku az po okno na kufru..a to byla fakt tak cerny, ze v servisu jen neverecne kroutili hlavou. kdyz jse pridal jen trochu vic plyn, tak normalne se vyvalila oblaka sazi. jesti to nekomu pripadne jako citlivka, tak je asi silne mimo.
umyl jsem to - za 100km to tam bylo spolehlive znovu.
takze si myslim, ze to neni otazka citlivosti, ale soudnosti, pokud nekomu nevadi cadit saze a mit auto jako dobytek, tak je to jeho boj.
Firma Xtuning se po celou dobu chovala naprosto korektne, situaci resila, ale bezvysledne, kourilo to porad, jakmile to vratili na puvodni hodnoty, tak bylo ihned po problemech.
propalilo se na tom dost penez, ale vlastni zkusenost je neprenosna, stalo se, co uz. aspon ma clovek vlastni nazor a nemusim se spolehat na zkusenosti ostatnich.
ovsem pokud na to nekdo jde tak, ze vymeni turbo, upravi svody, vyfuk, tak to je jina, ale uprava RJ pri zachovani serioveho zbytku je k nicemu.
riskl jsem to, nevyslo to.
umyl jsem to - za 100km to tam bylo spolehlive znovu.
takze si myslim, ze to neni otazka citlivosti, ale soudnosti, pokud nekomu nevadi cadit saze a mit auto jako dobytek, tak je to jeho boj.
Firma Xtuning se po celou dobu chovala naprosto korektne, situaci resila, ale bezvysledne, kourilo to porad, jakmile to vratili na puvodni hodnoty, tak bylo ihned po problemech.
propalilo se na tom dost penez, ale vlastni zkusenost je neprenosna, stalo se, co uz. aspon ma clovek vlastni nazor a nemusim se spolehat na zkusenosti ostatnich.
ovsem pokud na to nekdo jde tak, ze vymeni turbo, upravi svody, vyfuk, tak to je jina, ale uprava RJ pri zachovani serioveho zbytku je k nicemu.
riskl jsem to, nevyslo to.
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
tak fajne v prubehu pristiho tydne uvidime a jelikoz je vedro jak blazen uvidime co to prinese me,jen se mi nezda ze v zime to nedela a najednou kdys se oteply tak jo... no nic uvidime jestli budu stejnej pripad jako ty...pokud jo tak jo pokud ne tak chyba byla nekde jinde 

granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
tak moje auto dneska absolvovalo chipanek muzu rict ze to je dosti znat,na maximalce ani tak ne ale ten brutalni zatah kurna,to je mazec!!! urcite je k dispozici cele spektrum otacek,driv to tahalo spis vic v nizkejch ted to jede ve v?ech moznejch otackach a porad to ma silu a porad to chce zrychlovat,5,6 uz tak citelne nezrychluje ale v ty rychlosti uz to proste nemuze bejt znat jako kdys to odpalite zmista?ale do trojky to rve gumy? : )
Tak chod motoru je zvukove bych rek trochu jinej nez byl předtím,na volnobech bych rek ze je tizsi tak do 1500-1600 ot/min pak uz je to stejny asi ,a jinak hodne zmiňované tema
-SAZE coudi to urcite vic kdys to seslápnete,nerek bych zase ze je to kriticky, coudi to az ke konci kdys se to dostava přes 3500 tis/ot a po skoumani nárazníku po ujeti 60km je tam znat ze se tam obevujou malinkaty tecky cmoudu ale ze bych mel zasranej celej zadek jako kamarad na fabii a petr1985 jak rikal to ne ale počkáme je?tě co se vyklube casem
Tak chod motoru je zvukove bych rek trochu jinej nez byl předtím,na volnobech bych rek ze je tizsi tak do 1500-1600 ot/min pak uz je to stejny asi ,a jinak hodne zmiňované tema
-SAZE coudi to urcite vic kdys to seslápnete,nerek bych zase ze je to kriticky, coudi to az ke konci kdys se to dostava přes 3500 tis/ot a po skoumani nárazníku po ujeti 60km je tam znat ze se tam obevujou malinkaty tecky cmoudu ale ze bych mel zasranej celej zadek jako kamarad na fabii a petr1985 jak rikal to ne ale počkáme je?tě co se vyklube casem
Naposledy upravil(a) .bany dne čtv zář 10, 2009 13:09, celkem upraveno 1 x.
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Stejne me zarazi, jak dokaze 120konovy T-jet udelat 0-100 temer stejne zrychleni jako 170konovy diesel:) Asi by mel byt rozdil hlavne v rychlostech nad 100km/h, kde ten diesel musi zrychlovat pruzneji..bany píše:
tak moje auto dneska absolvovalo chipanek muzu rict ze to je dosti znat,na maximalce ani tak ne ale ten brutalni zatah kurna,to je mazec!!! urcite je k dispozici cele spektrum otacek,driv to tahalo spis vic v nizkejch ted to jede ve v?ech moznejch otackach a porad to ma silu a porad to chce zrychlovat,5,6 uz tak citelne nezrychluje ale v ty rychlosti uz to proste nemuze bejt znat jako kdys to odpalite zmista?ale do trojky to rve gumy? : )
Tak chod motoru je zvukove bych rek trochu jinej nez byl předtím,na volnobech bych rek ze je tizsi tak do 1500-1600 ot/min pak uz je to stejny asi ,a jinak hodne zmiňované tema
-SAZE coudi to urcite vic kdys to seslápnete,nerek bych zase ze je to kriticky, coudi to az ke konci kdys se to dostava přes 3500 tis/ot a po skoumani nárazníku po ujeti 60km je tam znat ze se tam obevujou malinkaty tecky cmoudu ale ze bych mel zasranej celej zadek jako kamarad na fabii a petr1985 jak rikal to ne ale počkáme je?tě co se vyklube casem
Jinak pekne hodnoty bany! Preju ti, at ti to necmoudi a jezdi spolehlive.
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
kdys se nad tim zamyslis tak je..ale jelikoz benzin toci rekneme skorem 7tis a nafta 4500 u bena to je danny otackama nafta ma velkej krotak od spoda proste je lina...
cmoud je uzitkac beno je raketa to je jako chlap a zenska stejnej masiv ale uplne kazdej jinej...ne? 
diky ti


diky ti
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
to aby sis upravil podpis ne?.bany píše:kdys se nad tim zamyslis tak je..ale jelikoz benzin toci rekneme skorem 7tis a nafta 4500 u bena to je danny otackama nafta ma velkej krotak od spoda proste je lina...cmoud je uzitkac beno je raketa to je jako chlap a zenska stejnej masiv ale uplne kazdej jinej...ne?
diky ti

-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
misha ten cas je zato vecsi pretoze musis o 1x viacej preradit a je to aj o par kilou tazsie nezabudaj! a T-jet nie. toto je cely rozdiel. cim menej radis tym rychlejsie mas 100vku.(samozrejme aj koniky tam treba) ale uz pri tych vyzsich rychlostiach by mal navrch si myslim disel.misha píše:Stejne me zarazi, jak dokaze 120konovy T-jet udelat 0-100 temer stejne zrychleni jako 170konovy diesel:) Asi by mel byt rozdil hlavne v rychlostech nad 100km/h, kde ten diesel musi zrychlovat pruzneji..bany píše: tak moje auto dneska absolvovalo chipanek muzu rict ze to je dosti znat,na maximalce ani tak ne ale ten brutalni zatah kurna,to je mazec!!! urcite je k dispozici cele spektrum otacek,driv to tahalo spis vic v nizkejch ted to jede ve v?ech moznejch otackach a porad to ma silu a porad to chce zrychlovat,5,6 uz tak citelne nezrychluje ale v ty rychlosti uz to proste nemuze bejt znat jako kdys to odpalite zmista?ale do trojky to rve gumy? : )
Tak chod motoru je zvukove bych rek trochu jinej nez byl předtím,na volnobech bych rek ze je tizsi tak do 1500-1600 ot/min pak uz je to stejny asi ,a jinak hodne zmiňované tema
-SAZE coudi to urcite vic kdys to seslápnete,nerek bych zase ze je to kriticky, coudi to az ke konci kdys se to dostava přes 3500 tis/ot a po skoumani nárazníku po ujeti 60km je tam znat ze se tam obevujou malinkaty tecky cmoudu ale ze bych mel zasranej celej zadek jako kamarad na fabii a petr1985 jak rikal to ne ale počkáme je?tě co se vyklube casem
Jinak pekne hodnoty bany! Preju ti, at ti to necmoudi a jezdi spolehlive.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Celkem slu?ná úprava, jen mě tro?ku zará?í, ?e na maximálce to není poznat, přeci jen by se mohla aspoň o fous pohnout ne (i v tý jejich tabulce mají nějakej nárůst)?.bany píše:
tak moje auto dneska absolvovalo chipanek muzu rict ze to je dosti znat,na maximalce ani tak ne ale ten brutalni zatah kurna,to je mazec!!! urcite je k dispozici cele spektrum otacek,driv to tahalo spis vic v nizkejch ted to jede ve v?ech moznejch otackach a porad to ma silu a porad to chce zrychlovat,5,6 uz tak citelne nezrychluje ale v ty rychlosti uz to proste nemuze bejt znat jako kdys to odpalite zmista?ale do trojky to rve gumy? : )
Tak chod motoru je zvukove bych rek trochu jinej nez byl předtím,na volnobech bych rek ze je tizsi tak do 1500-1600 ot/min pak uz je to stejny asi ,a jinak hodne zmiňované tema
-SAZE coudi to urcite vic kdys to seslápnete,nerek bych zase ze je to kriticky, coudi to az ke konci kdys se to dostava přes 3500 tis/ot a po skoumani nárazníku po ujeti 60km je tam znat ze se tam obevujou malinkaty tecky cmoudu ale ze bych mel zasranej celej zadek jako kamarad na fabii a petr1985 jak rikal to ne ale počkáme je?tě co se vyklube casem
Btw. musím si tro?ku rejpnout, ten výkon se nezvý?il o 28 %, jak je uvedeno v tabulce, ale HP o cca 29,25 % a Nm o cca 33,26 % (průměr z těch dvou čísel 31,25 %), jestli teda umím počítat


GP 1.4 8v Emotion - angel eyes pryč, xenony pryč, spodní mří?ka masky od MS Desing rozbitá od Fiatu, ... proč já to jen kupoval, mohl jsem u?etřit takových peněz.