J.B. píše:děkuju ale nee-já tam mám je?tě nesmrtelné origo? bludičky...
Sorry, ?e se tak blbě ptám, ale mám "pouze" Punto Mk2, tak to mě snad omlouvá. Kdy? pí?e? "origo? bludičky", znamená to, ?e origo? osvětlení v GP svítí málo?
dony píše:... osvětlení je v pohodě,JB myslel origo? H4-ky,které svítí dost trapně,čili jde jen o ?árovky
Aha, tak?e osvětlení je v pohodě, ov?em pokud Tě dobře chápu, musí? po zakoupení nového GP vyndat origo? trapné H4 (Magneti Marelli?) a koupit Osramy nebo Philipsy? Pak je ov?em osvětlení v pohodě a? po výměně ?árovek, ne? Ale asi to myslí? tak, ?e ne ?árovky, ale paraboly jsou v pohodě, ?e? Stejně ale tomu já, laik, nerozumím! Mám dvojkového Puň?áka, kde jsou origo? čočky s H7 a ty svítí skvěle a podle mě i dobře (lépe) vypadají, ne? klasická parabola. GP má "klasiku", ale nové Bravo má u? taky čočky. Proč?
já jsem moc rád ?e GPčko má klasiku s H4kama.vím o čem mluvím,punto 2 s čočkama jsem měl taky,ty zpropadené H7 tam praskaly jak divé,del?í dobu dr?ely jen ty okolo 400kč za kousek...a ta lahůdka je měnit-já to zvládal ale povolovat pojistkovou skřínku mě nebavilo.kdy? jsem se byl prvně mrknout na GPčko má první otázka byla jaké jsou tam ?árovky jinak ty origo? zas tak hrozně nesvítí....
J.B. píše:já jsem moc rád ?e GPčko má klasiku s H4kama.vím o čem mluvím,punto 2 s čočkama jsem měl taky,ty zpropadené H7 tam praskaly jak divé,del?í dobu dr?ely jen ty okolo 400kč za kousek...a ta lahůdka je měnit-já to zvládal ale povolovat pojistkovou skřínku mě nebavilo.kdy? jsem se byl prvně mrknout na GPčko má první otázka byla jaké jsou tam ?árovky jinak ty origo? zas tak hrozně nesvítí....
To je zajímavé! Ve Fiat prodejně mě taky upozorňovali, ?e pro H7 budu k nim chodit často, ?e rády praskají, ale mů?u Ti říct, ?e naposledy jsem ji musel měnit loni v květnu a od té doby jsem ujel 24 tis. km a dr?í furt. Předtím jsem měl Tipo, kde byly H4 a tam jsem ?árovky měnil častěji. Jen pro informaci - moje H7 za 119 Kč v Puntu jsou Magneti Marelli, tak?e já je díky vlastní zku?enosti doporučuju! Má? ale pravdu, ?e výměna v Puntu Mk2 je porod, aspoň u 1,9 JTD. Jak to je u GP v naftě? Pohoda?
jarda ked tam das nahocico lepsie od tych original GE co su tam od vyrobi tak poznas ako krasne to svieti hlavne ked tam je nighbreaker od osramu ktory mne vydrzal cca pol roka.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Musím sem dát aktuální foto, kterým se chlubí jeden italský ne??astním, ?e si pořídil H4-ku - cituji "lampada alogena Ultra White". Myslím ?e není třeba překládat, pouze ho lituju.
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
dusan presne o hentej ziarovke som cital ... ze praska a roztapa sa strieborny koniec a obcas sposobuje zadymenie paraboly. takze uprimnu sustrast
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
1nekros1 píše:dusan presne o hentej ziarovke som cital ... ze praska a roztapa sa strieborny koniec a obcas sposobuje zadymenie paraboly. takze uprimnu sustrast
Hlavně pořádně nesvítí (to nemám z vlastní zku?enosti)
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Tak mne dnes odisiel jeden z Nightbreakerov do vecnych lovist, vydrzal priblizne pol roka a 10000km.
Len sa chcem este opytat, ked sa odpali H4-ka, ma sa zapnut kontrolka ziaroviek alebo nie?