
Uva?uju o koupi
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Toto mi napsal jeden prodejce:
dle popsaného jízdního stylu a také četnosti dálkových jízd bych
si dovolil tvrdit, ?e s motorem 1.2 8V byste měl být plně spokojen.
Ano, dynamikou neoslní, ale v?e Vám vynahradí velmi rozumnou
spotřebou právě v městském provozu a také kultivovaností chodu
čtyřválce. Je velmi dobře odhlučněný.
Pokud sly?íte jeho zvuk, pak jde o velmi dobře vyladěný zvuk
čtyřválcového motoru. Toto umí Fiat velmi dobře a jeho sportovní
historie a zku?enosti se projevují i u těchto malých motorů.
Rozdíl mezi motory 1.2 8V a 1.4 8V je celkem zanedbatelný a
navíc by motor po Praze po?adoval více paliva.
Souhlasil bych s nedostatečností výkonu motoru v případě, ?e
bych vůz pou?íval výhradně jako rodinný a často na dlouhé trasy
nebo rychlé přesuny. Pak je samozřejmě nalo?ený vůz při dálničním
stoupání nebo nutnosti rychlého předjetí relativně pomalý a člověk
se na tento manévr musí připravit včasným přeřazením apod.
Cestování převá?ně v jedné osobě by neměl být problém pro
tento motor. Navíc se obávám, ?e při podtáčení motoru je naprosto
nevhodné volit silněj?í 16V jednotky.
Ty podávají výkon a? při vysokých otáčkách nad 3.500ot./min.
Okolo 2.000 ot./min. nepodávají dobrý výkon a zdají se stejně
pomalé jako slab?í jednotky.
dle popsaného jízdního stylu a také četnosti dálkových jízd bych
si dovolil tvrdit, ?e s motorem 1.2 8V byste měl být plně spokojen.
Ano, dynamikou neoslní, ale v?e Vám vynahradí velmi rozumnou
spotřebou právě v městském provozu a také kultivovaností chodu
čtyřválce. Je velmi dobře odhlučněný.
Pokud sly?íte jeho zvuk, pak jde o velmi dobře vyladěný zvuk
čtyřválcového motoru. Toto umí Fiat velmi dobře a jeho sportovní
historie a zku?enosti se projevují i u těchto malých motorů.
Rozdíl mezi motory 1.2 8V a 1.4 8V je celkem zanedbatelný a
navíc by motor po Praze po?adoval více paliva.
Souhlasil bych s nedostatečností výkonu motoru v případě, ?e
bych vůz pou?íval výhradně jako rodinný a často na dlouhé trasy
nebo rychlé přesuny. Pak je samozřejmě nalo?ený vůz při dálničním
stoupání nebo nutnosti rychlého předjetí relativně pomalý a člověk
se na tento manévr musí připravit včasným přeřazením apod.
Cestování převá?ně v jedné osobě by neměl být problém pro
tento motor. Navíc se obávám, ?e při podtáčení motoru je naprosto
nevhodné volit silněj?í 16V jednotky.
Ty podávají výkon a? při vysokých otáčkách nad 3.500ot./min.
Okolo 2.000 ot./min. nepodávají dobrý výkon a zdají se stejně
pomalé jako slab?í jednotky.
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
pan Prodejce nemá pravdu - 1.2 má vět?í spotřebu ne? 1.4 v obou variantách (Dony sorry, ale T je ?rout
)
, o to bych se klidně vsadil
, mám 1.2, ale, dnes stoprocentně vím, ?e bych si koupil 1.4 (asi 16V). Ano, ona se ta 1.2ka od novoty rozjede, po dálnici se dá jet nonstop 140-150, po městě i hrábne
(Jardo, samozřejmě myslím za dobré konstalace hvězd, ?těrku nebo sněhu), ale problém nastane, kdy? Tě v kopci někdo zbrzdí, potom se potupně zařadí? zpět do pomalého a na 4ku při 120-130 se sna?í? zase nabrat rychlost - to se podaří a? na horizontu nebo na rovině. A spotřeba při dálničniím provozu? Min. 8 litrů. ... 1.2 má dobrou spotřebu jen při jízdě po okreskách, s lehkou nohou a rozvahou - tam jsi na 5.5 litrech...nyní jezdím s KN kitem, spotřeba je ni??í, lépe to táhne a kráááásně prdí 





bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Pepa B. - Naprosto súhlasím
Pred hranicou 10000 km som sa v meste stále dostal na 8l +/-, a to ho teda vôbec ne?etrím. Na dlh?ie trasy čo chodím vežmi málo, mám na 100 percent otestované 3 žudia+bato?ina+klíma, nie vežmi zabehnutý motor, trasa dialnica aj mimo dialnice, dynamická jazda a spotreba podža PP 6,5l. Je pravda ?e pri za?a?ení má ten motor čo robi? ale keď sa rozbehne tak potom to u? fičíííííí.

Nie raz som sa pristihol ?e som nevedel či mi motor ide alebo nejde, v?etko to vyrie?il a? pohžad na otáčkomer.Je velmi dobře odhlučněný.
Pred hranicou 10000 km som sa v meste stále dostal na 8l +/-, a to ho teda vôbec ne?etrím. Na dlh?ie trasy čo chodím vežmi málo, mám na 100 percent otestované 3 žudia+bato?ina+klíma, nie vežmi zabehnutý motor, trasa dialnica aj mimo dialnice, dynamická jazda a spotreba podža PP 6,5l. Je pravda ?e pri za?a?ení má ten motor čo robi? ale keď sa rozbehne tak potom to u? fičíííííí.
Grande Punto 1.2 8V 5dv Dynamic, červená exotika
Zase le?Pandora píše:Toto mi napsal jeden prodejce:
Rozdíl mezi motory 1.2 8V a 1.4 8V je celkem zanedbatelný a
navíc by motor po Praze po?adoval více paliva.

Co se týče spotřeby, je 1.4 8V ve městě i na dálnici rozhodně míň ?ravá ne? 1.2
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
To je k ničemu, vět?inou se sveze? v autě se syrovým motorem, který má pár set km a objektivní posouzení výkonu motoru je mo?né a? tak od 10 - 15 tkmjulo píše:Choď sa u predajcov previes? a potom sa rozhodne?.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV