Já bych asi ty dráty tolik neře?il, zřejmě bych jev rámci mo?ností sepnul nějakými sponkami
Důle?ité jsou 3 věci:
1) Venkovní vzhled - OK
2) Těsnost - zřejmě té? OK
3) Svítivost (kvalita osvětlení vozovky) -
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Tak jsem si dneska světla nechával namontovat a prý tam nepasujou, tak?e mám smůlu. Je?tě zkusím pří?tí čtvrtek fiat, jestli to tam opravdu nejde a nebo si zajedu k tomu prodejci světel, a? to zkusí u nich. Pokud to tam opravdu nepůjde, tak holt budu bez světel.
Colin píše:Tak jsem si dneska světla nechával namontovat a prý tam nepasujou, tak?e mám smůlu. Je?tě zkusím pří?tí čtvrtek fiat, jestli to tam opravdu nejde a nebo si zajedu k tomu prodejci světel, a? to zkusí u nich. Pokud to tam opravdu nepůjde, tak holt budu bez světel.
?koda nepasujou vzhledem k uchycení nebo zapojení? Nebo snad nechytli tvar?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tak jak mi to popisovali, tak ten tvar tam nepasuje tak, jak by měl. A hlavně to el. zapojení, ?e tyhle světla prý nemají motůrek na seřízení a při přepínání na dálkový by to prý na chvilku zhaslo. Tak jsem zas volal do rusmich a tam mi řekl, ?e motůrek se pou?ije z origo světel, ale smůla je, ?e motůrek prý je v origo světlech nějak uvnitř, tak?e by je prý museli vykuchat (to mi zas řekli v schon tuningu, kde mi to dělali). Tak?e jsem zaplatil 700,- za nic a je?tě jsem si kvůli tomu musel vzít dovolenou. Teď jsem mírně řečeno docela nas.... a je?tě jsem vlastně koupil 4x nový h1 Phillips, ale jen za 300,-, tak?e náklady za nic u? jsou docela velký. Proč já musím být pokusný králík.
Tak mám dal?í info o světlech. Tak?e přepínání z potkávaček na dálkový by problém být neměl, tzn. ?e by neměla být chvilku mezi přepínáním tma. Dá se to taky prý udělat tak, ?e jedna ta řárovka bude svítit pořád a druhá se jen připojí a nebude pohasínat, aspoň tak nějak mi to vysvětlovali. Hlavní pro mě je, ?e by auto nijak nezhasínalo. Motůrek se tedy je?tě musí zjistit, jestli je uvnitř světla nebo je venku, pokud je uvnitř, tak je prostě smůla. A taky je důle?itý, aby světlo na auto pasovalo, na to se taky je?tě budou muset podívat. Tak?e si budu muset udělat výlet cca 140 km, ale jen jestli se vyře?í motůrek kvůli tomu seřizování světel, jinak to vracím.
Colin píše:Tak?e přepínání z potkávaček na dálkový by problém být neměl, tzn. ?e by neměla být chvilku mezi přepínáním tma. Dá se to taky prý udělat tak, ?e jedna ta řárovka bude svítit pořád a druhá se jen připojí a nebude pohasínat, aspoň tak nějak mi to vysvětlovali. Hlavní pro mě je, ?e by auto nijak nezhasínalo.
No ono ked zapinas dialkove, tak v tej prvej polohe (blik) stretavacie svietia dalej, az v dalsej, aretovanej polohe zhasnu a uz svietia len dialkove. Cize ked sa to spravne napoji, ziadne zhasinanie by tam teoreticky nemalo nastat, nie?
Ak sa teda bavime o tom istom
tak ono to je u H4 (originál na GP), ?e jsou tam vlastně 2 vlákna v tý jedný ?árovce a jen se mezi s sebou přepínají a u těhlech světel jsou 2x H1 a tam se mezi s sebou přepínají ?árovky a né vlákna, tak?e tam asi nějaká prodleva být mů?e, ale jak u? jsem psal, umějí to udělat tak, ?e by jedna ?árovka svítila pořád a druhá se připojovala, jestli jsem to teda pochopil dobře. Hlavní je teď ten motůrek, jestli je opravdu uvnitř světla a ne venku a jestli to teda opravdu tak ?patně pasuje. Jak je to s motůrkem zjistí zítra přímo ve Fiatu a jestli to bude ok, tak si udělám výlet, a? si tam s tím ho?i poradí.
btw: snad jsem to napsal dobře s tím přepínáním světel, jestli ne, on mě určitě někdo povolaněj?í opraví
Colin píše:tak ono to je u H4 (originál na GP), ?e jsou tam vlastně 2 vlákna v tý jedný ?árovce a jen se mezi s sebou přepínají a u těhlech světel jsou 2x H1 a tam se mezi s sebou přepínají ?árovky a né vlákna, tak?e tam asi nějaká prodleva být mů?e, ale jak u? jsem psal, umějí to udělat tak, ?e by jedna ?árovka svítila pořád a druhá se připojovala, jestli jsem to teda pochopil dobře. Hlavní je teď ten motůrek, jestli je opravdu uvnitř světla a ne venku a jestli to teda opravdu tak ?patně pasuje. Jak je to s motůrkem zjistí zítra přímo ve Fiatu a jestli to bude ok, tak si udělám výlet, a? si tam s tím ho?i poradí.
btw: snad jsem to napsal dobře s tím přepínáním světel, jestli ne, on mě určitě někdo povolaněj?í opraví
Colin: motorek seřizování je ten válcový hrb zezadu na světle. Je to dobře vidět. Je 100% zevnitř schovaný v celovýlisku zadní části světla
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
JJ, u? jsem to taky zjistil, ukazovali mi to přímo ve Fiatu, tak?e světla vracím, co se dá dělat. Jen ta vyhozená tisícovka, co jsem utratil za to, aby mi řekli, ?e to tam nepasuje a za ?árovky mě tro?ku mrzí, to u? jsem si místo toho mohl auto nechat chipnout, i kdy? to přidá jen něco málo ale aspoň by byl lep?í pocit Tak třeba pořídím něco jinýho.
No co, riziko internetových nákupů Pro ostatní u?itečné informace ohledně tuningových věcí, vět?inou se jedná o předra?ený, nekvalitní zmetek. Ikdy?, mě se ta cena za světla nezdála vysoká (třeba ve srovnání se zadními) ale jen do té doby, ne? jsem viděl ty fotky Pravda, ?mejdi na stránkách pí?ou: "na původní konektor, regulace sklonu.."
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tak oni ty informace mají od prodejce/výrobce. Mě teda říkal, ?e o tom nevěděl, ?e ty informace jsou ?patný. Je mi to fuk, jestli je to pravda nebo ne. Prostě mu to vrátím a bude. ?koda, ?e to nevy?lo. Tak?e na autě bude jen maska ms design.
btw: nechápu, ?e ale i na zahraničních obchodech pí?ou, ?e jsou el. seřiditelný, to si to nikdo neověřil nebo co?
Pokud by někdo tou?il po originál předních světlech na GP s černým vnitřkem, tak a? se mrkne na následující link. http://www.automedik.cz/katalogy.php?kata=red
Bohu?el to neumí přímý odkaz, tak?e:
Fiat/Grande Punto/světla, blikače, skla světel..... Je to origo VALEO a i ceny tohoto a dal?ích dílů jsou oproti cenám ve Fiatu celkem zlaté
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Colin píše:tak ono to je u H4 (originál na GP), ?e jsou tam vlastně 2 vlákna v tý jedný ?árovce a jen se mezi s sebou přepínají a u těhlech světel jsou 2x H1 a tam se mezi s sebou přepínají ?árovky a né vlákna, tak?e tam asi nějaká prodleva být mů?e, ale jak u? jsem psal, umějí to udělat tak, ?e by jedna ?árovka svítila pořád a druhá se připojovala, jestli jsem to teda pochopil dobře.
Ta nová světla - vypadala hezky .....
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky