RDS teploměr (IN/OUT)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No vypada to celkem dobre ale nevim kam bych to namontovat aby to nebylo jak pest na oko?matus píše:A také niečo pre tých čo majú manuálnu klímu?
http://www.conrad.cz/vnitrni-vnejsi-tep ... i+dp62838/
A hlavně nevím jakým způsobem to bude regulovat topení (kdy? je na čudl) Mo?ná tak spínat a vypínat ruční klimu. Jinak je to asi k ničemu....Teddy86 píše:No vypada to celkem dobre ale nevim kam bych to namontovat aby to nebylo jak pest na oko?matus píše:A také niečo pre tých čo majú manuálnu klímu?
http://www.conrad.cz/vnitrni-vnejsi-tep ... i+dp62838/
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
To je ti k ničemu proto?e ti to bude jenom zapinat a vypínat kompresor na klimu a ne regulovat teplotu.
Teplota u automaticke klimy se reguluje tim ?e se přidává topení do chlazení proto?e výkon kompresoru nejde regulovat, to jde jedině u specialních kompresoru ale to je o ceně a do normálních aut se to nedává.
Teplota u automaticke klimy se reguluje tim ?e se přidává topení do chlazení proto?e výkon kompresoru nejde regulovat, to jde jedině u specialních kompresoru ale to je o ceně a do normálních aut se to nedává.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Neplete? se a nemluví? o manuální klimatizaciJirka píše:Teplota u automaticke klimy se reguluje tim ?e se přidává topení do chlazení proto?e výkon kompresoru nejde regulovat, to jde jedině u specialních kompresoru ale to je o ceně a do normálních aut se to nedává.
Někde jsem četl, ?e u manuální klimy bě?í klima pořád naplno, zatímco u automatické je teplota regulována proměnným výkonem klimy ...
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Manuální klima buď to jede naplno nebo nejede vůbec.
Automatická klimatizace mísí teplý a studený vzduch (z výměníku) a pomocí regulace otáček ventilátoru dosahuje po?adované teploty v interiéru.
V GP umí automatika v plně automatickém re?imu kompresor vypínat, pokud je schopna namíchat teplotu vzduchu s venkovního studeného. Pokud je v?ak jen v re?imu AUTO, tak při nastavení po?adavku ni???í teploty v interiéru se rozbliká displej a upozorní, ?e je třeba A/C zapnout. Při po?adavku na nízkou teplotu LO se zapne kompresor A/C automaticky, stejně tak pokud se pou?ije rychlé odml?ování předního skla. O proměnlivém výkonu kompresoru nemů?e být řeč. Taky buď bě?í nebo ne, ale stará se o to elektronika.
to jsem se navečer rozepsal....
Automatická klimatizace mísí teplý a studený vzduch (z výměníku) a pomocí regulace otáček ventilátoru dosahuje po?adované teploty v interiéru.
V GP umí automatika v plně automatickém re?imu kompresor vypínat, pokud je schopna namíchat teplotu vzduchu s venkovního studeného. Pokud je v?ak jen v re?imu AUTO, tak při nastavení po?adavku ni???í teploty v interiéru se rozbliká displej a upozorní, ?e je třeba A/C zapnout. Při po?adavku na nízkou teplotu LO se zapne kompresor A/C automaticky, stejně tak pokud se pou?ije rychlé odml?ování předního skla. O proměnlivém výkonu kompresoru nemů?e být řeč. Taky buď bě?í nebo ne, ale stará se o to elektronika.
to jsem se navečer rozepsal....
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
V prdeli určitě ne Ale rozvedli by jste téma teploměru do auta na dal?í tři stránky debatou jak funguje jaká klimaDu?an píše:Nemít Jarou?e, tak jsme v?ichni v prdeli
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
..tak, po několikátým "zaseknutí" teploměru, kdy ukazoval i pár dnů stejné hodnoty, jsem se rozhodnul ho vrátit - v Conradu se zachovali velmi solidně, vrátili mi peníze. Tedy tento teploměr po zku?enostech nemohu doporučit
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Ne ?e bych o něm uva?oval, ale zapomněl jsem se Tě na Rozko?i zeptat, jestli na displeji radia se nejak zobrazení teploty střídalo s frekvencí, či jak to fungovaloPepa B. píše:..tak, po několikátým "zaseknutí" teploměru, kdy ukazoval i pár dnů stejné hodnoty, jsem se rozhodnul ho vrátit - v Conradu se zachovali velmi solidně, vrátili mi peníze. Tedy tento teploměr po zku?enostech nemohu doporučit
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky