
Fiat Bravo
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Stanleystanley píše:podla mna to do zakladnych modelov v SR nedaju.. nie je sanca...
rovnako, ako nedostanem 5 rocnu zaruku na 500vku
netvrdil si nieco o vynimocnosti farby Maranelo Red? Ze nikdy nebude v nizsej vybave ako sport? No uz je aj v Emotion :>
Nikdy nehovor nikdy
Kolega si objednal TJETA 110kW emotion s navig, no tak som zvedavy co s tym bude mat, inak ja som ho nakazil s tym fiatom
Ale aj som ho dorazne varoval......
Takze ked sa preda 35 fiatov plus minus autobus mesacne, preco by neponukli ESP aby mal zakaznik aj v active dobry pocit? Aj tak je to len blbost co moc nestoji, nejaky integrac, solenoidy, senzory proste vyssi level odvodeny od ABS
A ja si tiez kupim dalsieho Fiata az ked bude zaruka min.4 roky. Ked si trufol Seat, Kia, nebude to dlho trvat kym to zavedie Fiat. Moje dva roky sa koncia o mesiac a xx navstev servisu vzdy vo vziadelom meste
jaj moj zlaty, farba a ESP su diametralne ine veci, kazdy trh ma svoje specificke verzie. Tak ako v nemecku maju vsetky vybavy ESP, u nas o nehrozi any omylom. A k tej blbosti, co nic nestoji, sa radsej vyjadrovat nebudem, citim za tym dlhorocne skusenosti s vyvojom hardwaru pre automotive 
a inak tu vec s maranelom beriem ako riadnu ranu pod pas od fiatu.. uz zostane len cakat, kedy zacnu davat aj maserati blue.
poznamka na okraj: novy blue&me release bude tento rok

a inak tu vec s maranelom beriem ako riadnu ranu pod pas od fiatu.. uz zostane len cakat, kedy zacnu davat aj maserati blue.
poznamka na okraj: novy blue&me release bude tento rok
Fiat Bravo Sport 1.9 Multijet 110kW ( Maranelo red )
Skoda Felicia 1.3 MPI ( Dark Blue )
Skoda Felicia 1.3 MPI ( Dark Blue )
v pohode,
neviem ake dlhorocne skusenosti mas s hardwarom, co povazujes za hardware? mam pocit ze skor firmware?
myslim ze hardware predsa vyrabame skor my, napriklad takyto halierovy chrobak
http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/CS2082-D.PDF
No a predavame to skoro zadarmo, radovo v centoch za ks, na jednej kremikovej doske mas okolo 4-5tisic cipov
Jasne vyvoj nie je zadara, R&D tiez nieco stoji...
)
no myslim ze ESP chipy nerobime tie si robi Robert B. tusim sam
http://research.bosch.com/content/langu ... 1_2003.pdf
http://www.bosch-presse.de/TBWebDB/bosc ... ,7&dispo=a
Napriklad toto zariadenie chemicky procesor FSI Mercury, 6kaziet*24dosiek*5tisic cipov na jednej =720tisic chipov.......
Takze akceleracny sensor cez solenoidy pribrzduje kola podla natocenia volantu, co je na tom za 25tisic SKK???Laicky povedane :>
Kedysi robili predajcovia podobne terno z ABS
neviem ake dlhorocne skusenosti mas s hardwarom, co povazujes za hardware? mam pocit ze skor firmware?
myslim ze hardware predsa vyrabame skor my, napriklad takyto halierovy chrobak
http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/CS2082-D.PDF
No a predavame to skoro zadarmo, radovo v centoch za ks, na jednej kremikovej doske mas okolo 4-5tisic cipov
Jasne vyvoj nie je zadara, R&D tiez nieco stoji...

no myslim ze ESP chipy nerobime tie si robi Robert B. tusim sam
http://research.bosch.com/content/langu ... 1_2003.pdf
http://www.bosch-presse.de/TBWebDB/bosc ... ,7&dispo=a
Napriklad toto zariadenie chemicky procesor FSI Mercury, 6kaziet*24dosiek*5tisic cipov na jednej =720tisic chipov.......
Takze akceleracny sensor cez solenoidy pribrzduje kola podla natocenia volantu, co je na tom za 25tisic SKK???Laicky povedane :>
Kedysi robili predajcovia podobne terno z ABS
som embedded vyvojar, zameranie na nizkourovnove programovanie a spracovanie signalov. 2 roky R&D v oblasti RF ( dekodery, demodulatory, spracovanie signalov z NOAA satelitov, vyvoj direction finding algoritmov pre US Navy ), posledne 4 roky zameranie hlavne na automotive, wireless ( bluetootw, wifi ) a multimedia. CD modul vratane mp3/wma dekodera a riadenia laserov/serva v poslednej verzii VW Passat je moje dielko mimochodom.. Takze sa da povedat, ze som celkom v obraze
ps: osobne sa poznam s chalanmi, co robili Blue&Me pre Fiat ( firma Elektrobit z Erlangenu, Nemecko. Robil som pre nich TMC dekoder ).
Este nieco - uz len tie akceleracne cidla v ESP su pekne drahe, nehovoriac o zaplateni stoviek milionov Eur na vyvoj ( aj ked Bosch sa nemoze stazovat pravdaze.. robia vsetko a cashuju aj na inych veciach ). Cena by mohla klesnut na tretinu, ale to by sa museli vsetci vyrobcovia, co pouzivaju riadenie stability od Boscha, dohodnut a davat to vsade hromadne ( ale to nepojde.. kedze aj par tisic na vyrobnych nakladoch je vazny argument, ktory moze ohrozit predaje niektorych modelov ).
A co sa tyka samotneho procesora pre ESP - potrebujes na to poriadne DSPcko a to lacne nie je, nehovoriac o tom, ze v automotive sa nesmu pouzivat procesorove cache ( = 3-4 nasobne nizsi vykon oproti klasickym DSP jadram ).
A podla mna sa CZ/SR Fiat k ESP neodhodla, hajzlici chcu ryzovat... rovnako ako ignoruju 5rocne zaruky na 500vku ( zatial ).

ps: osobne sa poznam s chalanmi, co robili Blue&Me pre Fiat ( firma Elektrobit z Erlangenu, Nemecko. Robil som pre nich TMC dekoder ).
Este nieco - uz len tie akceleracne cidla v ESP su pekne drahe, nehovoriac o zaplateni stoviek milionov Eur na vyvoj ( aj ked Bosch sa nemoze stazovat pravdaze.. robia vsetko a cashuju aj na inych veciach ). Cena by mohla klesnut na tretinu, ale to by sa museli vsetci vyrobcovia, co pouzivaju riadenie stability od Boscha, dohodnut a davat to vsade hromadne ( ale to nepojde.. kedze aj par tisic na vyrobnych nakladoch je vazny argument, ktory moze ohrozit predaje niektorych modelov ).
A co sa tyka samotneho procesora pre ESP - potrebujes na to poriadne DSPcko a to lacne nie je, nehovoriac o tom, ze v automotive sa nesmu pouzivat procesorove cache ( = 3-4 nasobne nizsi vykon oproti klasickym DSP jadram ).
A podla mna sa CZ/SR Fiat k ESP neodhodla, hajzlici chcu ryzovat... rovnako ako ignoruju 5rocne zaruky na 500vku ( zatial ).
Fiat Bravo Sport 1.9 Multijet 110kW ( Maranelo red )
Skoda Felicia 1.3 MPI ( Dark Blue )
Skoda Felicia 1.3 MPI ( Dark Blue )