Napsal: sob úno 20, 2010 17:02
Ano, je bez rezervy.
Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
presne toto mi to robilo ked som mal ohnuty elektron. alebo ked nemas vymedzovacie kruzky na kolesach.gabo74 píše:Ahojte zdravím v?etkých u?ivatežov tohto fóra. Mám podobný problém s vibráciami a to od rýchlosti cca 120 km/hod. Pneumatiky sú OK, poloosi vymenené, silenbloky motora vymenené ... nepomohlo. Auto má 4 roky a ani vrámci záruky sa uvedená vec nevyrie?ila. Odpoveď technika " to je vozovkou" bola be?ná. Vyzerá to akoby sa uvedené vibrácie objavili pri pritlačení od rýchlosti 120, keď je auto v zábere a po uvožnení plynu sa podstatne zjemnia. Nevie mi prosím poradi?? Vozidlo je GP 1,4 16V 95, 6 speed.
sohlas matador hrozna guma-snima sou furt problemy,uplynou 4 roky a ... jinak geometrie to delat muze,bud zaklon jak rikas nebo rozbihavost -kola se hrnou a tim predek poskakuje ale to by delalo podle me uz i v mensich rychlostech ... a muze to delat klidne i zadni pneu...bud pneu-disky-geometrie... zaklad pak bych sel jinam ...nejmin bolestnej pokus , hod tam zimaky a uvidis ...pokud to bude delat dal postupuj cestou dalsi...Jirka píše:Nejde jenom oto jak jsou kola vyvá?ená, taky je potřeba kontrola házivosti pneu. a disků, některé pneu. maj takovou házivost ?e je sice vyvá?í? ale stejně klepou a? celým autem. Vým o čem mluvim tohle nám dělali třeba Matadory.
Tohle klepání jak popisuje? musí dělat něco co se točí, je?tě mě napadlo geometrii jste dělali? Mohl by to způsobovat malý záklon rejdových čepů, vím ?e se to nedá ?telovat a co třeba havárie?
A neni to kolo kople?Kolacok píše:Tak i ja mam novinku, usadil sa mi na naprave nejaky vibrator>
Vibruje mi lave predne koleso az tak, ze to je vidiet v interieri a to LEN pri rychlosti niekde medzi 50-65kmh a LEN pri pridani plynu. Ked idem kontinualne, tak netrasie nic, ani pri brzdeni a nerobi to ani vo vyssich rychlostiach
Tak budte mudri.
V servise som s tym este nebol, vyvazenim to nie je, lebo gumy su nove, boli nahodene na hlinikace a dobre vyvazene.
Celemu tomu predchadzala udalost, ze to iste koleso vibrovalo prave pri nie velmi silnom BRZDENI. Teraz to uz pri brzdeni nerobi.
S tym som bol aj v servise, nenasli tam nic, co by to mohlo robit.
Přehoď přední kola mezi sebou a uvidí? jestli se závada přesune na druhou stranu. Pak hledej vadu nejspí? v gumě. Pokud se přehozením kol nic nezmění, tak připadá v úvahu vůle v homokine?áku u kola nebu u převodovky, vůle v lo?isku kola, případně vůle v čepu řízení.Kolacok píše:Tak i ja mam novinku, usadil sa mi na naprave nejaky vibrator>
Vibruje mi lave predne koleso az tak, ze to je vidiet v interieri a to LEN pri rychlosti niekde medzi 50-65kmh a LEN pri pridani plynu. Ked idem kontinualne, tak netrasie nic, ani pri brzdeni a nerobi to ani vo vyssich rychlostiach
Tak budte mudri.
V servise som s tym este nebol, vyvazenim to nie je, lebo gumy su nove, boli nahodene na hlinikace a dobre vyvazene.
Celemu tomu predchadzala udalost, ze to iste koleso vibrovalo prave pri nie velmi silnom BRZDENI. Teraz to uz pri brzdeni nerobi.
S tym som bol aj v servise, nenasli tam nic, co by to mohlo robit.
řekl bych na 99,9% ten homokloub. Pokud to třepe kdy? je motor v záběru, tak jedině poloosy nebo klouby. Jestli si měl vyvrácené kolo a vytrhnutý kloub, tak se mohla mírně ohnout poloosa a časem vymlátila homokine?ák. A na pravé straně je právě ta del?í (nebo dělená) poloosa. Pokud je dělená, tak jsou na ní homoklouby 3. Jeden u převodovky, jeden za domkem s pomocným lo?iskem a jeden u kotouče.Kolacok píše:Auto som buchol a vytrhlo homoklb, ked to urvalo prave koleso.
Klb bol naspat poskladany, nie vymeneny.
Je mozne, ze je to ono; asi aj to kmitanie pri brzdeni bolo volou v klbe a teraz sa to cele iba nejak posunulo.
I ked nerozumiem celkom spojitosti kmitania pri brzdeni a pri zrychlovani, kam sa to v podstate presunulo.
Celkom sa mi dari chytit nejaku blbost, naposledy som spadol kolesami mimo cesty v zakrute, ked mi vybehol do prorismeru manik a strhol som to viac, nez bolo vhodne a krajnica bola spadnuta.
Zohol som predny aj zadny disk, ktore mi rovnali, skoro praskli gumy (nastastie tie uz potrebovali tak ci tak vymenu), preto su teraz vsetky nove.
Odvtedy mam dojem, ze prestalo kmitat pri brzdeni. Asi to trochu hrklo napravou.
Ked sa dari, tak sa dari. Chudak auto.
Není nad nový auto. Nikdy neví? jak s tím předchozí majitel zacházel.Foligno píše:Ahoj lidi.
Podobná zku?enost.
Auto 26tis najeto- mnou 1000. Zimní pneu. Někdy se ozývá zepředu takové bubnování jakoby od předních kol. Nehá?e to do volantu neděje se to během br?dění. volant mně jde rovně za jízdy i při rozjezdu- netáhne na stranu.
Jen ty zvuky.Zimní pneu byly na tom autě jeté kdy? se tam montovaly vyva?ovaly se.
Zaboha nevím co by to mohlo být- snad a? přezuju- na stejné plechy budu chytřej?í.
Pořád mně vrtá v hlavě nebylo to nakonec nějak bouchlé...ten studený vzduch pod palubkou to vrzání pravých dveří a toto.Červík vrtá vrtá.
No a nikdy nevie? čo si to auto za?ije ne? prejde kasna zo zvarovne a? po dilera kde si ho prevezme?...jeník1 píše:Není nad nový auto. Nikdy neví? jak s tím předchozí majitel zacházel.