Stránka 2 z 4

Napsal: pon bře 01, 2010 13:22
od Dušan
MV píše:Diky za upozorneni, jsou to 4x100 (ET neni 38 ale myslim, ze 43) a jinak vypadaji vzhledove jako origo poklice :-) Myslim, ze uz se na nova auta nedavaji, ale jsou urcite z GPcka.
Tak tyhle se mi vůbec nelíbí, právě proto?e vypadají jako origo poklice :wink:

Napsal: pon bře 01, 2010 14:45
od MV
Aha no jak se rika - sto lidi, sto chuti :wink:

Mne se libi vicepaprskova kola, ovsem nevim jak se vyporadat s puvodni otazkou - jak dostat origo fiatacka kola (at uz 15", 16" nebo 17") do TP, kde takove rozmery nejsou? :-(

Napsal: pon bře 01, 2010 15:17
od kuta33
Proč by jsi kola strkal do TP, stačí na auto. :wink:
Mo?ná, ?e to mají někteří v TP, ale nikdo v malém techničáku. Tak?e kontrola na cestě nemo?ná a na technické ti nikdo nemů?e říct ani "Ň", kdy? přijede? v červenci na zimních kolech. Jediný problém při havárce s poji??ovnou. :cry:

Napsal: pon bře 01, 2010 16:19
od MV
No to prave resim s ohledem na havarijni pojisteni. Kdyz uz budu mit kola na aute, tak at jsou rozmery zapsane i v technicaku :wink:

Napsal: úte bře 02, 2010 9:05
od Teddy86
MV píše:No to prave resim s ohledem na havarijni pojisteni. Kdyz uz budu mit kola na aute, tak at jsou rozmery zapsane i v technicaku :wink:
Skus se zeptat ve Fiatu.

Napsal: čtv bře 04, 2010 10:38
od MV
Tak zatim me dealer, kde jsem auto kupoval, odkazal na prazske zastoupeni znacky.
Poslal jsem zpravu tam a cekam na odpoved, ale nevidim to moc nadejne :( Zatim mi napsali, ze schvalili 77 ruznych verzi GP a mam poslat kopii TP, zaslal jsem zatim jen VIN (to ale doufam nemysleli 77 verzi ve vybave Active :lol: ).

Napsal: čtv bře 04, 2010 11:28
od Teddy86
Posli jim tu kopii velkeho TP at maji v cem cist. Oni nevi podle VIN kodu co tam mas zapsane a co ne.

Napsal: čtv bře 04, 2010 12:56
od MV
Jasne, tu budu doma muset vyhrabat (nastesti jsem si TP kdysi okopiroval, nez jsem ho odeslal leasingovce 8) )

Napsal: čtv bře 11, 2010 7:00
od carlos_ray
Tak já jsem si koupil k je?í?ku nový kola. Stály mě pár korun. Pro rejpaly 4700. Jinak mám k nim typový list od alcaru. Tak?e do techničáku by měli jít zapsat. A? to proběhne tak se ozvu. Musim si za?ádat o velkej techničák, zajet na technickou a pak na dopravní úřad.

Napsal: čtv bře 11, 2010 15:43
od Teddy86
carlos_ray píše:Tak já jsem si koupil k je?í?ku nový kola......
Tak se pochlub jake. 8)

Napsal: čtv bře 11, 2010 16:49
od MV
Tak ja jsem na fiat minuly patek poslal scan velkeho TP a vratila se mi hned tentyz den kladna odpoved:
Dobrý den,

prověřil jsem nejnověj?í homologační podklady. Pro tuto verzi byly dodatečně schváleny pneu a ráfky o rozměru:

195/55 R16 87H 6 J x 16 ? 45

Mohu Vám v tomto smyslu napsat potvrzení, potřeboval bych je?tě Va?i korespondenční adresu, kam ho zaslat.

Děkuji
V pondeli pry opravdu k nam domu prisel dopis od Fiatu :shock: Takze parada, na pristup Fiatu si nemohu stezovat.

Problem ted bude sehnat spravne disky. Asi jen jeden neoriginalni lity disk, co jsem nasel, ma sirku rafku 6" a zaroven ET45. Je nejaky prusvih, kdyz jeden z parametru porusim a vyberu treba sirku 6,5" a ET45 nebo sirku 6" ale ET38? :(

Napsal: čtv bře 11, 2010 16:58
od Teddy86
No prusvich by to byl protoze bys byl na tom stejne jako ted. Nejjednoduzsi je si koupit nove hliniky s typovym listem a nechat si je zapsat. Fiat ti sice umozni zapsani jinych rozmeru rafku ale jen tech ktere on sam na ty auta daval. Jine ti neda. Kdyz si koupis hliniky treba 7x16 et38 s typovym listem tak to mas jednosuzsi.

Napsal: čtv bře 11, 2010 17:26
od mosto
MV píše:
Problem ted bude sehnat spravne disky. Asi jen jeden neoriginalni lity disk, co jsem nasel, ma sirku rafku 6" a zaroven ET45. Je nejaky prusvih, kdyz jeden z parametru porusim a vyberu treba sirku 6,5" a ET45 nebo sirku 6" ale ET38? :(
nemusí? ma? z ničoho obavy,kludne tam zalo? 6,5J a ET 38,ja som si tie? takéto kupoval...rozdiel toho pol palca ani nieje vidie? ale ni??ie ET ne? 38 by som tam u? nedával,aby ti netrčaly von z blatníkov...rozmery disku sú vyrazené na zadnej strane disku,tak policajtov sa nemusí? obáva?,?e ?a budú za to drbka?...koleso ti dole dáva? kvoli kontrole nikto nebude :wink:

Napsal: čtv bře 11, 2010 17:34
od MV
No, jak jsem psal nahore, chtel bych to mit ok spis s ohledem na havarku. Pocital jsem s tim, ze kdyz dostanu typovy list, tak ho zanesu na urad i s tim papirem od Fiatu, at to napisou vse najednou a mam to z krku :-)
Problem bude spis vybrat takova neorigo kola, ktera se mi libi a dostanu k nim i typovy list. Zatim takove nemam vyhlidnute, krome Dezent V, ktere uz jsem jednou mel, tak si je prece nebudu kupovat znova, aby mi je opet ukradli :lol:

Napsal: čtv bře 11, 2010 17:46
od Jarouš
mosto píše:
MV píše:
Problem ted bude sehnat spravne disky. Asi jen jeden neoriginalni lity disk, co jsem nasel, ma sirku rafku 6" a zaroven ET45. Je nejaky prusvih, kdyz jeden z parametru porusim a vyberu treba sirku 6,5" a ET45 nebo sirku 6" ale ET38? :(
nemusí? ma? z ničoho obavy,kludne tam zalo? 6,5J a ET 38,ja som si tie? takéto kupoval...rozdiel toho pol palca ani nieje vidie? ale ni??ie ET ne? 38 by som tam u? nedával,aby ti netrčaly von z blatníkov...rozmery disku sú vyrazené na zadnej strane disku,tak policajtov sa nemusí? obáva?,?e ?a budú za to drbka?...koleso ti dole dáva? kvoli kontrole nikto nebude :wink:
Kdy? jsem byl na STK kvůli zápisu kol do velkého TP, tak přiběhl technik se zubařským zrcátkem a koukal na údaje vyra?ené zevnitř kola (rozměry a typ) :wink:

Vzhledový rozdíl mezi ET 45 a 38 je dost výrazný, stačí kdy? postavím auto (kola s ET 38) vedle někoho, kdo má origo FIAT hlíny... I policajt to pozná :D