Stránka 1 z 3

Blow off ventil

Napsal: ned dub 10, 2011 21:06
od Bongo-Bong
Jen bych se rad zeptal, zdali nemate nekdo s timto ventilem zkusenosti. Tak trosku o tom premyslim a nikde jsem zde na to nenarazil. :cry: budu rad za kazdou radu :D

Napsal: stř dub 13, 2011 17:41
od benja
jako myslím ?e tady z fora by k BO ventilu mohl mo?ná něco říct tak bany nebo kriss..ti s tím mo?ná mají zku?enost....taky je tady pár zručných mehaniků jako Jára jirka a tak dál...za mně vím jen ?e to dělá takové to ts tssss :lol: jako mohlo byto být zajímavé
samo ?e jsem zapomenul na lidi kteří o tom taky ví hodně mastery typu esses a pod.. :lol: ..jinak paráda pane esesák!teda esli je to tvoje to co si myslím ?e je

Napsal: stř dub 13, 2011 18:04
od Bongo-Bong
PResne tak :)co jsem tak zjistoval,tak to vyrovnava tlak mezi snekem a skrtici klapkou.pri sundani nohy z plynu se zavre skrtici klapka a turbo se dal toci setrvacnosti,proto se hromadi v potrubi prebytecny tlak a turbo se jim brzdi a zahriva..BOV ho prave odpusti a da se ric,ze by mel i setrit turbo a zamezit tzv. turbodiram kdy se musi vyrovnat tlak po opetovnem seslapnuti plynu..ale mam to jen vycteny tak nevim...hlavne jak na tu montaz,nebo spis ktery obednat.. :)

Napsal: stř dub 13, 2011 18:10
od benja
tak toto jsem vyčetl taky..mělo by to tak nějak ?etřit turbítko:D

Napsal: stř dub 13, 2011 18:41
od Jarouš
Turbo u GP (benzín i nafta) samozřejmě mají přepou?těcí ventil od turbíny. Jen je v uzavřeném okruhu a fouká do airboxu. Montá? otevřeného BOV je jen pro zvukový efekt, při přeřazení zasyčí ven. Proto ten zvuk :wink:

Napsal: stř dub 13, 2011 19:36
od Eses
Tento ventil by měl být jeden z nejlep?ích, taky dost stojí :D

Obrázek

Napsal: stř dub 13, 2011 19:48
od tkupilik
Jakym zpusobem se pak zaslepuje dira do sani ktera vznikne odpojenim ventilu? Me strasne irituje ze soucasti zpetneho vedeni je kryt motoru a musi se to cele rozdelat kdyz je potreba ho sudat....

Napsal: stř dub 13, 2011 20:16
od Eses
V?echno jde, musí se to něčím vhodným zaslepit 8)

Obrázek

Napsal: stř dub 13, 2011 20:27
od Jirka
A kde by jsi chtěl na tom dieselu 1,3mjtd hledat tu klapku? ?ádná tam neni, u? z pricipu diesel nic takováho nepotřebuje.
Rad?i po?etři peníze a kup si do auta něco jinýho.

Napsal: stř dub 13, 2011 20:32
od tkupilik
eses: pekny, jen jsem myslel to zaslepit primo na hadici co vede do turba. Nechces napsat co bylo to 'neco'? Obecny neco se blbe shani. Btw co je to za kit sani a kolik stal? Bylo to poznat? Idealne jestli mas zmerenej plnici tlak pred a po?
Edit: Nemas vic obrazku?

Napsal: čtv dub 14, 2011 7:49
od Eses
Co vím, tak se nechá vyrobit záslepka.

Obrázek

Napsal: čtv dub 14, 2011 11:00
od Bongo-Bong
hledat nehledat,proto to tu s Vami resim,abych vedel kde co a jak :)

Napsal: čtv dub 14, 2011 11:43
od Eses
Nejlevněj?í ře?ení blowoff efektu pou?ít kónický filtr BMC, pro T-Jety:

Obrázek

Napsal: čtv dub 14, 2011 18:47
od Bongo-Bong
takze na jtd to proste nejde jo?

Napsal: pát dub 15, 2011 9:50
od Eses
Na JTDčku jsem to nikde neviděl..