Rozvody a kladky
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: Rozvody a kladky
Jarousi prosimte, co vsechno bylo v ty sade rozvodu, kterou jsi tam daval? Prisel mi totiz jen novej remen a napinaci kladka. Nemelo by se toho menit vic?
Fiat Grande Punto 1,4 8v
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody a kladky
Já bych vyměnil i vodní pumpu. Ta moje už propouštěla,tak se taky vyměnila
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Re: Rozvody a kladky
A doporučil by jsi mi nějakou konkrétní?:-) Třeba nějakou z těhlech http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... 70&scId=77 ?
Fiat Grande Punto 1,4 8v
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody a kladky
Já dával SKF a tu nemají. Ale Valeo nebo Ruville asi v pohodě, je to na tobě
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Re: Rozvody a kladky
Jo, jenom řemen a kladka. Nic víc. Pumpu stačí co dvoje rozvody. Pokud neteče, tak bych ji nechal tak.ponos píše:Jarousi prosimte, co vsechno bylo v ty sade rozvodu, kterou jsi tam daval? Prisel mi totiz jen novej remen a napinaci kladka. Nemelo by se toho menit vic?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Rozvody a kladky
Ješte otázečka ...přijde Vám adekvátní jen za práci při výměně rozvodů cena 2000?...že se prej musí použít nějaký tři přípravky či co. Nevíte, co je na tom pravdy?
Fiat Grande Punto 1,4 8v
Re: Rozvody a kladky
Záleží kolik má servis času na tento úkon a od toho se odvíjí i cena. Servisák se ti s tím bez přípravků srát nebude, stačí aby se pohla vačka nebo klika a už to bez přípravků dáš dokupy horko těžko. Na 1.4 8V se požívá přípravek pro zablokování vačky ze strany od baterky, přípravek na zablokování kliky na straně od rozvodů a pak takový klínek, kterým se blokne řemenice vačky, aby se nepohnula na variátoru oproti vačce.ponos píše:Ješte otázečka ...přijde Vám adekvátní jen za práci při výměně rozvodů cena 2000?...že se prej musí použít nějaký tři přípravky či co. Nevíte, co je na tom pravdy?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Rozvody a kladky
mne moj "osobný" mechanik povedal že pokiaľ je to na jednom remeni tak by sa to malo meniť kompletne aj s vodnou pumpouJarouš píše:Jo, jenom řemen a kladka. Nic víc. Pumpu stačí co dvoje rozvody. Pokud neteče, tak bych ji nechal tak.
edit: ...a tak som to dnes aj nechal vymeniť, rozvody + vodná pumpa... po cca 6,5 roku slzila len minimálne
Grande Punto 1,2 Dynamic 3D, 2006
Psychedelic azuro aka Obláčik
Psychedelic azuro aka Obláčik
Re: Rozvody a kladky
Tak Vás zase zdravím s další prosbičkou o radu ...pro jistotu s rozvodama vyměnim i tu pumpu, ale netuším jaký v nich jsou rozdíly a kterou koupit, kterou určitě ne http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... 70&scId=77 ...poradíte pls někdo? ...díky moc
Fiat Grande Punto 1,4 8v
Re: Rozvody a kladky
chlapy kolko km alebo rokov odporucujete vymenit royvody????
Inak zistil som ze aj po vymene EGR ventilu mi auto zacalo blbnut, neviem ci to je tym ale ked ho yohrejem a trosku zacnem krutit tak otacky zacnu skakat na volnobehu a auto vydava taky zvlastny zvuk, taky rezonacny taky neprijemny nie ako obycajne ked rachoti dizlik. a aj aktualna spotrba dava velmi velke cislice.
1,9 96KW cca 104 000km
Poprosim vas pomozte mi nech nieco viem lebo 17 idem na DOD fiatu v BA a chcem sa aj tam na to spytat
Dakujem grandaci
Inak zistil som ze aj po vymene EGR ventilu mi auto zacalo blbnut, neviem ci to je tym ale ked ho yohrejem a trosku zacnem krutit tak otacky zacnu skakat na volnobehu a auto vydava taky zvlastny zvuk, taky rezonacny taky neprijemny nie ako obycajne ked rachoti dizlik. a aj aktualna spotrba dava velmi velke cislice.
1,9 96KW cca 104 000km
Poprosim vas pomozte mi nech nieco viem lebo 17 idem na DOD fiatu v BA a chcem sa aj tam na to spytat
Dakujem grandaci
Fiat GrandPunto 1.9 sport 96KW BLACK
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody a kladky
Nevím jak to má dízl, ale Punto 1,2 má výměnu rozvodů dle plánu 120 tisíc km nebo 5 let.grami píše:chlapy kolko km alebo rokov odporucujete vymenit royvody????
Inak zistil som ze aj po vymene EGR ventilu mi auto zacalo blbnut, neviem ci to je tym ale ked ho yohrejem a trosku zacnem krutit tak otacky zacnu skakat na volnobehu a auto vydava taky zvlastny zvuk, taky rezonacny taky neprijemny nie ako obycajne ked rachoti dizlik. a aj aktualna spotrba dava velmi velke cislice.
1,9 96KW cca 104 000km
Poprosim vas pomozte mi nech nieco viem lebo 17 idem na DOD fiatu v BA a chcem sa aj tam na to spytat
Dakujem grandaci
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Re: Rozvody a kladky
Výměna řemene/ů náhonu vedlejších příslušenství ve 120tisících
Výměna ozubeného rozvodového řemene (provedení 1,9 Multijet) (*)
ve 150 tisících
(*) nezávisle na ujeté vzálenosti v kilometrech, musí být rozvodový řemen vyměněn jednou za 4 roky při náročném používání vozidla (tzn. studené klima, po městě, dlouhodobý provoz na volnoběh, prašné prostředí) nebo jednou za 5 let.
Výměna ozubeného rozvodového řemene (provedení 1,9 Multijet) (*)
ve 150 tisících
(*) nezávisle na ujeté vzálenosti v kilometrech, musí být rozvodový řemen vyměněn jednou za 4 roky při náročném používání vozidla (tzn. studené klima, po městě, dlouhodobý provoz na volnoběh, prašné prostředí) nebo jednou za 5 let.
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody a kladky
ja som na mojom menil po 100000km a 5 rokov. po rozobrati som zistil ze nicomu nic nebolo len vela vedlajsich zavad som zistil.(chybajuce tesnenie, tecuce gufero, zlomene kolecko ozubene na rozvodoch a ine)
no otcovy sme to s kamaratom nedavno na punte 1.9 59kw (2jkove) zaslepovali lebo furt to pisalo chybu a motor isiel strasne. trosku som o tom cital tak sa podelim.
chyba toho egr zapricinuje chybu údaju MAP senzoru a odpojovalo se turbo, protože tlak v sání překročil 2,4 baru. Takovej to byl hukot.
Někdy se ani sami výrobci těchto motorů netají tím, že tam EGR mají, jen aby ho tam měli, protože ho tam konkurence má a systém je aktivní v menším rozsahu. Mezi přínosy případného vypojení lze počítat menší zanášení sacího potrubí a delší životnost prvků na něm (teplotní a tlakový senzor, škrtící klapka, různé mechanismy stavění délky a průměru apod.)
ked sa mylim tak ma dufam jirka a jarous opravia ale ten ventil tam je na 2 pi... podla mna teda aspon na tom otcovom urcite.
no otcovy sme to s kamaratom nedavno na punte 1.9 59kw (2jkove) zaslepovali lebo furt to pisalo chybu a motor isiel strasne. trosku som o tom cital tak sa podelim.
chyba toho egr zapricinuje chybu údaju MAP senzoru a odpojovalo se turbo, protože tlak v sání překročil 2,4 baru. Takovej to byl hukot.
Někdy se ani sami výrobci těchto motorů netají tím, že tam EGR mají, jen aby ho tam měli, protože ho tam konkurence má a systém je aktivní v menším rozsahu. Mezi přínosy případného vypojení lze počítat menší zanášení sacího potrubí a delší životnost prvků na něm (teplotní a tlakový senzor, škrtící klapka, různé mechanismy stavění délky a průměru apod.)
ked sa mylim tak ma dufam jirka a jarous opravia ale ten ventil tam je na 2 pi... podla mna teda aspon na tom otcovom urcite.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Rozvody a kladky
Přesně tak, EGR je jen úlitba zeleným mozkům. Je to součást "zeleného" příslušenství vozidla (katalyzátor, lambdy, odvětrání olejové nápně do sání motoru, zpětné vedení palivových par a další)
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV