tak dneska jsem byl upravit to vstřikování LPG. Problém u na?eho motoru je jeho sání, nejde se s tryskami LPG dostat do místa kde se vstřikuje Benzín tak jako u jiných motorů, posunutím vstřiku od LPG od klapky mů?e ovlivnovat rozptyl LPG v sání. Talianí na to dělají tuhle redukci:
tato redukce se nasadí na vstřiky benzínu a tím pádem dochází ke vstřikování LPG na stejném místě jako se vstřikuje benzín, tím dochází k jeho lep?ího rozptylu.
Po této úpravě jsem najezdil jen cca 30 km, tak?e je jě?tě brzo hodnotit. Nicméně míval jsem problémy s občasným cukáním při plném plynu na podlaze a prudké akceleraci. Teď se tyto cukance při prasáckém stylu jízdy neprojevují, několikrát jsem motor roztáčel do plna a akceleroval co to jen ?lo,ale cukání se neprojevilo. Pokud jezdím klidným stylem tak se cukance neprojevují. zatím se mi podařílio zacukat jen tím, ?e jsem prudce vyakceleroval a pak ubral krátce plyn o cca 1cm na pedálu plynu při stejném rychlostním stupni, pak potom auto při ubrání zacukalo.
Zkou?eli jsme takhle jezdit s diagnostikou a ikdy? auto zacukalo tak se toto zacukání nikterak na diagnostice neprojevilo.
Je na to jě?tě brzo to hodnotit, ale úprava mi cukání určitě omezila, jeliko? mi před tím puňta při prudké akcleraci občas zacukal, teď tento jev nepozoruji.
Kriss, ano nechal jsem si to udělat u pana Podzemného v Novém Jičíně.