Palivová a ostatní hadice
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Palivová a ostatní hadice
Dneska jsem při prohlí?ení motoru (olej, kapaliny -pohledová kontrola) zjistil, ?e se hadice přívodu paliva v místě kolem příruby airboxu na sání motoru dotýká té příruby. A jak motor vibruje, tak se hadice pěkně ?oupala. Při montá?i cvakli hadici do ?patné poloviny dvojité spony - viz obrázek modrá ?ipka. Náprava byla jednoduchá, na obrázku u? ve správné pozici.
Nevím, jestli je to náhoda a je to tak jenom na motoru 1.4 8V. Tak pánové mrkněte pod kapotu jak je to u vás.
Nevím, jestli je to náhoda a je to tak jenom na motoru 1.4 8V. Tak pánové mrkněte pod kapotu jak je to u vás.
Naposledy upravil(a) Jarouš dne sob lis 17, 2007 21:00, celkem upraveno 1 x.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
To Gawry: ?e by ty na?e dvě kompletovali taliáni před odpoledním fotbalem? Ka?dopádně dlouhodobě by to mohlo znaménat problém. Spořeba 20 na 100
P.S. Koukám, ?e jsi zdokonalil izolaci na druhém svazku k ŘJ Pořád dumám nad tím, jestli to, ?e tam není je nějaký strategický záměr výrobce.
P.S. Koukám, ?e jsi zdokonalil izolaci na druhém svazku k ŘJ Pořád dumám nad tím, jestli to, ?e tam není je nějaký strategický záměr výrobce.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
gawry to nafotil původně a nově. Tak jak byla cvaknutá na té horní fotce, to je ?patně, proto?e se dře o vzduchový filtr. Mě se tak na hadici během 3000 km u?oupal 1 mm materiálu.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 1174
- Registrován: ned dub 08, 2007 17:57
- Bydliště: Čáslav, CZ
- Kontaktovat uživatele:
kdy? jsem GP odvá?el od prodejce tak jsem se na to ptal a pro?li jsme dal?í 4 auta a v?ude to bylo stejně "odfláknuté" (u? se tady o tom dříve určitě psalo)Jarou? píše:To Gawry: ?e by ty na?e dvě kompletovali taliáni před odpoledním fotbalem? Ka?dopádně dlouhodobě by to mohlo znaménat problém. Spořeba 20 na 100
P.S. Koukám, ?e jsi zdokonalil izolaci na druhém svazku k ŘJ Pořád dumám nad tím, jestli to, ?e tam není je nějaký strategický záměr výrobce.
raději jsem na to namotal samovulkanicační pásku - jistota je jistota - voda v elektrice je sviňa
Dynamic 1,2 65k 5D Magnetico Blue
no chcel som to aj ja obmotat ale potom som si spomenul na stare zname prislovie z antenarskej techniky : NAJLEPSIE TESNENI JE DIRA.gawry píše:kdy? jsem GP odvá?el od prodejce tak jsem se na to ptal a pro?li jsme dal?í 4 auta a v?ude to bylo stejně "odfláknuté" (u? se tady o tom dříve určitě psalo)Jarou? píše:To Gawry: ?e by ty na?e dvě kompletovali taliáni před odpoledním fotbalem? Ka?dopádně dlouhodobě by to mohlo znaménat problém. Spořeba 20 na 100
P.S. Koukám, ?e jsi zdokonalil izolaci na druhém svazku k ŘJ Pořád dumám nad tím, jestli to, ?e tam není je nějaký strategický záměr výrobce.
raději jsem na to namotal samovulkanicační pásku - jistota je jistota - voda v elektrice je sviňa
Ak to utesnim, mozno to bude este horsie pretoze vzdusna vlhkost sa tam bude neustale kondenzovat bez moznosti odparenia. Kto neveri mozem sem hodit fotku ako je robena izolacia v novej Toyote Auris. Tak isto ako v GP!!!!
Ja spatne, uz som to prehodil tak ako zvysok fora. Rozmyslam, ci to nemalo nejaky vyznam to mat v tej 1. polohe... Nemame to teraz blbo? Vyzera to tak, ze vacsina to mala spatne, ach to dielenske spracovanie
Aktivna Velka Bodka 1.2 5D, strieborna 2007...Ford Focus wagon mk1 1.6 2003/2004, Ford Focus wagon mk2 1.6TDCi 2010/2011