koupě punta 1,2 vs 1,4
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
koupě punta 1,2 vs 1,4
Zdravím,jsem tady u vás nový ale fiatama jezdím u? od roku 1998(tipo 1,9td od otce které jsem v roce 2008 dostal a předloni vymenil za punto 1,2 8v lpg rv 2000 s kterým mám najeto 29000km) jsem s fiatama spokojeny a kdy? bych chtěl jinou značku tak jedině z itálie určitě si svojého fiatka je?tě nechám a neprodám, ale začal jsem se dívat po grande puntu s tím ?e bych svého nechal přítelkyni. Ale nevím jaký motor,určitě chci benzín(opět přestavba lpg) aby byl co nejjednodu??í na údr?bu a bezproblémový. S 1,2 8v jsem byl spokojen,vím ?e je bezproblemový a mi bohatě stačil,ale punto je přece jenom lehčí a mám strach aby nebyl příli? lenivý a na auto stačil. Ta 1,4 bude určitě ?ivěj?í,ale jak je na tom se spolehlivostí a spotřebou proti 1,2. V?imnul jsem si ?e bývají dokonce někdy levněj?í ne? 1,2 tak abych nenaletěl. A bude také vhodný na přestavbu? děkuji
fia?ák u? od narození
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
1,4 je jen prevrtana 1,2,koncepce motoru je stejna,pokud jezdis jen po meste plus nejake to mezimesto vzal bych 1,2,pokud jezdis casto po dalnicich a okreskach a nejake to mesto vem 1,4
Jezdil jsem stou 1,4 a zadny zazrak to neni,tech 10tisic co chtej navic bych opravdu dal jen v pripade castejsich dalnic,po meste vykon zadny nepoznas jen spotreba je velmi nepatrne ale je vetsi
Jezdil jsem stou 1,4 a zadny zazrak to neni,tech 10tisic co chtej navic bych opravdu dal jen v pripade castejsich dalnic,po meste vykon zadny nepoznas jen spotreba je velmi nepatrne ale je vetsi
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
muj 4 fiat
1 na LPG
1.4 je úplně jiný typ motoru (viz označení) a má navíc variabilní časování.Grande EVO píše:1,4 je jen prevrtana 1,2,koncepce motoru je stejna,pokud jezdis jen po meste plus nejake to mezimesto vzal bych 1,2,pokud jezdis casto po dalnicich a okreskach a nejake to mesto vem 1,4
Jezdil jsem stou 1,4 a zadny zazrak to neni,tech 10tisic co chtej navic bych opravdu dal jen v pripade castejsich dalnic,po meste vykon zadny nepoznas jen spotreba je velmi nepatrne ale je vetsi
Jednoznačně 1.4, není důvod kupovat 1.2, tím méně při koupi ojetiny.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No já jsem absolvoval zku?ební jízdu (dlouhou) v GP Evo 1,4 a přesto jsem koupil 1,2. Ten rozdíl je minimální. Jestli si někdo myslí, ?e motor 1,4 je jednou tak silněj?í ne? 1,2 je to velký omyl.Jarou? píše:1.4 je úplně jiný typ motoru (viz označení) a má navíc variabilní časování.Grande EVO píše:1,4 je jen prevrtana 1,2,koncepce motoru je stejna,pokud jezdis jen po meste plus nejake to mezimesto vzal bych 1,2,pokud jezdis casto po dalnicich a okreskach a nejake to mesto vem 1,4
Jezdil jsem stou 1,4 a zadny zazrak to neni,tech 10tisic co chtej navic bych opravdu dal jen v pripade castejsich dalnic,po meste vykon zadny nepoznas jen spotreba je velmi nepatrne ale je vetsi
Jednoznačně 1.4, není důvod kupovat 1.2, tím méně při koupi ojetiny.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Ale nějaký rozdíl tam jistě je.jeník1 píše: No já jsem absolvoval zku?ební jízdu (dlouhou) v GP Evo 1,4 a přesto jsem koupil 1,2. Ten rozdíl je minimální. Jestli si někdo myslí, ?e motor 1,4 je jednou tak silněj?í ne? 1,2 je to velký omyl.
Navíc, jestli se nemýlím, nová Eva 1,2 a 1,4 jsou za stejnou cenu - tak?e není co ře?it.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No ale vět?inou 1,4 nemají skladem a musí se dlouho čekat. Mě nabízeli 1,4 EVo za 280 tisíc a klasické GP za 208 tisíc. Navíc se mi to Evo nějak nelíbilo.Du?an píše:Ale nějaký rozdíl tam jistě je.jeník1 píše: No já jsem absolvoval zku?ební jízdu (dlouhou) v GP Evo 1,4 a přesto jsem koupil 1,2. Ten rozdíl je minimální. Jestli si někdo myslí, ?e motor 1,4 je jednou tak silněj?í ne? 1,2 je to velký omyl.
Navíc, jestli se nemýlím, nová Eva 1,2 a 1,4 jsou za stejnou cenu - tak?e není co ře?it.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
Tak 1,2 http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... vo/9576986 jde sehnat skladovka uz i za 220 tisic
1,4 http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... vo/9268143 za 244 tisic
S 1,4 jsem neco najezdil a byl jsem z neho zklamany mam 1,2 a cekal jsem ze to lip pojede a ono nic ,ale na dalnici se hodi urcite lip,samozrejme vyssi pojistka,vyssi spotreba,no ja bych si nepriplatil,kdyz jsem to rikal ve Fiatu, jsem cekal ze to lip pojede, rikal mi ze je to jen prevrtana 1,2 a koncepce je stejna viz.http://www.fiat.cz/UserFiles/File/punto-evo/katalog.pdf
Pak km jsem najel i s 1,4 multiair a to uz bylo jine kafe ,ale za me byl priplatek 110 tisic takze.................
1,4 http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... vo/9268143 za 244 tisic
S 1,4 jsem neco najezdil a byl jsem z neho zklamany mam 1,2 a cekal jsem ze to lip pojede a ono nic ,ale na dalnici se hodi urcite lip,samozrejme vyssi pojistka,vyssi spotreba,no ja bych si nepriplatil,kdyz jsem to rikal ve Fiatu, jsem cekal ze to lip pojede, rikal mi ze je to jen prevrtana 1,2 a koncepce je stejna viz.http://www.fiat.cz/UserFiles/File/punto-evo/katalog.pdf
Pak km jsem najel i s 1,4 multiair a to uz bylo jine kafe ,ale za me byl priplatek 110 tisic takze.................
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
muj 4 fiat
1 na LPG
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
U noveho Eva do vyroby je rozdil 10 tisic,klasicke GP Actual jen vybrat skladovku,vyprodavaj a dle me do vyroby uz nejdeJarou? píše:1.4 je úplně jiný typ motoru (viz označení) a má navíc variabilní časování.Grande EVO píše:1,4 je jen prevrtana 1,2,koncepce motoru je stejna,pokud jezdis jen po meste plus nejake to mezimesto vzal bych 1,2,pokud jezdis casto po dalnicich a okreskach a nejake to mesto vem 1,4
Jezdil jsem stou 1,4 a zadny zazrak to neni,tech 10tisic co chtej navic bych opravdu dal jen v pripade castejsich dalnic,po meste vykon zadny nepoznas jen spotreba je velmi nepatrne ale je vetsi
Jednoznačně 1.4, není důvod kupovat 1.2, tím méně při koupi ojetiny.
Jenik1:Evo je ale jinej level
Jarous:Nepletes si to s tim multiairem? Ja myslel 1,4 57kw motor Fire
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
muj 4 fiat
1 na LPG
Nepletu, pí?u o 1.4 8V. Je to mnohem nověj?í typová řada motoru ne? letitá 1.2, která pře?ívá u? z do punta mk1. Od té 1.2 je odvozen 1.4 16V - ten je převrtaný a má dvouvačkovou hlavu.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tak od 57 kw se zázraky snad ani nedají čekat... Nicméně rozdíl mezi 1.2 a 1.4 je celkem jasně daný.Grande EVO píše:Tak 1,2 http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... vo/9576986 jde sehnat skladovka uz i za 220 tisic
1,4 http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... vo/9268143 za 244 tisic
S 1,4 jsem neco najezdil a byl jsem z neho zklamany mam 1,2 a cekal jsem ze to lip pojede a ono nic ,ale na dalnici se hodi urcite lip,samozrejme vyssi pojistka,vyssi spotreba,no ja bych si nepriplatil,kdyz jsem to rikal ve Fiatu, jsem cekal ze to lip pojede, rikal mi ze je to jen prevrtana 1,2 a koncepce je stejna viz.http://www.fiat.cz/UserFiles/File/punto-evo/katalog.pdf
Pak km jsem najel i s 1,4 multiair a to uz bylo jine kafe ,ale za me byl priplatek 110 tisic takze.................
Při stejných převodech (včetně stálého) a stejné hmotnosti má? 57 kw oproti 48 kW a 102 Nm oproti 115 Nm. Výhody 1.4 rostou o to výrazně na dálnicích a při vět?ím zatí?ení auta.
kódy motorů: 1.4 8V 350A1000, 1.2 8V 199A4000, 1.4 16V 199A6000, 1.4 16V Tjet - 198A4000
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
Jarou? píše:Tak od 57 kw se zázraky snad ani nedají čekat... Nicméně rozdíl mezi 1.2 a 1.4 je celkem jasně daný.Grande EVO píše:Tak 1,2 http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... vo/9576986 jde sehnat skladovka uz i za 220 tisic
1,4 http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... vo/9268143 za 244 tisic
S 1,4 jsem neco najezdil a byl jsem z neho zklamany mam 1,2 a cekal jsem ze to lip pojede a ono nic ,ale na dalnici se hodi urcite lip,samozrejme vyssi pojistka,vyssi spotreba,no ja bych si nepriplatil,kdyz jsem to rikal ve Fiatu, jsem cekal ze to lip pojede, rikal mi ze je to jen prevrtana 1,2 a koncepce je stejna viz.http://www.fiat.cz/UserFiles/File/punto-evo/katalog.pdf
Pak km jsem najel i s 1,4 multiair a to uz bylo jine kafe ,ale za me byl priplatek 110 tisic takze.................
Při stejných převodech (včetně stálého) a stejné hmotnosti má? 57 kw oproti 48 kW a 102 Nm oproti 115 Nm. Výhody 1.4 rostou o to výrazně na dálnicích a při vět?ím zatí?ení auta.
kódy motorů: 1.4 8V 350A1000, 1.2 8V 199A4000, 1.4 16V 199A6000, 1.4 16V Tjet - 198A4000
Tak nerikam zazraky,ale oproti te 1,2 jsem proste cekal vic.
Ja mel zato ze ta 1,4 je komplet z 1,2 odvozena oznaceni Fire tomu napovidalo i ve Fiatu mi to potvrdili ze jde o stejny motor tak nevim,ale urco vis vic jak ja,koukam ze tento motor vlastnis
Skoda tech prepalenych cen 1,4 multiar,kdyby byl priplatek v normalnich mezich uz ho vlastnim,to jelo krasne
Ta 1,4 16v se prodavala uz ve starem puntu ve verzi sporting
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
muj 4 fiat
1 na LPG