Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a co potom teď v zimě. Jde to nějak nouzově ručně zavřít?carlos_ray píše:Tak u? nějakou dobu mi nejde okno u řidiče. Dnes jsem to rozebral, proměřil a jde proud a? k motorku. Tak?e to vypadá ?e ta stahovačka je mrtvá
Elektricky ovládaná boční okna
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 102
- Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
- Bydliště: Velvary
?tava ti pojde do motorčeka to je OK....
Ale nejde ti dátovy prud do spinača.... to je cely problem...
A pretočit ručne ti to neslo lebo ta dr?al motorček.. resp. jeho prevod...
Skontoruj si či ti idu v?etky kable aspon po tu prechodku medzi ?oferovima dverama a karoseriou... resp. premeraj vodivost z ovladačky....
Nekde bude sek. kábel.. lep?ie povedane prelamany... u GP časty problem.. nekvalitne kable..
Ale nejde ti dátovy prud do spinača.... to je cely problem...
A pretočit ručne ti to neslo lebo ta dr?al motorček.. resp. jeho prevod...
Skontoruj si či ti idu v?etky kable aspon po tu prechodku medzi ?oferovima dverama a karoseriou... resp. premeraj vodivost z ovladačky....
Nekde bude sek. kábel.. lep?ie povedane prelamany... u GP časty problem.. nekvalitne kable..
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 102
- Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
- Bydliště: Velvary
Pokud vím, tak do motorku jdou jen dva kebely. Okno nahoru a dolů (motorek vlevo/vpravo). Ale zkusim proměřit co půjde.Lipi
PříspěvekZaslal: út prosinec 27, 2011 23:51 pm Předmět:
?tava ti pojde do motorčeka to je OK....
Ale nejde ti dátovy prud do spinača.... to je cely problem...
A pretočit ručne ti to neslo lebo ta dr?al motorček.. resp. jeho prevod...
Skontoruj si či ti idu v?etky kable aspon po tu prechodku medzi ?oferovima dverama a karoseriou... resp. premeraj vodivost z ovladačky....
Nekde bude sek. kábel.. lep?ie povedane prelamany... u GP časty problem.. nekvalitne kable..
________________________
Fiat Grande Punto 1.2 racing
Fiat Grande Punto 1.2 racing
Jasně, rad?i nepou?ívat ani auto, a? se na něm něco neposere... Tak snad to má? v záruce, ne???jeník1 píše:Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a co potom teď v zimě. Jde to nějak nouzově ručně zavřít?carlos_ray píše:Tak u? nějakou dobu mi nejde okno u řidiče. Dnes jsem to rozebral, proměřil a jde proud a? k motorku. Tak?e to vypadá ?e ta stahovačka je mrtvá
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
V záruce to mám, ale stejně stejně to stahování teď v zimě nepou?ívám. Jezdím dost, od června kdy jsem to koupil jsem najel 12 300 km.Jarou? píše:Jasně, rad?i nepou?ívat ani auto, a? se na něm něco neposere... Tak snad to má? v záruce, ne???jeník1 píše:Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a co potom teď v zimě. Jde to nějak nouzově ručně zavřít?carlos_ray píše:Tak u? nějakou dobu mi nejde okno u řidiče. Dnes jsem to rozebral, proměřil a jde proud a? k motorku. Tak?e to vypadá ?e ta stahovačka je mrtvá
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Kdysi nás vozil do práce týpek s novou 105,a ten zase netopil, aby to tolik ne?ralo benzín.Lidi jsou, Jarou?i, různí a někteří divní Zdenda
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
jojo, s tímto "světonázorem" jsem se setkal docela nedávno - kdy? topím, tak to víc ?ere....Zdenda píše:Kdysi nás vozil do práce týpek s novou 105,a ten zase netopil, aby to tolik ne?ralo benzín.Lidi jsou, Jarou?i, různí a někteří divní Zdenda
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No ono kdyby se ?lo do detailů, tak je to pravda. Ka?dý zapnutý el. spotřebič odebírá při jízdě z alternátoru proud, co? je v na?em případě ventilátor. Čím vět?í proud z alternátoru odebírám, tím vět?í mechanický odpor při otáčení rotoru alternátoru. Tento odpor musí překonávat spalovací motor za cenu vět?í spotřeby paliva. Ono kdy? se to pak sečte, tak je z toho pěkný proud procházející alternátorem. To je to samé, jako kdy? jedete na kole a přicvaknete dynamo na přední kolo a rozsvítíte světla. Okam?itě musíte více ?lapat. V autě je to to samé. Rozsvítíte světla, zapnete ventilátor pro cirkulaci vzduchu, pustíte CD přehrávač, vyhřívání zadního skla, zadní mlhovku, vyhřívání sedadel apod. Jen si někdy zkuste na volnoběh stáhnout tlačítkem okno. Okam?itě se změní zvuk motoru, proto?e ho zatě?uje zvý?ený proud odebíraný z alternátoru. Jo energii nelze získat z ničeho. Tak?e pozor na podobné ukvapené a jednoduché závěry, které vět?inou vycházejí z povrchní znalosti Fyziky a matematiky.Jarou? píše:jojo, s tímto "světonázorem" jsem se setkal docela nedávno - kdy? topím, tak to víc ?ere....Zdenda píše:Kdysi nás vozil do práce týpek s novou 105,a ten zase netopil, aby to tolik ne?ralo benzín.Lidi jsou, Jarou?i, různí a někteří divní Zdenda
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
Ja kupoval taky cerven mam najeto 11300 ztoho 6000 na lpgjeník1 píše:V záruce to mám, ale stejně stejně to stahování teď v zimě nepou?ívám. Jezdím dost, od června kdy jsem to koupil jsem najel 12 300 km.Jarou? píše:Jasně, rad?i nepou?ívat ani auto, a? se na něm něco neposere... Tak snad to má? v záruce, ne???jeník1 píše: Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a co potom teď v zimě. Jde to nějak nouzově ručně zavřít?
Proc sis uz taky nevzal Evo,ja sel do Fiatu puvodne taky pro GP Actual
Jinak k tematu,brachovi odeslo ridicovo okno,oprava skoro 4tisice za repasovany dil,uz ma po zaruce,prej to casto meni original je jeste dost drahej tak davaji repasovany,menil uz nekdo? je to tak?
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
muj 4 fiat
1 na LPG
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
Jj brachovi to odeslo pri stazenem okne,jel chudak s igelitem,po 3 letech mu to odeslojeník1 píše:Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a
Proc sis uz taky nevzal Evo,ja sel do Fiatu puvodne taky pro GP Actual
Mně se Evo nelíbí.
Sel jsem pro GP Actual a s radiem(original) by vyslo na 213tisic,oproti bratrovu Dynamicu z roku 2008 je Actual docela orez a jde poznat ze setrili,nerad v zivote priplacim takze bylo dilema Evo Dynamic bylo za 229 komplet,vybava uplne nekde jinde,interier uplne nekde jinde,na cumak uz jsem si zvykl,takze mam Evo a nelituju
Jel si v Evu? Oproti 2008 GP docela rozdil
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
muj 4 fiat
1 na LPG
Nech si od cesty své fyzikálně - technické předná?ky....jeník1 píše:No ono kdyby se ?lo do detailů, tak je to pravda. Ka?dý zapnutý el. spotřebič odebírá při jízdě z alternátoru proud, co? je v na?em případě ventilátor. Čím vět?í proud z alternátoru odebírám, tím vět?í mechanický odpor při otáčení rotoru alternátoru. Tento odpor musí překonávat spalovací motor za cenu vět?í spotřeby paliva. Ono kdy? se to pak sečte, tak je z toho pěkný proud procházející alternátorem. To je to samé, jako kdy? jedete na kole a přicvaknete dynamo na přední kolo a rozsvítíte světla. Okam?itě musíte více ?lapat. V autě je to to samé. Rozsvítíte světla, zapnete ventilátor pro cirkulaci vzduchu, pustíte CD přehrávač, vyhřívání zadního skla, zadní mlhovku, vyhřívání sedadel apod. Jen si někdy zkuste na volnoběh stáhnout tlačítkem okno. Okam?itě se změní zvuk motoru, proto?e ho zatě?uje zvý?ený proud odebíraný z alternátoru. Jo energii nelze získat z ničeho. Tak?e pozor na podobné ukvapené a jednoduché závěry, které vět?inou vycházejí z povrchní znalosti Fyziky a matematiky.Jarou? píše:jojo, s tímto "světonázorem" jsem se setkal docela nedávno - kdy? topím, tak to víc ?ere....Zdenda píše:Kdysi nás vozil do práce týpek s novou 105,a ten zase netopil, aby to tolik ne?ralo benzín.Lidi jsou, Jarou?i, různí a někteří divní Zdenda
....bavili jsme se o topení v autě, co? je trubkový výměník, kterým protéká horká voda. Ta se ohřeje odpadním teplem vznikajícím při chodu motoru. Bez dal?ích nároků na dodání energie Navíc u star?ích aut bylo i náporové větrání, tak?e jsi ?ádný ventilátor při jízdě nepotřeboval.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV