A to má? auto v gará?i nebo venku?Du?an píše:Dnes jsem si byl GP-čko vyzvednout z opravy.Du?an píše:Dnes ráno cestou do práce mi sama zničeho nic začala bez přepnutí svítit dálková světla. Na?testí asi 300 m před koncem cesty. Podle intenzity světla se domnívám, ?e svítila naráz obě vlákna (při přepnutí na dálková intenzita světla před autem sní?ila).
Tak uvidím odpoledne - zase po čase nějaký elektronický ?otek
Byly provedeny náledující úkony (vypsáno z faktury):
- test řídící jednotky BODYCOMPUTER + test akčních členů
- přístrojová deska - test examinerem
- kabelový svazek - měření osciloskopem
- inteligentní pojistková skříň mot.prostoru
Abych to vysvětlil česky: problém byl ve vodě v této pojistkové skříni
ve které byla na dně voda (buď kondenzát, nebo tam postupně někudy natekla). S takovou to závadou se je?tě nesetkali - bohu?el pro mě - cena opravy díky 4,5 hodinám práce skoro 3 tis. Kč
Závady a řešení problémů
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
A otazka... motor ide dalej bez zmeny?pink-jackass píše:Zdravim, chtel bych poprosit o radu. Dnes mi pri startu nezhasla kontrolka "Porucha systemu vstrikovani" a i po nekalika nastartovani sviti. Nevi nekdo o co se jedna?
Pomuze pouze diagnostika? Muzu dale jezdit? Nepozpozoroval jsem zadne zmeny na motoru...
Jinak se jedna o 1.3JTD 90PS
diky
Asi by som skusil diagnostiku... mo?no je to nejaka sporadicka chyba len...
A otazka jak ta kontrolka vypada?
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak v mém GP tahle pojistková skříň vypadá úplně jinak, tak ji? asi bude "vodě odolná"Du?an píše:Dnes jsem si byl GP-čko vyzvednout z opravy.Du?an píše:Dnes ráno cestou do práce mi sama zničeho nic začala bez přepnutí svítit dálková světla. Na?testí asi 300 m před koncem cesty. Podle intenzity světla se domnívám, ?e svítila naráz obě vlákna (při přepnutí na dálková intenzita světla před autem sní?ila).
Tak uvidím odpoledne - zase po čase nějaký elektronický ?otek
Byly provedeny náledující úkony (vypsáno z faktury):
- test řídící jednotky BODYCOMPUTER + test akčních členů
- přístrojová deska - test examinerem
- kabelový svazek - měření osciloskopem
- inteligentní pojistková skříň mot.prostoru
Abych to vysvětlil česky: problém byl ve vodě v této pojistkové skříni
ve které byla na dně voda (buď kondenzát, nebo tam postupně někudy natekla). S takovou to závadou se je?tě nesetkali - bohu?el pro mě - cena opravy díky 4,5 hodinám práce skoro 3 tis. Kč
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
odpoviem mira23 kedze dusan to zamkol.Mira23 píše:Ahoj , jsem tu poprvé a chci se zeptat jestli mi tu mů?e někdo poradit.
Mám 1,4 8V LPG a v?echny svetla poblikávají i v interieru,palubní počítač
té?.Auto v ni??ích otáčkách cuká a to i na benzín tak LPGéčkem by to být
nemělo.Napadl mě regulator napětí ale vařím z vody proto?e ve Fiatu v
Jihlavě nic nevyře?ili. Díky za případné rady
ja osobne viem ze ked hento robi co popisujes auto prebija a nema konstantne napajanie. daj tam merak na baterku a pridavaj a uberaj uvidis ze to bude lietat od 12-15voltou auto musi mat konstantne napajanie. zavada je na 90percent v alternatore a na 10percent v riadiacej jednotke.( neviem ci punto ale niektore auta maju budenie alternatora regulovane s riadiacej jednotky hlavne viem ze focus som sa tam pekne oje..l)
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
gp napsal:
gp píše:Zdravím,
na GP (10/2009) se mi projevuje zajímavá závada. Po nasazení ALU kol Ronal, rozměry identické s ocelákama, tedy přesně dle TP se při rychlostech do 50km/h ozývá v prud?ích zatáčkách při ostrém průjezdu a na nerovnostech (hrby, díry) silné křupání z kol. Jsou to rány jak z děla, jednou od levého zadního, jindy od pravého předního, prostě od v?ech cik cak. Kdy? se to objevilo poprvé loni v létě (to jsem je?tě nevěděl, ?e to dělají elektrony), tak jsem ?upal do servisu Fiat, tam se tomu věnovali půl dne a na nic nepři?li, tlumiče, čepy, stabilizační tyče, v?e dle techniků jak na novém autě. Auto v té době mělo najeto sotva 20000km a i pocitově nápravy jak nové. To bylo na podzim, tak?e týden na to jsem přezouval na zimní origo plecháče a problém byl ta tam. Minulý týden jsem nechal nazout zase elektrony a je to zpět. Křupe jak kráva. To u? mě to trklo, nahodil jsem zpět zimáky na plechách a v pohodě. V?e naprosto tuhé a v pohodě. Na Ronalech se zase v?e opakovalo. Koukal jsem na těsnost kolem středového náboje, zda tam nejsou vůle. Vymezovací podlo?ky nechybí a vůle se zdá ?e tam ?ádná není, ?rouby uta?ené normálně, promazané, nikde jsem nezjistil, ?e by něco o něco dřelo a tak a mne vůbec nenapadá, čím by to mohlo být.
Ve vy??ích rychlostech se to vůbec neděje. Na stabilitu to nemá ?ádný vliv, kola sedí jak přibitá. Nesetkal se s tím někdo taky?
Ta kola jsou konkrétně: Ronal R42 6x15 ET43
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte čer 09, 2009 19:07
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak Panove podelim se o sve zkusennosti s problemama se svým puntem 2009/6 3dver 1.2 pod kapotou.. Ted mam najeto cca 41.000km stari skoro 3 roky! Jezdim denne stoji venku
1000km klepani na prave strane (posletovany zamek dveri)
10.000km problem s ABS ( byl sem asi 3x v servise. nakonec vymeneny cidla)
32.000km tesne po zaruce asi 2 mesice odesla stahovacka ridice (zasukovalo se lanko co to stahuje koupil sem novou stahovacku (bez motorku alespon sem usetril motrek sem dal stary)
35.000km Vsiml sem si tech dvou hadic u motoru z vika motoru a te tenci ze sou sterely = papalo olej a nasavalo bordel prach atd) vymena hadic a vzduchovyho filtru
37.000km znovu se objevuje chyba ABS sviti nevim proc (vetsinou kdyz je vlhko opravu zatim neresim ale dost me to vadi.
tot moje hlavni zavady kdyz nepocitam ze me jednou prestalo sviti predni svetlo a pak se zahadne zase rozlo po pak stvokach km. dalsi zarovka blbne pod topenim (jak je vyhrivani skla) sviti nesviti podle nalady ted uz dlouho nesviti teda..
Jinak pri prezouvani gum sem si vsiml ze je vyfuk hooodne zrezly (davam mu tak rok max 2 a bude to na jednom miste skrz nechapu u "novyho auta" to stejny bubny sou rezavy ze bych to mohl skrabat a tlumice ze spodu taky dost zacinaji.
dalsi vec sou zvuky pri volnobehu v zadu me tam litak ten zaoblenej plech u vyfuku a ve predu kdyz vypinam motor nebo tesne pred chcipnutim (maly otacky u rozjezdu) to neprijembe vrza
MATE PROSIM NEKDO STEJNY PROBLEMY JAKO JA?
napiste svoje zkusennosti. ten rezavej vyfuk (posledni dil jakovy hned za zadni napravou rezne nejvic) Mate to taky?
1000km klepani na prave strane (posletovany zamek dveri)
10.000km problem s ABS ( byl sem asi 3x v servise. nakonec vymeneny cidla)
32.000km tesne po zaruce asi 2 mesice odesla stahovacka ridice (zasukovalo se lanko co to stahuje koupil sem novou stahovacku (bez motorku alespon sem usetril motrek sem dal stary)
35.000km Vsiml sem si tech dvou hadic u motoru z vika motoru a te tenci ze sou sterely = papalo olej a nasavalo bordel prach atd) vymena hadic a vzduchovyho filtru
37.000km znovu se objevuje chyba ABS sviti nevim proc (vetsinou kdyz je vlhko opravu zatim neresim ale dost me to vadi.
tot moje hlavni zavady kdyz nepocitam ze me jednou prestalo sviti predni svetlo a pak se zahadne zase rozlo po pak stvokach km. dalsi zarovka blbne pod topenim (jak je vyhrivani skla) sviti nesviti podle nalady ted uz dlouho nesviti teda..
Jinak pri prezouvani gum sem si vsiml ze je vyfuk hooodne zrezly (davam mu tak rok max 2 a bude to na jednom miste skrz nechapu u "novyho auta" to stejny bubny sou rezavy ze bych to mohl skrabat a tlumice ze spodu taky dost zacinaji.
dalsi vec sou zvuky pri volnobehu v zadu me tam litak ten zaoblenej plech u vyfuku a ve predu kdyz vypinam motor nebo tesne pred chcipnutim (maly otacky u rozjezdu) to neprijembe vrza
MATE PROSIM NEKDO STEJNY PROBLEMY JAKO JA?
napiste svoje zkusennosti. ten rezavej vyfuk (posledni dil jakovy hned za zadni napravou rezne nejvic) Mate to taky?
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
1. jestli jezdí? krátký trasy tak ti vejfuk zrezne za 2 roky
2. dal?í závady ti určitě dělá ?patná kostra,tak projdi kostry a nama?.
2. dal?í závady ti určitě dělá ?patná kostra,tak projdi kostry a nama?.
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
ahojte, odisla my bateria na GP a nevidel som tu ziadnu temu o bateriach tak to davam sem, hadam to nebude vadit. Vedeli by ste mi niekto prosim Vas odporucit nejaku dobru bateriu? ja sa v tom moc nevyznam tak by som si nechal poradit od niekoho skusenejsieho Dakujem
GP 1.3 MultiJet 75PS Dynamic 5dv. Blu Suggestivo
ahoj, před 2 měsícema sem ře?il to stejný, no a dal jsem tam Varta Silver 61ah ( http://www.baterieonline.cz/baterieonli ... -12V-61Ah/ ) ... mo?ná by stačila i men?í, ale rozhodně bych pořídil Vartu, v?eobecně je známo, ?e jsou to kvalitní baterieEgoone píše:ahojte, odisla my bateria na GP a nevidel som tu ziadnu temu o bateriach tak to davam sem, hadam to nebude vadit. Vedeli by ste mi niekto prosim Vas odporucit nejaku dobru bateriu? ja sa v tom moc nevyznam tak by som si nechal poradit od niekoho skusenejsieho Dakujem
a sedi dobre v aute? lebo ked porovnavam rozmery tak oproti originalnej je dlhsia o 4 centimentre cca. Inak tie Varty mi odporucal teraz aj kamarat elektrikar, ale asi zoberem tu slabsiu variantulolek píše:ahoj, před 2 měsícema sem ře?il to stejný, no a dal jsem tam Varta Silver 61ah ( http://www.baterieonline.cz/baterieonli ... -12V-61Ah/ ) ... mo?ná by stačila i men?í, ale rozhodně bych pořídil Vartu, v?eobecně je známo, ?e jsou to kvalitní baterieEgoone píše:ahojte, odisla my bateria na GP a nevidel som tu ziadnu temu o bateriach tak to davam sem, hadam to nebude vadit. Vedeli by ste mi niekto prosim Vas odporucit nejaku dobru bateriu? ja sa v tom moc nevyznam tak by som si nechal poradit od niekoho skusenejsieho Dakujem
GP 1.3 MultiJet 75PS Dynamic 5dv. Blu Suggestivo