dall píše:zcela uprimne, velke "imid?ové" SUV od FIATu za milion si nikdo nekoupi...
navic Jeep pouziva bud Quadra drive v cheeru, to je dost narocny a slozity system, tim padem i drahy a nebo dva systemy u Wrangiho, jeden jednoduchy s priprahlym predkem, anebo druhy, zase pomerne narocny s uzaverama a odpojovanim stabilizatoru, vazne nevim, co by se z toho FIATu hodilo, ale "lacine" SUV s nejakou viskozou z toho nevyrobis...
To sem ani nemyslel, spí? nějaký střední SUV typu Sportage, RAV4, CRV apod....
Co se týče pohonů, určitě by něco vymysleli, co třebas pou?ívá Chrysler Aspen?
Jinak Quadra drive v cheeru je jízdně velice povedená zále?itost.... cheero se mi (jízdně) hodně líbilo
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
ja by som si kupil, keby stalo za to. Ja som zaryty FIATAK
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Současná krize mů?e mít nepředvídatelné důsledky. Fiat se chystá převzít část jednoho z amerických výrobců, Chrysler. Spojují se tak dva malí hráči s naprosto odli?nými cílovými skupinami.
U? pár dní prosakovaly zprávy o jednáních mezi Fiatem a Chryslerem o tom, ?e italský výrobce převezme část toho amerického. A podle Wall Street Journalu do?lo k dohodě, podle které Fiat převezme 35 % problémy zmítané detroitské značky s mo?ností pozděj?ího navý?ení podílu a? na 55 %.
Zajímavé je, ?e Fiat Chrysleru nedá ani cent, zato zajistí přestavbu jeho závodů pro výrobu svých vlastních aut pro americký trh. Je otázkou, zda takto vyrobené modely ponesou značku Fiat a bude to znamenat návrat Italů do zámoří, nebo z toho budou malé Chryslery. Podle mého názoru je pravděpodobněj?í ta první varianta, Chrysler 500, to asi nikomu nic neřekne.
Spojení má oběma výrobcům přinést zvý?ení jejich dosahu, Fiat prodává hlavně v Evropě a v Ji?ní Americe, Chrysler zase jen v té Severní. Tak zní oficiální stanovisko. Já za tím vidím zcela jiný důvod. Americký automobilový trh se začíná přiklánět k men?ím vozům a na ty je specialista právě Fiat. Proč tedy nevyu?ít stojících závodů Chrysleru s ji? vy?kolenými lidmi.
Co říci závěrem? Američané se mů?ou začít tě?it na italská auta vyráběná Američany. To se tedy opravdu mají na co tě?it.
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Mě to připadá jako by tou páskou bylo na masku přilepené něco navíc, mo?ná, ?e je pod tím opravdu nová maska. Navíc jestli jste si v?imli je tam překrytá i přístrojovka.
Ale nevím proč kolem toho tolik dělají.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
Tak nevím, jestli jsem blázen, nebo jenom ?patně vidím.
Ale dopoledne tam byli jiné fotky. Auto bylo na cizích, nezakrytých značkách a při zadním pohledu bylo v autě vidět zakrytou palubku.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
kuta33 píše:Tak nevím, jestli jsem blázen, nebo jenom ?patně vidím.
Ale dopoledne tam byli jiné fotky. Auto bylo na cizích, nezakrytých značkách a při zadním pohledu bylo v autě vidět zakrytou palubku.
Vidí? dobře ale jsou tady dva odkazy a asi ses díval na ten druhý
Fiat Grande punto 1,3Mjet90k sport červená exotika