Testy GP (str.1 a 3)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
S tymi praskajucimi ziarovkami som bol tiez prekvapeny. Ja mam auto uz skoro dva roky, 34 tisic km najazdenych a este som nemenil absolutne ziadnu ziarovku.
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Čemu se diví?, podívej se na jeho fotku s poznámkou veterán,Jarou? píše:Ten ko.kot, co psal tento článek v GP snad ani nejel. Kdy? u? pominu neustále doblba omílané kecy o vysoké hraně kufru, tvrdých plastech uvnitř a přeposilovaném řízení, tak věci jako "otřesný" zvuk při zavírání dveří a průměrné brzdy jsou naprosto mimo mísu. Ve srovnání s "českou" konkurencí - Fábií, to je nebe a dudy. Ve Fábii mají zavírající se dveře zvuk vrátek od chléva a o brzdách bych si ani nedovolil mluvit. Takový gumový a mdlý nástup brzd se hned tak nevidí. Kecy o nadprůměrně ?ivé a velmi úsporné motorizaci 1.2 tady asi naserou řadu lidí, bláboly o vytlučených čepech asi taky nemaj reálného opodstatnění, no a účinnost světel osazených TESCO modrýma ?árovkama, nemá snad v takovém časopise úroveň komentovat... O frekvenci "praskání" ?árovek ve světlech by určitě rád sly?el ?kodovkář, který ty svoje H7 kupuje snad častěji ne? benzín....
Podle toho co pí?e by se mu asi líbila dvanástsettrojka s hydraulickou plo?inou, aby nemusel nadzvednout svoji RVHP ta?ku s pěti lahváčema, původní ko?enkovou přístrojovkou, místo ?árovek karbitky a zřejmě by se spokojil s původním motorem, samozřejmě s velkým okřídleným ?ípem vpředu uprostřed.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
Samozřejmě nesouhlasím
brzdy: stejná zku?enost, při předváděčce jsem si přibrzdil a chudák prodejce, ... měl být připotaný ...
Fiat: co dodat, pořád si myslí "... auto od Taliánů, co dělali Uno...."
: dnes jsem si koupi ly?áky ... Dalbello ... made in Italy
brzdy: stejná zku?enost, při předváděčce jsem si přibrzdil a chudák prodejce, ... měl být připotaný ...
Fiat: co dodat, pořád si myslí "... auto od Taliánů, co dělali Uno...."
: dnes jsem si koupi ly?áky ... Dalbello ... made in Italy
Fiat Grande Punto 1,4 16V Dynamic 5D (Psychedelic Azure blue)
http://fotoalbum.o2active.cz/punta06/gp/
http://fotoalbum.o2active.cz/punta06/gp/
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
je to tim ze porad v nich jezdily a berou kvalitu jako co vydrzela 120 nebo filcka dneska uz nic takhle nevidrzi,ale to je fuk,sou to holt neuvedomujici si starici nebo bl?i kdo si to kupuje...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No mám také mo?nost jezdit s fábií a vím o čem pí?i. Fábie oproti GP nebrzdí, ale jen zpomaluje.Jarou? píše:Zkus se zakousnout do přístrojovky ve fabii Pravda, je měkčená, ale hryzat do ní bud? hrůzou z toho jak to auto mdle brzdí ve srovnání s tvým GP. Nehledě na to, ?e pokud bude? chtít ve fabii naplno vyu?ívat pontenciál brzd, tak během 10 tkm má? kotouče do vrtule. V práci mám mo?nost jezdit se 4 mi auty tohoto typu a značky a v?echny u? mají zvlněné kotouče. Já se s vým autem brzdím mnohem tvrději a i po 40 tkm to pořád brzdí jako nové.Du?an píše:Já myslel, ?e mám brzdy průměrné, i kdy? jsem se poprvé málem zakousl do přístrojovky
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
mna tiez este prekvapil ten volant. Mne sa nezda ze by bol nejaky spatny, a za desat dve sa podla mna nedrzi.
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
No, podle toho článku bych řekl, ?e v minulosti jezdili maximálně tak je?těrkou ve skladu...kubenko píše:podla mna predtym ako to povedali, tak testovali HTP fabiu
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV