Žárovky H4
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Četl jsem o sní?ené ?ivotnosti na netu i tady na fóru. Ale za lep?í osvětlení vozovky (alespoň doufám) to stojí.
Navíc díky mým světlům pro denní svícení s nimi budu svítit pouze v noci, tak?e oproti Vám, kteří tyto Night Breaky máte, by mi měly vydr?et podstatně déle.
Navíc díky mým světlům pro denní svícení s nimi budu svítit pouze v noci, tak?e oproti Vám, kteří tyto Night Breaky máte, by mi měly vydr?et podstatně déle.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Přátelé, děje se mi poněkud dobrá pikantnost.. U? druhý den se pokou?ím rozpojit konektor napájení na H4. Předem poznamenávám ?e technický antitalent rozhodně nejsem ale dneska u? sou prsty do krve. Buď to v Turíně nasazoval nějakej kulturista nebo sem mongol.. Potřebuju od vás sly?et jestli je to třeba rvát je?tě vět?í silou ale u? teď mi připadá ?e se pohybuju na hranici pevnosti..
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Pokud mozno nesundavej tu pruzinu co drzi zarovku ve svetle a jednim prstem jedne ruky pridrz ve vnitr zarovku nehore a tlac ji jakoby smerem do paraboly a druhou rukou vyklavymi pohyby skus sundat konektor. Pokud tu zarovku nepridrzis tak si ohnes tu pruzinu a pak ji budes muset vyndat a v klestich rovnat jako ja. Protoze pak se ta zarovka v tom svetle trepala. Preji hodne stesti.
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No to bych prave nedelal. Teda aspon ja s tim mam spatnou skusenost. Jak jsem oddelal tu pruzinku tak jsem tu zarovku uz vubec nevytahl protoze se to tam do te pruzinky cele zamotalo a tak jsem to pak musel zpatky pridelat a az pak uldelat jak jsem psal vyse. No kazdy mame jiny zpusob.Du?an píše:Kdy? vyndá? celou ?árovku, potom se u? lehce dostane? ke konektoru, který kývavými pohyby sundá?, či mu mů?e? pomoct opatrným "vra?ením" ?roubováku.
Pozor, na skleněnou baňku ?árovky nesahat!
Já jsem měl ?árovky venku u? několikrát, není to nejjednodu??í, ale jde to. Má? pravdu, ?e napoprvé to byl problém, ale zkus to několikrát a dostane? cvik.Teddy86 píše:No to bych prave nedelal. Teda aspon ja s tim mam spatnou skusenost. Jak jsem oddelal tu pruzinku tak jsem tu zarovku uz vubec nevytahl protoze se to tam do te pruzinky cele zamotalo a tak jsem to pak musel zpatky pridelat a az pak uldelat jak jsem psal vyse. No kazdy mame jiny zpusob.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Tak u? se také hlásím mezi zastánce a vyznavače metody alá Du?an. Někdo byl tak prosíravý s navrhováním tý pru?inky ?e to opravdu jde. ?árovky z výroby: GE HUNGARY (18.2...vyrobeno před krizí ..ale i tak svítily na 2 věci). Teď Silverstary a mnu si ruce jak krásně to ?ajní..
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
Zkuste si vyndat ho?i ?árovku, kdy? tam máte HID sadu ... je?tě daleko míň místa ne? normálně, ale i tak jsem to zvládl.Du?an píše:Já jsem měl ?árovky venku u? několikrát, není to nejjednodu??í, ale jde to. Má? pravdu, ?e napoprvé to byl problém, ale zkus to několikrát a dostane? cvik.Teddy86 píše:No to bych prave nedelal. Teda aspon ja s tim mam spatnou skusenost. Jak jsem oddelal tu pruzinku tak jsem tu zarovku uz vubec nevytahl protoze se to tam do te pruzinky cele zamotalo a tak jsem to pak musel zpatky pridelat a az pak uldelat jak jsem psal vyse. No kazdy mame jiny zpusob.
GP 1.4 8v Emotion - angel eyes pryč, xenony pryč, spodní mří?ka masky od MS Desing rozbitá od Fiatu, ... proč já to jen kupoval, mohl jsem u?etřit takových peněz.
Asi týden svítí tak zdechle, ?e letěly ven okam?itě. To mo?ná vysvětluje jejich ?ivotnostkubenko píše:Kolko Vam vydrzali povodne ziarovky? Ja mam 33 tisic km nabehanych a este ziadna sa nevypalila.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV