Garanční prohlídka po 60.000 km
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
Garanční prohlídka po 60.000 km
Ahoj, dlouho jsem tady nic nenapsal tak poreferuji aspoň o posledních náv?těvách v servisu ...
U? mám nalítáno něco přes 65.000 Km. Stav auta je momentálně skvělý, mohu říct ?e ?lape jako Rolexky. Nejsou problémy s pazvuky v interiéru, s vůlemi, zatékáním ani nejsou patrné nějaké výrazné známky opotřebení. snad jen ten lak u? má pár ?krábanců od myčky ale to je podle mých nároků normál a nijak mi to nevadí. Mechanicky i motorově je také v?e OK tak?e spokojenost.
Tomuto stavu ale předcházelo pár problémů:
Sviňa mikropór
Garanční prohlídka po 60.000 km toti? odhalila, ?e na hlavě motoru byl od výroby mikropór, kterým pomalu ale jistě unikala chladící kapalina. Při zbě?né prohlídce nic vidět nebylo ale po odkrytí horního plastového krytu se tam objevila hotová "krápníková jeskyně " ... Nijak to sice nevadilo provozu ale nechal jsem hlavu pro jistotu vyměnit. Na?těstí je?tě v záruce.
Vůle u ventilu
Při garančce se také projevila vůle na jednom ventilu tak?e dal?í závada. Od té doby co to dotáhli u? nesly?ím divné kovové pazvuky při startování za studena a zdá se mi, ?e i rozjezdy na jedničce jsou plynulej?í a bez vibrací.
Výměna kotoučů
Tohle je spí? moje chyba ... měl jsem měnit brzdové oblo?ení dřív. Furt jsem to odkládal a? se museli vyměnit kotouče. Cena celkem i s prací a de?tičkami kolem 4.000,- Kč
Zanesení zadních bubnových brzd
Nevím jak k tomu mohlo dojít (?e by man?elka? najede sice jen pár km za měsíc ale i to je mo?né), proto?e servisman říkal, ?e někdo musel jezdit s nedota?enou ruční brzdou. No tak to rozebrali a vyčistili. Cena kolem 500,- Kč
Tak?e asi tak pro ty koho zajímá jak na tom je GP po 60 tisících. Garančka mě komplet se v?ím v?udy včetně výměny kotoučů a dal?ích prkotin jako či?tění stála 15.000,- Kč
Musím ale pochválit nové majitele servisu FIAT ve Zlíně na Vr?avě. Mají nesrovnatelně profesionálněj?í přístup ne? na jaký jsem si předtím musel zvyknout ... Do St. Města se mi nechtělo jezdit tak jsem to ve Zlíně trpěl ... Teď jsem s přístupem spokojený, nezametají problémy pod koberec ale ře?í je ...
Ale i po del?í době jsem s autem spokojený a vrátit se v čase koupil bych stejné auto i motorově jenom rad?i 5dv. verzi (kdo to měl vědět ?e bude přírůstek do rodiny) ...
U? mám nalítáno něco přes 65.000 Km. Stav auta je momentálně skvělý, mohu říct ?e ?lape jako Rolexky. Nejsou problémy s pazvuky v interiéru, s vůlemi, zatékáním ani nejsou patrné nějaké výrazné známky opotřebení. snad jen ten lak u? má pár ?krábanců od myčky ale to je podle mých nároků normál a nijak mi to nevadí. Mechanicky i motorově je také v?e OK tak?e spokojenost.
Tomuto stavu ale předcházelo pár problémů:
Sviňa mikropór
Garanční prohlídka po 60.000 km toti? odhalila, ?e na hlavě motoru byl od výroby mikropór, kterým pomalu ale jistě unikala chladící kapalina. Při zbě?né prohlídce nic vidět nebylo ale po odkrytí horního plastového krytu se tam objevila hotová "krápníková jeskyně " ... Nijak to sice nevadilo provozu ale nechal jsem hlavu pro jistotu vyměnit. Na?těstí je?tě v záruce.
Vůle u ventilu
Při garančce se také projevila vůle na jednom ventilu tak?e dal?í závada. Od té doby co to dotáhli u? nesly?ím divné kovové pazvuky při startování za studena a zdá se mi, ?e i rozjezdy na jedničce jsou plynulej?í a bez vibrací.
Výměna kotoučů
Tohle je spí? moje chyba ... měl jsem měnit brzdové oblo?ení dřív. Furt jsem to odkládal a? se museli vyměnit kotouče. Cena celkem i s prací a de?tičkami kolem 4.000,- Kč
Zanesení zadních bubnových brzd
Nevím jak k tomu mohlo dojít (?e by man?elka? najede sice jen pár km za měsíc ale i to je mo?né), proto?e servisman říkal, ?e někdo musel jezdit s nedota?enou ruční brzdou. No tak to rozebrali a vyčistili. Cena kolem 500,- Kč
Tak?e asi tak pro ty koho zajímá jak na tom je GP po 60 tisících. Garančka mě komplet se v?ím v?udy včetně výměny kotoučů a dal?ích prkotin jako či?tění stála 15.000,- Kč
Musím ale pochválit nové majitele servisu FIAT ve Zlíně na Vr?avě. Mají nesrovnatelně profesionálněj?í přístup ne? na jaký jsem si předtím musel zvyknout ... Do St. Města se mi nechtělo jezdit tak jsem to ve Zlíně trpěl ... Teď jsem s přístupem spokojený, nezametají problémy pod koberec ale ře?í je ...
Ale i po del?í době jsem s autem spokojený a vrátit se v čase koupil bych stejné auto i motorově jenom rad?i 5dv. verzi (kdo to měl vědět ?e bude přírůstek do rodiny) ...
GP 3d 1,2 Dynamic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
opravdu se to pozvedlo, po první jsem měl pocit, ?e to auto na garančce prohlídli pořádně a i kdy? na mě vytáhli ty vady tak jsem byl vlastně vděčný za úpřimnost a ?e se to bude ře?it a ne nad tím mávnout rukou .... ?e kdy? to jezdí tak do toho nebudeme vrtat ...grandak píše:Dobrá zpráva, na Vr?avu sem přestal jezdit ( ře?il sem to UH ), ale rád se vrátím, bylo to přece jenom trochu z ruky
GP 3d 1,2 Dynamic