Stránka 20 z 21

Re: Koupě GP

Napsal: pon bře 09, 2015 15:40
od tkupilik
Na tu zaruku pozor, neni to klasicka 2 leta zakona zaruka (o tu to auto prave uz prislo), ale produkt fiatu (5let...) s hromadou podminek ktere neznam a ktere muzou byt dost otravne a drahe. U noveho auta jsou 2 roky ze kterych se vyrobce nevykrouti, tady bude stacit jit vymenit olej jinam a je po 'zaruce' :(
Jinak fiat se soucasnou nabidkou motoru / modelu / ceny pacha harakiri, asi bych si ho znova nekoupil. Nepochopitelne odstavil tjeta a kdo se jednou sveze v turbomotru, nechce jinak. Asi bych vazne pokukoval po fabce tsi ktere maji velice priznive ceny a snad uz i vychytali mouchy. Je to ale sterilni bezemocni masovka, neznam tvoji motivaci :)

Re: Koupě GP

Napsal: pon bře 09, 2015 15:44
od Venca.P
No druha generace fabie se mi nelíbí. A na 3 nedosáhnu finančně.

Re: Koupě GP

Napsal: pon bře 16, 2015 10:29
od Venca.P
http://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/ ... oFrom=list
Co říkáte na tenhle kousek. Nebyl se někdo podívat? Oproti tomu předváděcímu co jsem sem dával zbudou peníze na údržbu.

Re: Koupě GP

Napsal: pon bře 16, 2015 11:00
od tkupilik
tjet je asi nej motorizace co se da koupit, klasicky MPI s turbem ktere ma pevnou geometrii. Ani to nema EGR nesmysl. Ty motory meli skutecny vykon kolem 135k, u toho ojeteho zalezi na stavu turba. Plus to co je v inzeratu je vybava sport, je to top co bylo, krome interieru to ma treba i oplastovej spodek (motor + prahy, atd), holovybavy to nemaji. Pokud to bude mit origo vyfuk, tak nejspis bude schnilej, je to tema k vyjednavani o cene.

Re: Koupě GP

Napsal: pon bře 16, 2015 12:17
od Venca.P
Díky za odpověď. Nebydlí někdo poblíž ochotny to okouknout. Zkušenosti s turbem nemám tak bych vadné asi nepoznal.

Re: Koupě GP

Napsal: pon bře 16, 2015 17:53
od Jarouš
"Omlouváme se,
tento inzerát již není k dispozici."

Re: Koupě GP

Napsal: pon bře 16, 2015 18:00
od Venca.P
Jo škoda objevil jsem ho v pátek a celej víkend nad ním přemyšlel a někdo holt byl rychlejší.

Re: Koupě GP

Napsal: ned dub 19, 2015 13:52
od turbom
Ahoj, mam par otazek na GP T-jet.

1 . Vejde se do GP horske kolo? (Me se do Punto MK2a vejde s obtizemi, ale vejde. ) GP je o fous delsi, ale ma mensi kufr, tak by mne zajimalo, jak to je se skladnosti kola.
2. Je v GP T-jet misto pro toroidni nadrz, kdyz v nem neni rezerva? Dnes mi jeden majitel GP tvrdil, ze tam misto pro rezervu neni :cry:
3. Na kolik vyjdou rozvody?
4. Kolik stoji predni kotouce , resp. vubec jak drahe jsou ND pro T-jeta- ve srovnani s PUntem MK2a ?
5. Jake jsou povolene rozmery pneu pro 17 kola?

Diky

Re: Koupě GP

Napsal: pon dub 20, 2015 13:22
od 1nekros1
cauko takze ti odpovedam

1 . Vejde se do GP horske kolo? (Me se do Punto MK2a vejde s obtizemi, ale vejde. ) GP je o fous delsi, ale ma mensi kufr, tak by mne zajimalo, jak to je se skladnosti kola?

Aj do daewoo matiza sa mesti bycikel.mk2 ma 264L kufor a g.punto 275L kufor takze ano je mensi a nemesti sa tam bycikel.

2. Je v GP T-jet misto pro toroidni nadrz, kdyz v nem neni rezerva? Dnes mi jeden majitel GP tvrdil, ze tam misto pro rezervu neni :cry:

Tomu slepemu curakovy povedz nech ide ocnej a nech neradi picoviny ostatnym ludom. Si myslis ze by koli t-jetu menili karoseriu? Jasne ze sa tam da dat rezerva.

3. Na kolik vyjdou rozvody?

150 eur stoja kladky remene pumpa plus robota je ?.

4. Kolik stoji predni kotouce , resp. vubec jak drahe jsou ND pro T-jeta- ve srovnani s PUntem MK2a ?

najlacnejsie su do 100eur a najdrahsie su za 250eur hovorim o komplet predok zadok. Inak ceny su zrovnatelne alebo trosku drahsie.

5. Jake jsou povolene rozmery pneu pro 17 kola?

205/45/r17 abart ma 215

Diky / nemas za

Ked to chces na plyn idealne motory su 1.2 a 1.4 8v. Ostatne motory ho znesu tiez ale pocitaj tam s problemami a nie 100% funkcnostou.

Re: Koupě GP

Napsal: pon dub 20, 2015 20:12
od Zdenda
Miloši ten ču.... slepej kterej nedá do GP rezervu je dobrej :clap A abart se píše Abarth :D

Re: Koupě GP

Napsal: pon dub 20, 2015 22:28
od turbom
Vycerpavajici a vtipna odpoved :lol: . diky

Re: Koupě GP

Napsal: stř bře 02, 2016 22:17
od peta
tkupilik píše:Na tu zaruku pozor, neni to klasicka 2 leta zakona zaruka (o tu to auto prave uz prislo), ale produkt fiatu (5let...) s hromadou podminek ktere neznam a ktere muzou byt dost otravne a drahe. U noveho auta jsou 2 roky ze kterych se vyrobce nevykrouti, tady bude stacit jit vymenit olej jinam a je po 'zaruce' :(
Jinak fiat se soucasnou nabidkou motoru / modelu / ceny pacha harakiri, asi bych si ho znova nekoupil. Nepochopitelne odstavil tjeta a kdo se jednou sveze v turbomotru, nechce jinak. Asi bych vazne pokukoval po fabce tsi ktere maji velice priznive ceny a snad uz i vychytali mouchy. Je to ale sterilni bezemocni masovka, neznam tvoji motivaci :)

Fiat asi páchá harakiri celkově :mrgreen: Přítelkyně má Punto, je už 13 let staré, přesto maximální spokojenost. Pokukuje po novém autě a první, co jí napadlo je GP. Koukli jsme na web fiatu, ceníku, řekli to snad nemůže být pravda (BYLA!!) a vyrazili k dealerovi, jaká je realita. Nic proti tomu, že byl trochu zmatený z ceníků a specifikací (nedivím se, na Fiatu to sleduji průběžně a nestačím se divit, jaké všechny změny a jak často je schopen Fiat provést z hlediska motorů, výbav apod - prostě než se člověk stačí rozmyslet, je v ceníku jiná specifikace, výbava, motor ...)
Nicméně výsledek - GP je drahota, až to něčím zavání .... To sebevědomí, prodávat 11 let starý model (byť po lehčích faceliftech) s TOU výbavou za TY ceny, no už se nedivím, že se Fiatu moc nedaří ... Příplatková výbava také pálky - jinde třeba příplatek za alu 15" 3000,- GP 11.000. A to mluvím o nových modelech 2-3 roky po uvedení. Takže auto srovnatelné velikosti, se srovnatelným motorem, plnou bezpečnostní výbavou, el, centrál, auto AC, deštový+světelný senzor, elektrochromatické zrcátko, mlhovky, LED denní svícení,tempomat, Radio CD BT, ovládání na volantu, kožený paket, dojezdová rezerva je za 275 tisíc, navíc sleva dealera 10000 pro zaměstnance vybraných firem ( a to není žádná Korea, ale evropské auto). U GP jsem to raději nepočítal, v případě zájmu si každý dopočítá sám.... Myslím, že zde není moc co komentovat .. Škoda ... Zrovna tak si vzpomínám, jak jsem před lety koukal na Cromu s pětiválcem JTD, plně vybavenou, cena byla skoro 1,2 mega. Kde jsou dnes a jaké jsou jejich ceny jako ojetin ... Symbolické ....

Re: Koupě GP

Napsal: čtv bře 03, 2016 8:21
od tkupilik
No ja jsem v prubehu toho roku narazil o nejake info o das technice - manik co servisuje wv ve statech humblemechanic.com a musim odvolat to s tema TSI. Obecne primej vstrik jsem zavrhnul, nechci co tri roky delat komplet rozborku motoru a cistit zakarbonovany ventily. Cela ta technologie je omyl.
Takze sice nejsem nadsenej z toho co dela fiat, ale jednooky mezi slepymi kralem :) A ted je svetlo na konci tunelu, tipo je model presne podle myho gusta a pokud do nej bude davat tjeta, je to moje budouci auto...
Ale opet nechapu strategii, vrhnout na trh novej model a jedinej benzin tam je starjet kterej ve svete preplnovanych motoru zrovna neoslni :(

Re: Koupě GP

Napsal: úte bře 15, 2016 13:29
od peta
Pominuli zde zmíněné, tak nic proti Tipu, pro mne raději budoucí hatchback nebo wagon než sedan. Ovšem když jsem si nakonfiguroval Tipo s mým oblíbeným motorem 1,3JTD (myslím, že v poměrně větším Tipu se bude už trošičku trápit) a výbavou, vyskočila na mne cenovka 455 tis !!! A to bych třeba u výbavy Plus, kterou lze max. s tímto motorem, ještě konfiguroval ALU kola, třeba i př. parking. Ano, Tipo je větší auto než mám, ale mám navíc přední parking včetně automatického parkování, větší displej navigace, JBL Hifi system, CD přehrávač, 16 Alu kola, motor 1.6 a to vše o 55 tis levněji !

Takže by u mne bohužel Fiat opět cenou nevyhrál :(

Pár dotazů ke Grande Punto

Napsal: pát čer 24, 2016 10:03
od ferokulda
Zdravim,
budu kupovat nové (resp. ojeté) auto a ve výběru mám i Grande Punto (doteď jsem měl Punto II 1.2i a spokojenost). Měl bych na majitele několik dotazů:
1) Má Grande Punto nějaké typické časté závady (u Punta II odcházel posilovač řízení, někdy prasklo těsnění pod hlavou)?
2) Má Grande Punto v zadních nadkolích (podbězích) celoplošné plastové výplně, nebo je tam jen plech (jako u Punta II)?
3) Jakým způsobem se ke Grande Puntu montují originální přední zástěrky? Je třeba někam vrtat otvory?
4) V případě potřeby lze demontovat originální rádio, koupit nějaký rámeček a namontovat "normální" rádio?
5) Jaký doporučíte motor? denně najedu cca 70 km (dálnice žádné, město minimálně), jezdím sám. 1.2 a 1.4 by měly být spolehlivé FIRE motory, ale mohu mít levnější naftu, tak uvažuju i o 1.3 JTD, ale nevím jak je na tom se spolehlivostí.

Na auto mám rozpočet cca 100 000 Kč, tak přemýšlím zda Grande Punto nebo Punto Evo. Jinak kdyby z vás někdo prodával, dejte vědět.
Díky.