Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Alex
kolemjdoucí
Příspěvky: 7
Registrován: stř úno 18, 2015 20:20

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Alex »

Ahoj
Dakujem za video
No já som si presne to iste povedal ale jedine GP v NR mali 1,3MJ
:(



EDIT :

https://www.youtube.com/watch?v=3qAPhTIAJAY :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od 1nekros1 »

Alex píše:Ahoj
AKo čitám tieto príspevky začínám uvažovať že 1,4ku si vobec nekupim asi najradšej by som do niejakeho sadol ale nemám nikoho kto by take auto mal tak ak niekto je zo slovenska a z okolí NR-ZM tak bol by som len a len rád keby som mohol na nom spraviť aspon jeden kilometrík

Neviete o niejakom kuse na predaj ?
Niejake videjko neni ako to akceleruje ?


Teda ak to chápem spraávne ked si do GO sadne človek tak neuhadne že tam je ,,len,,1,2ka
Sak ja mam 1.4 a som s nz
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Tatranec
Návštěvník
Příspěvky: 81
Registrován: pát črc 20, 2012 22:29
Bydliště: Tatry

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Tatranec »

Alex:
Teda ak to chápem spraávne ked si do GO sadne človek tak neuhadne že tam je ,,len,,1,2ka

čau, Alex,
ale uhádneš, objem ničím nenahradíš! 1.4 - väčší krútiaci moment, lepší záťah, hlavne odspodku, prevodovka identická (motor 1.4 by utiahol aj dlhšiu päťku, zišla by sa na diaľnici).
Teraz jadíš na Golfe Mk2, hladký diesel 1,6 ?
To by Ti Punto malo stačiť. Možno Ťa trochu zneistí elektrický plynový pedál. Reakcia na zošliapnutie je oneskorená (kvôli emisiám a spotrebe).
A s tým predbiehaním - dnes sú tak plné cesty, že to začína byť problém aj aj na lepšom aute.

tkupilik:
Zrýchlenie zo 130 na 140 za 4 sekundy je hodne optimistické číslo.

Najlepšie bude, keď to skúsim a zavesím sem video. Niekedy v lete.
Uvidím, o koľko som sa zmýlil...
Ahojte

Tatranec
Italian cars are exciting!
Alex
kolemjdoucí
Příspěvky: 7
Registrován: stř úno 18, 2015 20:20

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Alex »

Ahoj
S tím rátam služobné auto to robia tak isto aj seat toledo 1,6benzín aj TDIčková oktávia
Tak teraz už vobec neviem do akej motorizácie isť do 1,2 alebo do 1,4 ale chápem tomu že 1,4ka je o kus možno silnejšia
Uživatelský avatar
Sibstr
Štamgast
Příspěvky: 203
Registrován: stř zář 10, 2014 23:23
Bydliště: PRG

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Sibstr »

Hele prostě není jiné rady, něž prostě projet oba motory. Od klávesnice nic nevymyslíš, teorie je sice pěkná věc, ale důležitější je ta praxe :wink:
Grande Punto 1.2 Dynamic 3D
Obrázek
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Dušan »

Raději jdi do 1,4-ky
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Mara87
Štamgast
Příspěvky: 461
Registrován: ned říj 10, 2010 14:58
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Mara87 »

Ahoj,
řeším stejný problém jako před rokem kdy mě auto nešlo už nastartovat. Po startu motor "skáče", není to moc pěknej zvuk. Jakmile sešlápnu plyn abych mu dal větší točky, vše je pak OK. Dělá to jen a hned po startu. Někdy to po nastartování hned chcípne, jindy sešlápnu plyn a ono nic. Tak nevím no. Je to to stejné co před rokem, ale když jsem teď dal zase zkontrolovat palivoví čerpadlo zda dává tlak, tak je vše OK. Diagnostika žádné chyby neukazuje.
S mechanikem jsem domluvenej že vyměníme čidlo teploty. Jeho hodnoty se prý neukládají, dá se nahlížet pouze na aktuální hodnoty, ale zda někdy neukáže po startu jinou teplotu než ve skutečnosti je, prá zjistit nejde. Takže to zkusíme vyměnit. Je to pravda že se data neukládají? Jaký je rozdíl mezi MAP senzorem a senzorem teploty?
Díky
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Jarouš »

Vyhoď ten plynový sporák z auta a jezdi na to, co se do auta má lít - benzín. Až to bude čistě benzínové auto, tak můžeme bádat nad tvou záhadnou závadou. Jezdím to auto 8 let a 175 tkm a nastartoval jsem vždy. Takže nechápu, že tvá 1,2 má neustále nějaké záhadné vady.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Mara87
Štamgast
Příspěvky: 461
Registrován: ned říj 10, 2010 14:58
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Mara87 »

to já taky nechápu. Ale on nění problém při jízdě na plyn. Je problém vždy při startu a první jízdě na benzín.
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
pEvo
Návštěvník
Příspěvky: 183
Registrován: pát úno 19, 2010 6:58
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od pEvo »

start a prva jazda na benzin....ale jazdy koncis vzdy na plyne nie?
Punto Evo biele, 1,2 Racing 5D, polep Italy, Obrázek
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/viewtopic.php?t=973
Mara87
Štamgast
Příspěvky: 461
Registrován: ned říj 10, 2010 14:58
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Mara87 »

jj, když se motor zahřeje na 25 stupňů, přepne to na plyn. Problém je jen hned po startu na benzín.
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od tkupilik »

Uz jsem to psal nekolikrat, tohle je typicky projev blbe serizeneho plynu; Ridici jednotka motoru se te naadaptuje na blbe sestelovanej plyn a pak holt spatne davkuje benzin. Zkontroluj si fuel trimy nebo jezdi jen na benzin / reset adaptaci pred kazdym startem a zjisti zda 'zavada' zmizi.
GP 1.4 Tjet
pEvo
Návštěvník
Příspěvky: 183
Registrován: pát úno 19, 2010 6:58
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od pEvo »

viem, narazam na rozdiel, ze ty koncis jazdu na plyn, zato mi ideme stale na benzin.

ci nemoze byt problem tam...skusil by som poslednych 5 km prepnut spat na benzin ak sa da...za skusku nic nedas :)
Punto Evo biele, 1,2 Racing 5D, polep Italy, Obrázek
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/viewtopic.php?t=973
Mara87
Štamgast
Příspěvky: 461
Registrován: ned říj 10, 2010 14:58
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Mara87 »

tkupilik píše:Uz jsem to psal nekolikrat, tohle je typicky projev blbe serizeneho plynu; Ridici jednotka motoru se te naadaptuje na blbe sestelovanej plyn a pak holt spatne davkuje benzin. Zkontroluj si fuel trimy nebo jezdi jen na benzin / reset adaptaci pred kazdym startem a zjisti zda 'zavada' zmizi.
Njn, chytrej je každej. Dávám to opravovat k borcům co dělají LPG, seřízený to bylo několikrát v několika LPG servisech. Nikdy to ale nepomohlo.
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Jarouš »

Vyser se na "borce" a projednou zkus projet jednu nádrž na benzín, pokud je to možné.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Odpovědět