Stránka 6 z 7

Re: Rozvody a kladky

Napsal: pon čer 15, 2015 19:21
od Mara87
V létě pojedu zase autem do Chorvatska, tak už před cestou půjdu udělat pro jistotu rozvody + vodní pumpu. Volal jsem do Fiatu a bylo mě řečeno že 8-9000 Kč. U kamoša v servise mě to udělají maximálně za 7000 s papírem. Tak půjdu do toho. Rok výroby 2008, nalítáno 88000 km.

Re: Rozvody a kladky

Napsal: pon čer 15, 2015 20:51
od Jarouš
Hmm, tak to tě teda "kámoš" solidně natáh :wink: sada od INA včetně pumpy je za cca 1300,- plus nová náplň do chladiče (kdyby 500 - 700,- ať nežeru) tak jsi na 2 litrech za matroš. Třeba tady

http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/21 ... 530046230/

Za zbylých 5000,- za práci bude ten mechoš vysmátý a tím papírem si může vytřít pr.del.... :X

Re: Rozvody a kladky

Napsal: pon čer 15, 2015 23:11
od Mara87
Jarouši, ale on to dělat nebude, on dělá pouze na příjmu v servisu.

Re: Rozvody a kladky

Napsal: pon čer 15, 2015 23:11
od Mara87
Já za to nemůžu že servisy jsou tak drahý,. Víš o něčem levnějším? Já to dělat před barákem nebudu :-)

Re: Rozvody a kladky

Napsal: pon čer 15, 2015 23:35
od Jarouš
To si vezmou 5 litrů za práci, když jim dodáš materiál? Vždyť autorizák bere 500 za hodinu, tak to se tím budou babrat celý den?

Re: Rozvody a kladky

Napsal: úte čer 16, 2015 11:37
od Mara87
Autorizák mě řekl 8-9000 kč.

Re: Rozvody a kladky

Napsal: stř čer 17, 2015 14:42
od Jarouš
autorizák nebude mít ND za 2 tisíce... Takže se pořád bavíme o 5-ti litrech za práci u nějakého garážmistra.. :?:

Re: Rozvody a kladky

Napsal: stř čer 17, 2015 17:00
od Mara87
to není garážmistr ale regulérní autoservis.

Re: Rozvody a kladky

Napsal: pát črc 10, 2015 7:15
od Mara87
Takže, rozvody hotové.
Přepisuju fakturu:

Vodní čerpadlo, SKF - 1508
Sada ozubeným přemenem, Contitech - 2335
Držákový řemen, Dayco - 327
Mechanické práce - 1911
Celkem - 6084 Kč

Nakonec se musel vyměnit i řemen k alternátoru, že ten už byl taky hodně špatnej.

Re: Rozvody a kladky

Napsal: pon říj 05, 2015 13:21
od Snoopy
Ahoj chystám se měnit rozvody na 1.4 T-jet 88kw rozvody mám celou sadu od Contitech. Chci se jen zeptat kdo to už dělal ? Jak to jde , zda je potřeba nějaké spešl nářadí nebo to vyměníme i v garaži? A jestli je něco na co si dát extra pozor ... Díky všem za rady

Re: Rozvody a kladky

Napsal: pon říj 05, 2015 14:19
od tkupilik
Ahoj, je to v pohode / uplne stejne jako na ostatnich benzinech. Vse co je potreba jsou znacky na remenu + nejake kleste (na segrovky) na napnuti napinaci kladky.


Obrázek

Re: Rozvody a kladky

Napsal: pát kvě 27, 2016 11:14
od jeník1
Zdravím,
tak mi včera měnily rozvody a jediný co bylo opotřebovaný byl řemen na alternátor a kompresor. Mám doma i původní vodní pumpu kterou mi dali do igelitky a vůbec nechápu proč se mění. Podle mě jí není nic, co by se s ním mohlo stát. Je to robustní zařízení.
Ukazoval mi jak vypadá palivové čerpadlo, které je mnohem zranitelnější.

Re: Rozvody a kladky

Napsal: pát kvě 27, 2016 14:07
od tkupilik
tak ji neměň a pochopíš když nechápeš... :) To tvoje robusní zařízení byla jediná věc která se mě zvládla na autě podělat ještě před koncem záruky...

Re: Rozvody a kladky

Napsal: pát kvě 27, 2016 17:51
od Jarouš
:mrgreen: omfg...

Re: Rozvody a kladky

Napsal: sob kvě 28, 2016 13:29
od jeník1
Tak ona vodní pumpa může být zranitelná. On její pohon nepřichází z osy otáčení, takže je namáhána do boků. Asi jí bude vadit průdké zvyšování otáček, například vytáčení motoru na volnoběh. A ten druhý obrázek ani nevím co je a jak to funguje a proč to měnili :(

Obrázek

Obrázek