Stránka 3 z 7

Re: Rozvody a kladky

Napsal: úte led 22, 2013 17:39
od ponos
Jarousi prosimte, co vsechno bylo v ty sade rozvodu, kterou jsi tam daval? Prisel mi totiz jen novej remen a napinaci kladka. Nemelo by se toho menit vic? :-)

Re: Rozvody a kladky

Napsal: úte led 22, 2013 18:09
od Zdenda
Já bych vyměnil i vodní pumpu. Ta moje už propouštěla,tak se taky vyměnila

Re: Rozvody a kladky

Napsal: úte led 22, 2013 18:24
od ponos
A doporučil by jsi mi nějakou konkrétní?:-) Třeba nějakou z těhlech http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... 70&scId=77 ?

Re: Rozvody a kladky

Napsal: úte led 22, 2013 20:56
od Zdenda
Já dával SKF a tu nemají. Ale Valeo nebo Ruville asi v pohodě, je to na tobě

Re: Rozvody a kladky

Napsal: úte led 22, 2013 21:02
od Jarouš
ponos píše:Jarousi prosimte, co vsechno bylo v ty sade rozvodu, kterou jsi tam daval? Prisel mi totiz jen novej remen a napinaci kladka. Nemelo by se toho menit vic? :-)
Jo, jenom řemen a kladka. Nic víc. Pumpu stačí co dvoje rozvody. Pokud neteče, tak bych ji nechal tak.

Re: Rozvody a kladky

Napsal: úte led 22, 2013 21:12
od ponos
Dík moc za rady :wink:

Re: Rozvody a kladky

Napsal: stř led 23, 2013 16:26
od ponos
Ješte otázečka :)...přijde Vám adekvátní jen za práci při výměně rozvodů cena 2000?...že se prej musí použít nějaký tři přípravky či co. Nevíte, co je na tom pravdy? :)

Re: Rozvody a kladky

Napsal: stř led 23, 2013 19:48
od Jarouš
ponos píše:Ješte otázečka :)...přijde Vám adekvátní jen za práci při výměně rozvodů cena 2000?...že se prej musí použít nějaký tři přípravky či co. Nevíte, co je na tom pravdy? :)
Záleží kolik má servis času na tento úkon a od toho se odvíjí i cena. Servisák se ti s tím bez přípravků srát nebude, stačí aby se pohla vačka nebo klika a už to bez přípravků dáš dokupy horko těžko. Na 1.4 8V se požívá přípravek pro zablokování vačky ze strany od baterky, přípravek na zablokování kliky na straně od rozvodů a pak takový klínek, kterým se blokne řemenice vačky, aby se nepohnula na variátoru oproti vačce.

Re: Rozvody a kladky

Napsal: čtv led 24, 2013 18:56
od kumi
Jarouš píše:Jo, jenom řemen a kladka. Nic víc. Pumpu stačí co dvoje rozvody. Pokud neteče, tak bych ji nechal tak.
mne moj "osobný" mechanik povedal že pokiaľ je to na jednom remeni tak by sa to malo meniť kompletne aj s vodnou pumpou :D

edit: ...a tak som to dnes aj nechal vymeniť, rozvody + vodná pumpa... po cca 6,5 roku slzila len minimálne :D

Re: Rozvody a kladky

Napsal: úte úno 12, 2013 11:35
od ponos
Tak Vás zase zdravím s další prosbičkou o radu :)...pro jistotu s rozvodama vyměnim i tu pumpu, ale netuším jaký v nich jsou rozdíly a kterou koupit, kterou určitě ne :) http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... 70&scId=77 ...poradíte pls někdo? :)...díky moc

Re: Rozvody a kladky

Napsal: ned bře 10, 2013 14:48
od grami
chlapy kolko km alebo rokov odporucujete vymenit royvody????

Inak zistil som ze aj po vymene EGR ventilu mi auto zacalo blbnut, neviem ci to je tym ale ked ho yohrejem a trosku zacnem krutit tak otacky zacnu skakat na volnobehu a auto vydava taky zvlastny zvuk, taky rezonacny taky neprijemny nie ako obycajne ked rachoti dizlik. a aj aktualna spotrba dava velmi velke cislice.

1,9 96KW cca 104 000km

Poprosim vas pomozte mi nech nieco viem lebo 17 idem na DOD fiatu v BA a chcem sa aj tam na to spytat

Dakujem grandaci

Re: Rozvody a kladky

Napsal: ned bře 10, 2013 17:08
od jeník1
grami píše:chlapy kolko km alebo rokov odporucujete vymenit royvody????

Inak zistil som ze aj po vymene EGR ventilu mi auto zacalo blbnut, neviem ci to je tym ale ked ho yohrejem a trosku zacnem krutit tak otacky zacnu skakat na volnobehu a auto vydava taky zvlastny zvuk, taky rezonacny taky neprijemny nie ako obycajne ked rachoti dizlik. a aj aktualna spotrba dava velmi velke cislice.

1,9 96KW cca 104 000km

Poprosim vas pomozte mi nech nieco viem lebo 17 idem na DOD fiatu v BA a chcem sa aj tam na to spytat

Dakujem grandaci
Nevím jak to má dízl, ale Punto 1,2 má výměnu rozvodů dle plánu 120 tisíc km nebo 5 let.

Re: Rozvody a kladky

Napsal: ned bře 10, 2013 18:44
od harry
Výměna řemene/ů náhonu vedlejších příslušenství ve 120tisících
Výměna ozubeného rozvodového řemene (provedení 1,9 Multijet) (*)

ve 150 tisících
(*) nezávisle na ujeté vzálenosti v kilometrech, musí být rozvodový řemen vyměněn jednou za 4 roky při náročném používání vozidla (tzn. studené klima, po městě, dlouhodobý provoz na volnoběh, prašné prostředí) nebo jednou za 5 let.

Re: Rozvody a kladky

Napsal: ned bře 10, 2013 21:55
od 1nekros1
ja som na mojom menil po 100000km a 5 rokov. po rozobrati som zistil ze nicomu nic nebolo len vela vedlajsich zavad som zistil.(chybajuce tesnenie, tecuce gufero, zlomene kolecko ozubene na rozvodoch a ine)

no otcovy sme to s kamaratom nedavno na punte 1.9 59kw (2jkove) zaslepovali lebo furt to pisalo chybu a motor isiel strasne. trosku som o tom cital tak sa podelim.

chyba toho egr zapricinuje chybu údaju MAP senzoru a odpojovalo se turbo, protože tlak v sání překročil 2,4 baru. Takovej to byl hukot.
Někdy se ani sami výrobci těchto motorů netají tím, že tam EGR mají, jen aby ho tam měli, protože ho tam konkurence má a systém je aktivní v menším rozsahu. Mezi přínosy případného vypojení lze počítat menší zanášení sacího potrubí a delší životnost prvků na něm (teplotní a tlakový senzor, škrtící klapka, různé mechanismy stavění délky a průměru apod.)

ked sa mylim tak ma dufam jirka a jarous opravia ale ten ventil tam je na 2 pi... podla mna teda aspon na tom otcovom urcite.

Re: Rozvody a kladky

Napsal: pon bře 11, 2013 9:14
od Jarouš
Přesně tak, EGR je jen úlitba zeleným mozkům. Je to součást "zeleného" příslušenství vozidla (katalyzátor, lambdy, odvětrání olejové nápně do sání motoru, zpětné vedení palivových par a další)