Stránka 1 z 2

Nefunkční řazení při mrazech

Napsal: úte led 12, 2010 8:44
od jarkou
Dobrý den, nemáte někdo nějakou zku?enost s skoro nefunkčním řazením v tomto zimním období? Jde mi zařadit pouze 1 nebo 2 a musím tak cca 10 min protáčet motor aby ?lo řadit.

Napsal: úte led 12, 2010 8:52
od Dušan
U mě řazení za mrazů v pohodě

Napsal: úte led 12, 2010 15:17
od 1nekros1
no ked bolo -18 tak tiez mi neslo chvylku zaradit 1stupen ale kym som oskrabal auto a pozametal s neho sneh tak to uz slo

Napsal: úte led 12, 2010 15:56
od Honza°
1nekros1 píše:no ked bolo -18 tak tiez mi neslo chvylku zaradit 1stupen ale kym som oskrabal auto a pozametal s neho sneh tak to uz slo
Takytak! Často se vyskytuju na horách a 1, 2 kvalt jdou po ránu tro?ku ztuha.. Po zahřátí bez problémů.

Napsal: úte led 12, 2010 16:21
od mosto
na predchadzajucom aute som mal s tymto problemy...taktiez po zahriati motora to uz slo,ale po druhej zime som menil olej v prevodovke :arrow: vyrobcove tvrdenie-dozivotna napln a to ste mali vidiet,aky humus odtial vytiekol :shock: ako mazlave blato...po vymene prevodoveho oleja som uz nikdy problemy s radenim nemal :mrgreen:

Napsal: úte led 12, 2010 17:34
od matus
Mne ide tiez zaradit tazko v zime ale iba dvojka. Po zahriati je to OK. Od kolegu som sa dozvedel, ze radenie dvojky je "fiat feature". Ma totiz uz tretieho Fiata a na kazdom to mal takto. Neviem kto dodava prevodovky do GP ale zda sa mi ze si ich robi FIat sam.

@Mosto: S urcitym opotrebenim prevodovky sa pocita vzdy - uvolnenie necistot, pokial si to "sadne". Dost ale zalezi aj na celkovej cistote pouzitych komponentov a cistote vyroby. U nas pri vyrobe prevodoviek sa na to dba velmi. A to by si neveril aka je specifikacia oleja. Sakra limity su na cistoty, obsah silikonovych castic a obsah vody v oleji. Sice my robime automaty takze tie su viac nachylne na znecistenie.

Napsal: úte led 12, 2010 17:40
od mosto
matus píše:Mne ide tiez zaradit tazko v zime ale iba dvojka. Po zahriati je to OK. Od kolegu som sa dozvedel, ze radenie dvojky je "fiat feature". Ma totiz uz tretieho Fiata a na kazdom to mal takto. Neviem kto dodava prevodovky do GP ale zda sa mi ze si ich robi FIat sam.

@Mosto: S urcitym opotrebenim prevodovky sa pocita vzdy - uvolnenie necistot, pokial si to "sadne". Dost ale zalezi aj na celkovej cistote pouzitych komponentov a cistote vyroby. U nas pri vyrobe prevodoviek sa na to dba velmi. A to by si neveril aka je specifikacia oleja. Sakra limity su na cistoty, obsah silikonovych castic a obsah vody v oleji. Sice my robime automaty takze tie su viac nachylne na znecistenie.
jasne,ze sa s opotrebenim musi pocitat...inac by nepisali dozivotna napln...ja som pisal len tolko,ze mne vymena oleja v prevodovke vyriesila problem so zaradovanim prevodovych stupnov na aute pocas mrazivych dni :wink:

Napsal: úte led 12, 2010 19:21
od g-lobby
připojuji se ke stě?ovatelům... :roll: ale po zahřátí jde... zkou?el to někdo ře?it přes záruku? :?:

Napsal: úte led 12, 2010 19:33
od J.B.
najeto 20 000-včera- a řazení bez nejmen?ích potí?í....

Napsal: úte led 12, 2010 20:02
od Jarouš
najeto 61000 km dneska, řazení bez potí?í :D

PS: pokud jdou ?patně řadit některé kvalty (vět?inou ty co jsou pohybem fofrklacku do stran, nejčastěji - 1,2) tak je třeba seřídit lanovody k převodovce, resp. ten, co má na starosti pohyb kulisy při pohybu páky do stran.

Napsal: úte led 12, 2010 21:03
od tirosk
Hlavne sa to nesnaz pretlacit silou. Mne sa to tiez stalo na starom Punte. Pouzil som trocho sili a nejake lanko o nevydrzalo. Pockaj kym sa to troska zohreje a potom to určite pojde.

Napsal: úte led 12, 2010 22:35
od dony
... mám defenda a v kose se mi po odemčení vyřazuje zpátečka s celkem slu?ným odporem,jinak np.

Napsal: stř led 13, 2010 10:30
od misha
je to jak rika mosto, husty a znecisteny olej v prevodovce, pri zahrati se jeho vyskozita zlepsi a radit najednou jde. Kdyby bylo treba seridit lanovody, razeni jde spatne i v lete. Toto je opravdu pricina spatneho oleje a je nutno ho vymenit.

Napsal: stř led 13, 2010 10:33
od g-lobby
misha píše:je to jak rika mosto, husty a znecisteny olej v prevodovce, pri zahrati se jeho vyskozita zlepsi a radit najednou jde. Kdyby bylo treba seridit lanovody, razeni jde spatne i v lete. Toto je opravdu pricina spatneho oleje a je nutno ho vymenit.
tak?e mám jít do servisu a hodit to na záruku?

Napsal: stř led 13, 2010 12:33
od Jarouš
misha píše:je to jak rika mosto, husty a znecisteny olej v prevodovce, pri zahrati se jeho vyskozita zlepsi a radit najednou jde. Kdyby bylo treba seridit lanovody, razeni jde spatne i v lete. Toto je opravdu pricina spatneho oleje a je nutno ho vymenit.
Zneči?těný olej u skoro nového auta??? Mo?ná jedině málo oleje. Pokud je ?patně seřízené řazení, tak to při studené převodovce stačí na to, aby tam ?el kvalt ztuha. Při zahřátí oleje se to samozřejmě zlep?í.