Stránka 6 z 8

Klepání po zimě

Napsal: pon bře 26, 2012 19:28
od p.jurencak
http://www.autodily-hk.cz/images/produc ... 761271.jpg
Tady je obrázek toho ramena.. čep je vlevo nahoře :D No a je tam přidělanej ?roubama s trhací hlavou (asi, nestudoval jsem to je?tě). Ka?opádně nedá se jen tak vylousknout nebo vy?roubit :?

Re: Klepání po zimě

Napsal: pon bře 26, 2012 19:35
od Kotas
p.jurencak píše:http://www.autodily-hk.cz/images/produc ... 761271.jpg
Tady je obrázek toho ramena.. čep je vlevo nahoře :D No a je tam přidělanej ?roubama s trhací hlavou (asi, nestudoval jsem to je?tě). Ka?opádně nedá se jen tak vylousknout nebo vy?roubit :?
tys myslel ty tři ?rouby...tak to pak jo, ale jestli mě začaly mlátit kuláky po necelých 40 tkm, tak teda potě? :roll:

Napsal: pon bře 26, 2012 20:35
od Jirka
Jestli mů?u radit tak dej tyhle čepy , ty GP pře?ijou.
http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails. ... leTypeID=1

Napsal: úte bře 27, 2012 0:12
od lolek
ja nevím jak vy, ale kdy? u? měnit čepy, tak vyměnit komplet - rameno + čep + tyčku stab. :)

Napsal: úte bře 27, 2012 20:05
od Jirka
Celé rameno měnit je blbost, jedině je?tě kouknout na zadní silenbloky ramen, jinak ty přední silenbloky vydr?ej dvoje čepy.

Klepání po zimě

Napsal: úte bře 27, 2012 21:19
od p.jurencak
Silentbloky na rameně jsou ale sly?et i při prud?ím br?dění ne? No určitě by pomohlo to zkontrolovat na zvedáku :)

Re: Klepání po zimě

Napsal: čtv bře 29, 2012 17:15
od Kotas
p.jurencak píše:Silentbloky na rameně jsou ale sly?et i při prud?ím br?dění ne? No určitě by pomohlo to zkontrolovat na zvedáku :)
?e by dojel do renaultu pun?a? mimochodem, má? zku?enost s posledním cliem 1.2/1.2T?

Klepání po zimě

Napsal: pát bře 30, 2012 12:58
od p.jurencak
Tak určitě by se to dalo nějak vymyslet :) A o co by konkretně na tom cliu mělo jít?

Re: Klepání po zimě

Napsal: sob bře 31, 2012 9:54
od Kotas
p.jurencak píše:Tak určitě by se to dalo nějak vymyslet :) A o co by konkretně na tom cliu mělo jít?
no jen o to, jestli se oplatí investovat v budoucnu do Renaulta, na?i mají teď R19 chamade i hatchback a zdají se nepoučitelní...i kdy? mě se clio grandtour taky docela líbí...

Napsal: pon dub 09, 2012 8:28
od Kotas
V týdnu dorazilo pár věcí, tak?e nastane jarní údr?ba:
vzduchový filtr
kabinový filtr

a a? nastanou správné km, tak je?tě vyměním olej
Selénia K 5L + filtr

celkem 2328Kč i s dopravou


Jinak zdálo se mi, ?e řazení začíná být jaksi volněj?í, tak jsem podle návodu tady na fóru zkusil přestavit lanovod řazení - práce tak na 5 minut. Kdy? jsem to dodělal, tak mě málem trefil ?lak, proto?e jsem tam nemohl dostat 5-ku, ale tro?ku jsem pocukl autem a v?ecko OK. Dráhy řazení jsou teď podle mě podstatně krat?í...

Napsal: pon dub 09, 2012 16:04
od Kotas

Napsal: pon čer 18, 2012 19:19
od Kotas
dnes jsem koupil od ex-pun?áka z ulice originál FIAT příčníky
Na ly?e se budou jistě hodit a mo?ná i na kola, ale nevím, jestli při mojich 172cm bych kola na to auto dal!
Tro?ku je umyju a budou jako nové.
:wink:
Obrázek

Napsal: úte črc 10, 2012 16:17
od Kotas
44700km
STK + ME + výměna oleje = 1900Kč
...a k tomu odvoz z práce pěknou slečnou v Puntu 2012 :twisted:

Napsal: ned srp 05, 2012 9:44
od Kotas
Obrázek

výjezd na horu Svety Jure (1762 m n.m.) v pohoří Biokovo(HR) Jedná se o nejvý?e polo?enou horskou cestu v Chorvatsku, její délka je 23 km a stojí to 40Kn na osobu. Po cestě jde nav?tívit je?tě horskou chatku na hoře Vo?ac (1422m n.m.). Krásný výhled, trochu adrenalin při vyhýbání, vracáky na pětníku...

Jinak jsme byli na dovolené v Brele-Jakiru?e - kopec k hotelu zařazená jednička a sotva to jelo, pří?tě naučím auto ?plhat :lol: Kolon jsme se i v sezóně dokázali vyhnout. Lučko druhý před bránou(cash a dr?et se ENC jinak cca 300m kolona) a na hranicích sám - přechod Zavrč u Vara?dinu. Jel jsem tro?ku del?í trasu Vídeň, Ilz, Bad Radkesburg(A)/Gornja Radgona(SLO), Lenart, Ptuj, Zavrč(SLO-HR), Vara?din, Zagreb, Brela, ale oproti přechodu Gru?kovje-Macelj v?ude prázdno a dálnice na Vara?din je lep?í a levněj?í, tak?e zají?ďka doplacená mýtným...

Napsal: sob srp 25, 2012 8:00
od Kotas
opět se projevila bolest hadičky zadního ostřikovače :roll: Namontovaná propojka dr?ela, ale za ní se to ulomilo. Fotky jsem neudělal, ale oprava byla poměrně jednoduchá. Palivová hadička ze star?ích zásob převlečená přes zlomené místo. Délku hadičky jsem nechal cca 150mm a na konce dal hadicové spony 12mm. Jednu sponu jsem zatlačil do kastle, druhou do 5.dveří. Hadička pak vede celým tím gumovým husím krkem. Je to lep?í prostříknout olejem, aby se to mělo ?anci hýbat. Začíná dal?í pokusná doba...

Kdyby nebyly potřeba stěrače, tak je to auto bez problému, ale vychytávám muchy a tak snad bude zase v?echno OK.

Mohl by někdo kdo má EVO poreferovat, jestli má stejné problémy? Nebo proběhla úprava tvaru nebo materiálu té proklaté hadice?