Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
jak jsem psal ve známkování servisů fiat dnes mi auto naprosto chcíplo-ručičky lítaly jak spla?ené,kontrolky blikaly v?echny naráz,z motoru se ozýval podivný klapot ale ne ten jako kdy? chrčí startér.po připojení startovacích kabelů auto naskočilo napoprvé.věřím tedy ?e téměř v?echny potí?e při startu zavinuje slabá baterka.dle technika fiat je GPčko opravdu extrémě náchylné na men?í napětí-nejen ?e blbne startér ale ?e elektronika vyhodnocuje ?patné údaje.tak tolik má dne?ní zku?enost..
G.P.3dv.1,2 modrá Rock'n'roll.Tečka!-Změna!Punto 2013 1,4 easy bílá radiosso.Změna Jeep renegade.
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
ten ventilator je tusim generacny problem punta aj mne to menili...dony píše:... tak pojeď v pátek na devátou do Hradce,já jedu na výměnu ventilátoru
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Tak?e dneska jsem absolvoval náv?těvu ve Fiatu. Byl jsem předem varován, ?e napojení na diagnostku neodhalí závadu v?dy a taky se nemusí nic v chybách objevit. Vsadil jsem na jednu kartu a za chvíli u? přiběhl mechanik se slovy "tak to tam máme... " - zji?těna chyba: porucha čidla teploty nasávaného vzduchu (házela nesmysly - při 20°C udávala 90°C) Ano, součástka německého výrobce BOSCH.....Jarou? píše:Tak mě dneska poprvé grande nemile překvapilo. Odpoledne jsem sedl do auta, ?e pojedu z práce domů. Začnu startovat - startér točí, motor má jen jeden zá?kub, ?e by jako chytl a nic. Tak to zopakuji je?tě 3-4x se ?lapáním plynu - nic. Odemknu zamknu auto (imobilizer) - stejná písnička, odpojím - připojím baterku - dal?í marný pokus. Počkám 30 sekund - chytí na první otočení - v?e normál....
Venku bylo -10°C, auto stálo celý den. I při dlouhém točení startérem nelítala ručička teploměru ani nesvítila ?ádná chybová kontrolka nebo hlá?ka. Po startu auto jelo normálně jako v?dycky.
Dneska ráno -21°C start na poprvé jako dosud v?dy.... No, asi zajedu na servis a poptám se co to mohlo být...
podtr?eno sečteno - 2200,- kč včetně DPH (diagnostika 500, zbytek čidlo a 20 minut práce)
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
a nemala by sa RJ v takomto prípade prepnú? do núdzového re?imu a ty by si mal bez problémov na?tartova? s tým,?e by ti displej písal chybu?alebo musí by? čidlo úplne odpálené a? tak,?e by nehádzalo ?iadne hodnoty?Jarou? píše:
Tak?e dneska jsem absolvoval náv?těvu ve Fiatu. Byl jsem předem varován, ?e napojení na diagnostku neodhalí závadu v?dy a taky se nemusí nic v chybách objevit. Vsadil jsem na jednu kartu a za chvíli u? přiběhl mechanik se slovy "tak to tam máme... " - zji?těna chyba: porucha čidla teploty nasávaného vzduchu (házela nesmysly - při 20°C udávala 90°C) Ano, součástka německého výrobce BOSCH.....
podtr?eno sečteno - 2200,- kč včetně DPH (diagnostika 500, zbytek čidlo a 20 minut práce)
Fiat GP 1,2 active.....hnedá Fago
Toto není vada, která by mohla po?kodit motor. Tím pádem nespadne do nouzáku. Mimo ten jeden ?patný start nebylo na běhu motoru nic poznat. Je to v podstatě toté?, jako kdyby ti spadl do nouzáku motor pro poruchu brzdového spínače. Navíc se s tím vadným čidlem ŘJ nějak srovnala, proto?e pak u? jsem startoval bez problémů.mosto píše:a nemala by sa RJ v takomto prípade prepnú? do núdzového re?imu a ty by si mal bez problémov na?tartova? s tým,?e by ti displej písal chybu?alebo musí by? čidlo úplne odpálené a? tak,?e by nehádzalo ?iadne hodnoty?Jarou? píše:
Tak?e dneska jsem absolvoval náv?těvu ve Fiatu. Byl jsem předem varován, ?e napojení na diagnostku neodhalí závadu v?dy a taky se nemusí nic v chybách objevit. Vsadil jsem na jednu kartu a za chvíli u? přiběhl mechanik se slovy "tak to tam máme... " - zji?těna chyba: porucha čidla teploty nasávaného vzduchu (házela nesmysly - při 20°C udávala 90°C) Ano, součástka německého výrobce BOSCH.....
podtr?eno sečteno - 2200,- kč včetně DPH (diagnostika 500, zbytek čidlo a 20 minut práce)
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
neboj sa toho, mne prehrávali hoci nie kôli tomu a je to ok.. inak ani to nebola ?iadna závada, proste nejaká sprostá chyba a takto to cvičilo s ručičkami... nový soft to vyrie?i...gawry píše:pokud budu mít dost odvahy zajet do servisu tak to udělámTeddy86 píše:Gawry nech si prehrat software ridici jednotky pak ti rucicka uz litat nebude. Mi to pomohlo.
ventilátor kúrenia čo vháňa vzduch do kabíne menili aj mne, stra?ne hučala vibroval... úplne bez slova za pol hodinu a bolo po probléme...
dualogic
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
Při startování cvakání a slabý zvuk podobný čerpadlu ...
Ahoj, potřeboval bych poradit, auto je v provozu ka?dý den a startování bylo v?dy bez problémů i v zimě. Dnes ráno otočím klíčkem a ozvalo se cvaknutí jakoby se sepnul kontakt na startéru a pak je?tě tichý zvuk čerpadla mo?ná palivové čerpadlo. Startér se vůbec neotočil ani není sly?et ?ádný mechanický zvuk. Zkusil jsem potahat za kabely a opakovat, nepomohlo. Nebyl by někdo ochotný poradit co bych mohl je?tě vyzkou?et ne? zavolám servis? Baterka to podle mne není, proto?e elektrika a světla naběhnou. Díky.
GP 3d 1,2 Dynamic
Re: Při startování cvakání a slabý zvuk podobný čerpadlu ...
Kdy? naběhnou světla, neznamená to, ?e má baterka dost ??ávy pro starterironlionzion píše:Baterka to podle mne není, proto?e elektrika a světla naběhnou. Díky.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
Re: Při startování cvakání a slabý zvuk podobný čerpadlu ...
Díky za odpověd, ale kdyby baterka měla málo ??ávy nenaskočil by startér aspoň trochu? Mě se zdá, ?e startér vůbec nepípne.Du?an píše:Kdy? naběhnou světla, neznamená to, ?e má baterka dost ??ávy pro starterironlionzion píše:Baterka to podle mne není, proto?e elektrika a světla naběhnou. Díky.
GP 3d 1,2 Dynamic
Nevim jak u Punta ale u Escorta jsem si myslel taky vsechno mozny nez na baterku protoze starter se ani nehnul, ostatni elektriku jeste baterka utahla v pohode (el.okna jezdili jak s novou baterkou) az kdyz jsem ji dal zmerit tak na startovaci proud uz byla slaba. Rano jsem jeste natocil v poho a za hodinu se uz starter ani nepohnul a auto bylo zahrate. Takze doporucuji zmerit baterii.
Grande Punto 1.2 ICE 3dv. červená exotika