Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

RiderSV píše:Nevim jak u Punta ale u Escorta jsem si myslel taky vsechno mozny nez na baterku protoze starter se ani nehnul, ostatni elektriku jeste baterka utahla v pohode (el.okna jezdili jak s novou baterkou) az kdyz jsem ji dal zmerit tak na startovaci proud uz byla slaba. Rano jsem jeste natocil v poho a za hodinu se uz starter ani nepohnul a auto bylo zahrate. Takze doporucuji zmerit baterii.
Přesně. Před ře?ením problému by změření baterky mělo být krokem č.1
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
ironlionzion
Štamgast
Příspěvky: 501
Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
Bydliště: Zlín, CZ

Příspěvek od ironlionzion »

Díky, budu teď postupovat podle va?ich rad, musím sehnat nějakého kámo?e co má startovací kabely a zkusíme to nastartovat. Přikládám obrázek, jaké kontrolky svítí, kdy? je klíček v poloze START:

Obrázek
GP 3d 1,2 Dynamic
dony
Profík
Příspěvky: 1211
Registrován: úte čer 03, 2008 19:12
Bydliště: Čáslav ČR

Příspěvek od dony »

... hezký nálet :wink:
Obrázek
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Irone, mo?ná jsi ty budíky cvaknul moc brzy, ale kontrolka imobilizéru musí po chvíli zhasnou (data z klíče načteny do ŘJ). Pokud to nenastane, tak ŘJ nedá povel silovému okruhu startéru - start se nekoná.

Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
ironlionzion
Štamgast
Příspěvky: 501
Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
Bydliště: Zlín, CZ

Příspěvek od ironlionzion »

Jarou? píše:Irone, mo?ná jsi ty budíky cvaknul moc brzy, ale kontrolka imobilizéru musí po chvíli zhasnou (data z klíče načteny do ŘJ). Pokud to nenastane, tak ŘJ nedá povel silovému okruhu startéru - start se nekoná.

Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.
Ahoj Jardo, kontrolka imobilizéru opravdu nezhasne. Ten průběh se v?ak mění, při vět?ině pokusů nezhasla ale byli pokusy kdy i zhasla. Zvuk pastorků, které se tam sna?í něco dělat by seděl s tvým popisem. Budu mít mo?nost vyměnit baterku a vyzkou?et to, pokud by to nepomohlo tak budu hledat příčinu dál. Baterka u? má 4 roky, tak?e je pravděpodobné, ?e u? to má za sebou.
GP 3d 1,2 Dynamic
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

ironlionzion píše:
Jarou? píše:Irone, mo?ná jsi ty budíky cvaknul moc brzy, ale kontrolka imobilizéru musí po chvíli zhasnou (data z klíče načteny do ŘJ). Pokud to nenastane, tak ŘJ nedá povel silovému okruhu startéru - start se nekoná.

Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.
Ahoj Jardo, kontrolka imobilizéru opravdu nezhasne. Ten průběh se v?ak mění, při vět?ině pokusů nezhasla ale byli pokusy kdy i zhasla. Zvuk pastorků, které se tam sna?í něco dělat by seděl s tvým popisem. Budu mít mo?nost vyměnit baterku a vyzkou?et to, pokud by to nepomohlo tak budu hledat příčinu dál. Baterka u? má 4 roky, tak?e je pravděpodobné, ?e u? to má za sebou.
Ahoj Irone, rád Tě tady zase vidím a gratuluji k prolomění 100 tisícové hranice. :D

S tou baterkou je to mo?né, mám takovou zku?enost, ?e dne?ní baterky se odporoučejí bez nějakého varování - jednodu?e ze dne na den a ty 4 roky je takový průměr.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
ironlionzion
Štamgast
Příspěvky: 501
Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
Bydliště: Zlín, CZ

Příspěvek od ironlionzion »

Jarou? píše:
ironlionzion píše:
Jarou? píše:Irone, mo?ná jsi ty budíky cvaknul moc brzy, ale kontrolka imobilizéru musí po chvíli zhasnou (data z klíče načteny do ŘJ). Pokud to nenastane, tak ŘJ nedá povel silovému okruhu startéru - start se nekoná.

Pokud by nebyl problém v nízkém napětí baterky, pak je tu je?tě mo?nost, ?e nefungují kontakty silového spínače, který pou?tí ??ávu do startéru - pouze cvakne cívka, která zasouvá pastorek do věnce a zároveň spíná ty silové kontakty.
Ahoj Jardo, kontrolka imobilizéru opravdu nezhasne. Ten průběh se v?ak mění, při vět?ině pokusů nezhasla ale byli pokusy kdy i zhasla. Zvuk pastorků, které se tam sna?í něco dělat by seděl s tvým popisem. Budu mít mo?nost vyměnit baterku a vyzkou?et to, pokud by to nepomohlo tak budu hledat příčinu dál. Baterka u? má 4 roky, tak?e je pravděpodobné, ?e u? to má za sebou.
Ahoj Irone, rád Tě tady zase vidím a gratuluji k prolomění 100 tisícové hranice. :D

S tou baterkou je to mo?né, mám takovou zku?enost, ?e dne?ní baterky se odporoučejí bez nějakého varování - jednodu?e ze dne na den a ty 4 roky je takový průměr.
Dík Jardo, to u? je let :-D jo jo a 100 tisíc za sebou. Někdy na srazu snad nashle.
GP 3d 1,2 Dynamic
brasci
Návštěvník
Příspěvky: 183
Registrován: pát říj 26, 2007 18:16

Příspěvek od brasci »

mne technik v servise hovoril, ?e prúd nejde na ?tartér priamo ale cez 3 relátka... a keď vyhodnotia, ?e je málo ??avy tak sa to k ?tartéru ani nedostane, tak?e to kžudne mô?e by? baterka....
dualogic
ironlionzion
Štamgast
Příspěvky: 501
Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
Bydliště: Zlín, CZ

Příspěvek od ironlionzion »

pánové tak?e: snaha natočit motor přes kabely nepomohla ... navíc po del?í přidr?ení klíčku v poloze START se objevil nový zvuk, tentokrát mechanický - vypadá to s největ?í pravděpodobností na pastorek startéru, který se nemů?e zachytit. Jako detail stoji za zmínku, ?e při přeru?ovaném zvuku pastoru ve stejném rytmu problikává kontrolka palivového čerpadla ale to asi ničemu nepomů?e ... zkusil jsem zatahat za kabely, elektrika funguje tak?e v pondělí volám servis aby se na to podívali, sám nemám tolik zku?eností ani prostor. Díky moc v?em za pomoc a podporu.
GP 3d 1,2 Dynamic
ironlionzion
Štamgast
Příspěvky: 501
Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
Bydliště: Zlín, CZ

Příspěvek od ironlionzion »

Tak?e informuji jak to dopadlo. Auto odtáhli do servisu. Nakonec to nebyla porucha ale odpojený drátek od startéru. S největ?í pravděpodobností při posledním parkování noc předtím ne? jsem parkoval tak jsem podvozkem najel na zledovatělý sníh, který se teď na ka?dém sídli?ti hromadí. Hold měl jsem smůlu ?e jsem zachytil citlivé místo ... Mám z auta dobrý pocit, ?e to nebyla nějaká závada a nic vlastně neode?lo. U? bych mu to po tom co si odslou?il i odpustil ... dr?í se skvěle kluk jeden :-) nedám na to auto dopustit.
GP 3d 1,2 Dynamic
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

ironlionzion píše:Tak?e informuji jak to dopadlo. Auto odtáhli do servisu. Nakonec to nebyla porucha ale odpojený drátek od startéru. S největ?í pravděpodobností při posledním parkování noc předtím ne? jsem parkoval tak jsem podvozkem najel na zledovatělý sníh, který se teď na ka?dém sídli?ti hromadí. Hold měl jsem smůlu ?e jsem zachytil citlivé místo ... Mám z auta dobrý pocit, ?e to nebyla nějaká závada a nic vlastně neode?lo. U? bych mu to po tom co si odslou?il i odpustil ... dr?í se skvěle kluk jeden :-) nedám na to auto dopustit.
Tak je fajn, ?e to takhle dopadlo. Dík za u?itečné info! A? Ti ?edivák slou?í k plné spokojenosti i nadále :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Pepa B.
Profík
Příspěvky: 1090
Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa B. »

..tak jsem se konečně po dvou měsících objednal do servisu kvůli problematickým startům, viz. vý?e (zasekávání startéru atp.). Jedu tam v pátek, tak pak dám vědět. Auto je v záruce, tak se moc nebojím ;-)
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey

bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
dony
Profík
Příspěvky: 1211
Registrován: úte čer 03, 2008 19:12
Bydliště: Čáslav ČR

Příspěvek od dony »

... no jo,honorace co si prodlou?ila záruku :wink:
Obrázek
Pepa B.
Profík
Příspěvky: 1090
Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa B. »

Dony: 8)

Tak?e výsledek - po vyslechnutí mého problému bez mrknutí oka objednali nový startér. Kdyby to byla baterka, tak se startér sekne, netočil by naprázno se zvukem alá ?120. Baterku přesto nabiju. Tak?e celkový přístup Auto Palace Brno opět na jedničku :wink: (a zase mi nabídli odvézt do práce a pak zase s autem k práci :P )
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey

bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
dony
Profík
Příspěvky: 1211
Registrován: úte čer 03, 2008 19:12
Bydliště: Čáslav ČR

Příspěvek od dony »

... odvoz do práce,hmmm :D ... jak daleko?
Obrázek
Odpovědět