Napsal: sob zář 24, 2011 0:58
Neviem ... ale ak namera? bez odberu na baterke okolo 12V resp. pod 12 je mrtva...
Normalne by mala ma? okolo 14V ak je dobra a nabyta...
Normalne by mala ma? okolo 14V ak je dobra a nabyta...
Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
Nesmysl, 12.6 V je zcela normální hodnota. Logicky: hodnota napětí jednoho článku (v případě olověného akumulátoru) je do 2,15 V. Článků je v baterce 6 a jsou spojeny v sérii.....ááá 6x2V je???Lipi píše:Neviem ... ale ak namera? bez odberu na baterke okolo 12V resp. pod 12 je mrtva...
Normalne by mala ma? okolo 14V ak je dobra a nabyta...
Odpojí?, vyndá?, strčí? novou, zapojí?. Hotovo.jeník1 píše:Dotaz. Nikde to tady není napsaný. Je mo?né si autobaterii vyměnit sám. Asi to nebude tak jednoduché. Prostě odpojit kontakty plus a mínus, baterku vyndat, nasadit novou při?roubovat, připojit kontakty a mů?eme nastartovat.
Nevím, kdyby to bylo takto jednoduché tak není co ře?it ne? Ale se musí udělat více věcí, třeba nastavit řídící jednotku pro novou baterii a pod.
A u? jsi jí měnil a opravdu to tak funguje? V autorizovaným servisu fita mi tvrdily, ?e se musí nová baterie zapsat do paměti řídící jednotky motoru.Jarou? píše:Odpojí?, vyndá?, strčí? novou, zapojí?. Hotovo.jeník1 píše:Dotaz. Nikde to tady není napsaný. Je mo?né si autobaterii vyměnit sám. Asi to nebude tak jednoduché. Prostě odpojit kontakty plus a mínus, baterku vyndat, nasadit novou při?roubovat, připojit kontakty a mů?eme nastartovat.
Nevím, kdyby to bylo takto jednoduché tak není co ře?it ne? Ale se musí udělat více věcí, třeba nastavit řídící jednotku pro novou baterii a pod.
Neměnil, měl jsem ji odpojenou asi den, kdy? jsem dělal vyhřívání sedaček. Za tu dobu se akorát smázly údaje v PP (průměrná spotřeba, hodiny atd.) Jinak nic.jeník1 píše:A u? jsi jí měnil a opravdu to tak funguje? V autorizovaným servisu fita mi tvrdily, ?e se musí nová baterie zapsat do paměti řídící jednotky motoru.Jarou? píše:Odpojí?, vyndá?, strčí? novou, zapojí?. Hotovo.jeník1 píše:Dotaz. Nikde to tady není napsaný. Je mo?né si autobaterii vyměnit sám. Asi to nebude tak jednoduché. Prostě odpojit kontakty plus a mínus, baterku vyndat, nasadit novou při?roubovat, připojit kontakty a mů?eme nastartovat.
Nevím, kdyby to bylo takto jednoduché tak není co ře?it ne? Ale se musí udělat více věcí, třeba nastavit řídící jednotku pro novou baterii a pod.
To ale znamená, ?e odpojí-li někdo u těchto luxusních aut baterii, tak u? zpátky nepřipojí a auta nenastartuje.Lipi píše:U noveho tuaregu alebo AUdi Q7 sa musi urobit kodovanie ochrani komponentov... ale to je auto ineh cenovej kategorie...
ten dlhsi ide na starterjeník1 píše:Ví někdo, kam vedou ty tři silné kabely z baterie? Jeden z mínusu vede na kostru, to je vidět, tak?e mínus je na kostře. Ale ty dva z plusu nevím. Jeden je silněj?í, ten hned končí někde u té rozvodné skříňky vpravo na blatníku. Ten slab?í vede někam dolů a pak se mi ztrácí někde pod motorem. Zvednout auto nemů?u a kdy? si pod něh lednu tak stejně nic nevidím. Ví to tady někdo?
Děkuji.
Já si to myslel.gogo28 píše:ten dlhsi ide na starterjeník1 píše:Ví někdo, kam vedou ty tři silné kabely z baterie? Jeden z mínusu vede na kostru, to je vidět, tak?e mínus je na kostře. Ale ty dva z plusu nevím. Jeden je silněj?í, ten hned končí někde u té rozvodné skříňky vpravo na blatníku. Ten slab?í vede někam dolů a pak se mi ztrácí někde pod motorem. Zvednout auto nemů?u a kdy? si pod něh lednu tak stejně nic nevidím. Ví to tady někdo?
Děkuji.
Foligno píše:No já si přidám na forko taky zku?enost-v bazaru mi ji nakopl, přivezl k bráně, mně to poprvé ?lo taky nakopnout jen?e spojka noha atd. zhaslo a nic. Musel mi pomáhat baterií 1,2 motor 40Ah.Překvapilo mně, jak je maličká. myslel jsem ?e v?echny baterky mají stený rozměr. Tak?e i do mého bez klimy 55-60Ah?