Zvýšení výkonu motoru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
jj v pohode hele ja mam par zazitku a ikdys auto prochazelo ofiko tak i bez katu proslo aniz by si toho dotycny vsiml a nebo nechtel!2x a po treti nas za uplatu 300 stovek nechal projit...jj rek sem blbost pokud se to dela jak ma tak to poznaj ale beztak kdys nekdo pujde se rvoucim vejfakem na emise-STK budis i s katem origo nema stejne sanci!pokud bude mit i sebelepsi tuningovej vejfuck beztak ma o par decibelu vic nez origo a tudis tez neprojde...tajkze pokud nekdo ma uz upravenej vejfuck tak bud tam jede stim ze ma znamiho a nebo s rukou plnou par papirku je jedno jestli ma kat a nebo ne...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
to není tvojí smůlou Tak to prostě ve světě tuningu a tuzingu chodí Polovina věci do-do, druhá polovina typu: "pane, to jste si dělal sám nebo vám někdo pomáhal...?".bany píše:hm to mas asi pravdu ze nefacha ale to je tim ze mam proste v zivote smulu nu
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Nevím jestli to dnes jde. STK (a emise ?) měly být napojeny někam na centrálu .....bany píše:jj v pohode hele ja mam par zazitku a ikdys auto prochazelo ofiko tak i bez katu proslo aniz by si toho dotycny vsiml a nebo nechtel!2x a po treti nas za uplatu 300 stovek nechal projit...
P.S. Taky mi kdysi starou ?kodárnu nechali projít přes emise, i kdy? byly vět?í ne? norma (i bez úplatku)
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
ne vsude to tak ale jeste je... navic de oto ze pokud prochazi auto pres linku ´´ tak stejne de v pohode vytisknout jinej formular na onen motor v limitu ikdys ho nesplnuje... to nejni problem... a navic v praze znam jen dve STK ktery sou zatim hlidany... zalezi na majiteli STK zatim pak uz to treba bude muset bejt postupem casu ale furt to pude stejne obejit oni sou sikovny a ty hafo prachu co maj bokem je to donuti obejit pac jinak by one přisli : )
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
?koda vyrábí nový motor 1,2. Přeplňovaný čtyřválec
Mladoboleslavská automobilka zahájila 18. listopadu 2009 výrobu nového nízkoobjemového přeplňovaného motoru 1,2 TSI.
Zcela nový agregát se bude montovat do vozů koncernových značek ?koda, Audi, Volkswagen a Seat.
Čtyřválcový motor o objemu 1,2 litru s výkonem 77 kW přeplňovaný turbodmychadlem a s přímým vstřikováním nese označení TSI. "Při vývoji hrálo důle?itou roli sní?ení emisí CO2 a spotřeby pohonných hmot?" zdůrazňuje automobilka.
http://jdem.cz/d3dg3
To by byl parádní motor pro GP!
Zcela nový agregát se bude montovat do vozů koncernových značek ?koda, Audi, Volkswagen a Seat.
Čtyřválcový motor o objemu 1,2 litru s výkonem 77 kW přeplňovaný turbodmychadlem a s přímým vstřikováním nese označení TSI. "Při vývoji hrálo důle?itou roli sní?ení emisí CO2 a spotřeby pohonných hmot?" zdůrazňuje automobilka.
http://jdem.cz/d3dg3
To by byl parádní motor pro GP!
-
- Štamgast
- Příspěvky: 262
- Registrován: stř črc 15, 2009 12:28
- Bydliště: Udavské (okr. Humenné), SK
Re: ?koda vyrábí nový motor 1,2. Přeplňovaný čtyřválec
hmm zaujímavééMellow píše:Mladoboleslavská automobilka zahájila 18. listopadu 2009 výrobu nového nízkoobjemového přeplňovaného motoru 1,2 TSI.
Zcela nový agregát se bude montovat do vozů koncernových značek ?koda, Audi, Volkswagen a Seat.
Čtyřválcový motor o objemu 1,2 litru s výkonem 77 kW přeplňovaný turbodmychadlem a s přímým vstřikováním nese označení TSI. "Při vývoji hrálo důle?itou roli sní?ení emisí CO2 a spotřeby pohonných hmot?" zdůrazňuje automobilka.
http://jdem.cz/d3dg3
To by byl parádní motor pro GP!
GP white 1,2 Racing 5d :)
O problémech se ?patně vyře?enou zástavbou motoru 1.2 TSI v některých modelech DAS auto se u? v?eobecně ví - důsledkem je nedostatečný odvod tepla v okolí turba a tím pádem jeho výrazně sní?ená ?ivotnost (několik kousků se nedo?ilo 50 tkm).
Proč cpát do Fiatu nějaký takový das motor (z kterého nepochopitelně jistá skupina lidí uchcává), kdy? je tady technologie Multiair, která ve spojení s přeplňováním poskytuje daleko vy??í výkon a men?í spotřebu. Koneckonců, proč mít v autě 1.2 TSI s 77 kW, kdy? existuje 1.4 T-JET s 88 kW?
Proč cpát do Fiatu nějaký takový das motor (z kterého nepochopitelně jistá skupina lidí uchcává), kdy? je tady technologie Multiair, která ve spojení s přeplňováním poskytuje daleko vy??í výkon a men?í spotřebu. Koneckonců, proč mít v autě 1.2 TSI s 77 kW, kdy? existuje 1.4 T-JET s 88 kW?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV