1.2 mi na město a okolí pro 1-2 osoby zcela vyhovuje, spí? nechápu u GP (Racing) rozdíl 40.000 Kč mezi 1.2 65k a 1.4 75k - v?dy? je to 1/5 ceny nového auta v základubadalandabad píše:těbůh..a kdy? vyhoděj jednadvojku,v čem budu jezdit jáááá???
Ceník Punta Eva
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
1.2
proč dělo???... ale uznej sám, ?e prodávat dva motory s výkonovým rozdílem jen 9 kw, postrádá trochu smysl. U? proto, ?e zbytek palety benzínových motorů dodávaných do GP je v kubatuře 1.4 a jsou ve výkonovém spektru relativně rovnoměrně rozprostřeny.misha píše:aspon si konecne koupis delao, jaky ma jarousbadalandabad píše:těbůh..a kdy? vyhoděj jednadvojku,v čem budu jezdit jáááá???
Ale tu?ím, co asi stojí za nabídkou motoru 1.2... Je to ryze český argument ni??ího povinného ručení a neustále pře?ívající blábol o přímoúměrném vztahu mezi objemem motoru a jeho spotřebou..
PS: podle mě by logické bylo nasazení 1.2 16V - základní motorizace, tím pádem vypustit 1.4 8V a dále nabízet jen 1.4 16V a jeho oturbenou variantu jako ?pičku v benzínových agregátech.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
I prodejce v haviřově nechape nasazeni motoru 1,4 8V. Řikal ?e se pry vubec neprodava a dle jehe zku?enosti je to celkově ?patny motor.julo píše:Naprosto souhlas.PS: podle mě by logické bylo nasazení 1.2 16V - základní motorizace, tím pádem vypustit 1.4 8V a dále nabízet jen 1.4 16V a jeho oturbenou variantu jako ?pičku v benzínových agregátech.
No, vzhledem k tomu, ?e se jedná o konstrukčně nový motor (viz kodové označení) z původní trojice 1.2, 1.4 8V a 1.4 16V, nepředpokládám, ?e onen prodejce vůbec věděl o čem mluví....miromen píše:I prodejce v haviřově nechape nasazeni motoru 1,4 8V. Řikal ?e se pry vubec neprodava a dle jehe zku?enosti je to celkově ?patny motor.julo píše:Naprosto souhlas.PS: podle mě by logické bylo nasazení 1.2 16V - základní motorizace, tím pádem vypustit 1.4 8V a dále nabízet jen 1.4 16V a jeho oturbenou variantu jako ?pičku v benzínových agregátech.
Nevím, co je na tom motoru tak v?eobecně ?patného, pravda, výkon není nijak oslnivý, ale v porovnání s 1.2, která je opravdu cílená jen do města, se dá s tímto agregátem vyjet i na dálnici a nepodřazovat na 4 pod ka?dým vět?ím stoupáním. Spotřeba je takté? ve srovnání s 1.2 ni??í (my?leno v kombinaci)
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
To ?e prodejce nechápe, není bohu?el nic nového a prodejci nechápou mnohem více věcí, mnohdy ani to, ?e mají prodávat auta.miromen píše:I prodejce v haviřově nechape nasazeni motoru 1,4 8V. Řikal ?e se pry vubec neprodava a dle jehe zku?enosti je to celkově ?patny motor.julo píše:Naprosto souhlas.PS: podle mě by logické bylo nasazení 1.2 16V - základní motorizace, tím pádem vypustit 1.4 8V a dále nabízet jen 1.4 16V a jeho oturbenou variantu jako ?pičku v benzínových agregátech.
Motor 1.4 rozhodně ?patný není, nedávno jsem v tom seděl a v porovnání s 1.2 je tam rozhodně cítit vět?í síla. Subjektivně mnohem lep?í tah ne? 1.2 ve spojení s ni??í spotřebou. Motor 1.4 8V je navíc kultivovaný a má lep?í průběh točivého momentu díky variabilnímu časování sacích ventilů, co? 1.2 samo nemá. Prodejcův výkřik, ?e jde o celkově nepovedený motor je nic ne? úsměvný a v?eříkající....
Jiná věc je cenová politika Fiatu ČR z hlediska motorů, moc velké cenové rozdíly jednotlivých motorizací atd. Ale to je jiná písnička.....
Celkově kdy? u?, tak vyhodit 1.2 a nechat jako základ 1.4 8V a? do příchodu SGE.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Honzusi, jsem rád, ?e jako objektivní diskutér ohledně motoru 1.4 8V (já ho přeci jen mám, tak?e plivat na něj nejspí? nebudu ) podal dopřesňující informaci o variátoru u 1.4ky a v?e ostatní bych nenapsal lípHonzus píše:To ?e prodejce nechápe, není bohu?el nic nového a prodejci nechápou mnohem více věcí, mnohdy ani to, ?e mají prodávat auta.miromen píše:I prodejce v haviřově nechape nasazeni motoru 1,4 8V. Řikal ?e se pry vubec neprodava a dle jehe zku?enosti je to celkově ?patny motor.julo píše: Naprosto souhlas.
Motor 1.4 rozhodně ?patný není, nedávno jsem v tom seděl a v porovnání s 1.2 je tam rozhodně cítit vět?í síla. Subjektivně mnohem lep?í tah ne? 1.2 ve spojení s ni??í spotřebou. Motor 1.4 8V je navíc kultivovaný a má lep?í průběh točivého momentu díky variabilnímu časování sacích ventilů, co? 1.2 samo nemá. Prodejcův výkřik, ?e jde o celkově nepovedený motor je nic ne? úsměvný a v?eříkající....
Jiná věc je cenová politika Fiatu ČR z hlediska motorů, moc velké cenové rozdíly jednotlivých motorizací atd. Ale to je jiná písnička.....
Celkově kdy? u?, tak vyhodit 1.2 a nechat jako základ 1.4 8V a? do příchodu SGE.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tak je mi jasne panove ?e prodejci a ne jen ve fiatu budou zpivat to co potřebuji.
Nabidli mi ale slevu na 1.4 MULTIAIR vybava RACING 40 000 kč ani? bych musel shanět někoho se star?im autem tzv. akce ?ROTOVNE. To znamena častku 315 000 kč co? je u? pěkna cena ale bohu?el podminěna financovanim od FIATu. Při ceně auta včetně doplňku 360 000 kč a akontaci 50% tzn 180 000kč na 5 let měsični splatka včetně ZP+HP 5750kč a na 6 let 5105kč. S tim ?e po roce bych nemusel platit ZP+HP a sjednat si tak poji?těni jak budu chtit a kde budu chtit.
Nabidli mi ale slevu na 1.4 MULTIAIR vybava RACING 40 000 kč ani? bych musel shanět někoho se star?im autem tzv. akce ?ROTOVNE. To znamena častku 315 000 kč co? je u? pěkna cena ale bohu?el podminěna financovanim od FIATu. Při ceně auta včetně doplňku 360 000 kč a akontaci 50% tzn 180 000kč na 5 let měsični splatka včetně ZP+HP 5750kč a na 6 let 5105kč. S tim ?e po roce bych nemusel platit ZP+HP a sjednat si tak poji?těni jak budu chtit a kde budu chtit.
Miromene, má? nějakou zku?enost z Nordexem v Havířově? Rozhoduju se toti? pro koupi nového auta a mělo by to být koupeno u nich. Jsou solidní? Slibovali toti? dost, ale já u? se takových horlivých slibů spí? bojím. Sorry, ale koupené auto bude asi nakonec Bravo, Evo nějak v 90 k a naftě nemají! Jo a perlička nakonec - od doby, co se prodávají Brava 1,6 MJET, tak v Ostravě prodali 6 kusů. PS. A s tím ?rotovným 40 tis. jim to skoro v?ecko nakonec nacpe? co chřtánu, ale 30 tis. přece jen u?etří? proti normálnímu úvěru - nechal jsem si udělat kalkulaci a srovnal jsem víc nabídek.miromen píše:Tak je mi jasne panove ?e prodejci a ne jen ve fiatu budou zpivat to co potřebuji.
Nabidli mi ale slevu na 1.4 MULTIAIR vybava RACING 40 000 kč ani? bych musel shanět někoho se star?im autem tzv. akce ?ROTOVNE. To znamena častku 315 000 kč co? je u? pěkna cena ale bohu?el podminěna financovanim od FIATu. Při ceně auta včetně doplňku 360 000 kč a akontaci 50% tzn 180 000kč na 5 let měsični splatka včetně ZP+HP 5750kč a na 6 let 5105kč. S tim ?e po roce bych nemusel platit ZP+HP a sjednat si tak poji?těni jak budu chtit a kde budu chtit.
Pravě ?e ja nemam zku?enosti s ?adnym fiatem. EVO by byl muj prvni tak?e zku?enosti potřebuji spi? ja. Napsat mu?u jen to ?e prodejcem je mlady sympaticky ho?an ktery mi nabidl piti ochotně je?tě jednu testovaci jizdu ale to je tak v?e. Ty mi prozraď jake kalkulace jsi provaděl a jaka byla nejvyhodněj?i.
Ten ho?an asi bude stejný, co obsluhoval Tebe. Testovací jízdu mám taky za sebou, byla ú?asná - Fiat (v tom případě Bravo) má zkrátka charisma, to jsem u koncernu neza?il!!! Dotyčný pán mi kalkuloval ceny, kdy bych bral auto na úvěr se zvýhodněním, tzv. fiatovným a úvěrem bez zvýhodnění a fiatovné přece jen vycházelo líp, ov?em ne o 40 tis., jak původně sliboval (zaplatí? víc na RPSN). K Evu bych jen uvedl to, ?e se uvidí, jak budou fungovat nově vyvinuté motory, ale já jim věřím, Talo?i patřili v motorech kromě určitých období v?dycky ke ?pičce. Poslouchal jsem dneska uchem u chladiče u 1,6 MJETa a ten zvuk byla extáze!miromen píše:Pravě ?e ja nemam zku?enosti s ?adnym fiatem. EVO by byl muj prvni tak?e zku?enosti potřebuji spi? ja. Napsat mu?u jen to ?e prodejcem je mlady sympaticky ho?an ktery mi nabidl piti ochotně je?tě jednu testovaci jizdu ale to je tak v?e. Ty mi prozraď jake kalkulace jsi provaděl a jaka byla nejvyhodněj?i.
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
To samozrejme uznavam ze 1.2 je zbytecna motorizace. Ja bych prave do eva cekal nejakou oturbenou 0,7 nebo 0,9ku dvouvalce, pak teda 1.4 16V komu se prici mit mene jak 4 valce a tjet jako vrchol. U dieslu bych dal jen 1.3 66kw a 1.6 88kw vic bych to asi nekomplikoval.Jarou? píše:proč dělo???... ale uznej sám, ?e prodávat dva motory s výkonovým rozdílem jen 9 kw, postrádá trochu smysl. U? proto, ?e zbytek palety benzínových motorů dodávaných do GP je v kubatuře 1.4 a jsou ve výkonovém spektru relativně rovnoměrně rozprostřeny.misha píše:aspon si konecne koupis delao, jaky ma jarousbadalandabad píše:těbůh..a kdy? vyhoděj jednadvojku,v čem budu jezdit jáááá???
Ale tu?ím, co asi stojí za nabídkou motoru 1.2... Je to ryze český argument ni??ího povinného ručení a neustále pře?ívající blábol o přímoúměrném vztahu mezi objemem motoru a jeho spotřebou..
PS: podle mě by logické bylo nasazení 1.2 16V - základní motorizace, tím pádem vypustit 1.4 8V a dále nabízet jen 1.4 16V a jeho oturbenou variantu jako ?pičku v benzínových agregátech.
Kdyz jsou pojistovny dementni a platis povinny podle kubatury, tak se nediv, ze nekdo na trdlani po meste nepotrebuje platit zbytecne o dva taci vetsi PR. Ano, nektery nabizeji pojisteni dle vykonu, ale je jich zatim malo nebo to neni vyhodny samozrejme. Vis jak to je dnes nekdo ma 1.4 oturbenou se 180konma a nekdo 2,2 chrochtadlo s hustyma 90 konma. Ale to uz jsem OT
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
JardoK, jestli chces kupovat bravo, zajed si pro nej do polska, dej si tu praci a uvidis, ze vysledek bude stat za to. mrkni na fiat.pl a porovnej auta ve stejne konfiguraci. Me vysel Tjet sport 150hp o cca 100.000 levneji (myslim v konfiguratorech, jinak bravo nevlastnim) Zaruka je po cele evrope, takze jde jen o to bravo nakoupit a zaregistrovat u nas.i na DPHcku usetris 3%. Popremyslej. Jinak Polaci jsou take ochotni s cenou jeste hybat.JardaK. píše:Ten ho?an asi bude stejný, co obsluhoval Tebe. Testovací jízdu mám taky za sebou, byla ú?asná - Fiat (v tom případě Bravo) má zkrátka charisma, to jsem u koncernu neza?il!!! Dotyčný pán mi kalkuloval ceny, kdy bych bral auto na úvěr se zvýhodněním, tzv. fiatovným a úvěrem bez zvýhodnění a fiatovné přece jen vycházelo líp, ov?em ne o 40 tis., jak původně sliboval (zaplatí? víc na RPSN). K Evu bych jen uvedl to, ?e se uvidí, jak budou fungovat nově vyvinuté motory, ale já jim věřím, Talo?i patřili v motorech kromě určitých období v?dycky ke ?pičce. Poslouchal jsem dneska uchem u chladiče u 1,6 MJETa a ten zvuk byla extáze!miromen píše:Pravě ?e ja nemam zku?enosti s ?adnym fiatem. EVO by byl muj prvni tak?e zku?enosti potřebuji spi? ja. Napsat mu?u jen to ?e prodejcem je mlady sympaticky ho?an ktery mi nabidl piti ochotně je?tě jednu testovaci jizdu ale to je tak v?e. Ty mi prozraď jake kalkulace jsi provaděl a jaka byla nejvyhodněj?i.
Misho, v?echno super, ale já nemám hotovost a v Polsku mi úvěr do Česka nedají!misha píše:JardoK, jestli chces kupovat bravo, zajed si pro nej do polska, dej si tu praci a uvidis, ze vysledek bude stat za to. mrkni na fiat.pl a porovnej auta ve stejne konfiguraci. Me vysel Tjet sport 150hp o cca 100.000 levneji (myslim v konfiguratorech, jinak bravo nevlastnim) Zaruka je po cele evrope, takze jde jen o to bravo nakoupit a zaregistrovat u nas.i na DPHcku usetris 3%. Popremyslej. Jinak Polaci jsou take ochotni s cenou jeste hybat.JardaK. píše:Ten ho?an asi bude stejný, co obsluhoval Tebe. Testovací jízdu mám taky za sebou, byla ú?asná - Fiat (v tom případě Bravo) má zkrátka charisma, to jsem u koncernu neza?il!!! Dotyčný pán mi kalkuloval ceny, kdy bych bral auto na úvěr se zvýhodněním, tzv. fiatovným a úvěrem bez zvýhodnění a fiatovné přece jen vycházelo líp, ov?em ne o 40 tis., jak původně sliboval (zaplatí? víc na RPSN). K Evu bych jen uvedl to, ?e se uvidí, jak budou fungovat nově vyvinuté motory, ale já jim věřím, Talo?i patřili v motorech kromě určitých období v?dycky ke ?pičce. Poslouchal jsem dneska uchem u chladiče u 1,6 MJETa a ten zvuk byla extáze!miromen píše:Pravě ?e ja nemam zku?enosti s ?adnym fiatem. EVO by byl muj prvni tak?e zku?enosti potřebuji spi? ja. Napsat mu?u jen to ?e prodejcem je mlady sympaticky ho?an ktery mi nabidl piti ochotně je?tě jednu testovaci jizdu ale to je tak v?e. Ty mi prozraď jake kalkulace jsi provaděl a jaka byla nejvyhodněj?i.