Stránka 1 z 4

Rezervní kolo vs. opravná sada na dojetí

Napsal: úte říj 13, 2009 14:41
od mr.norman
Zdravim lidicky, rad bych se opital, zda se standartne dava rezerva do GP 1.4 16v ve sport vybave 3 dver a v pripade ze ne jestli je tam aspon misto pro ni v kufru........ uvazuji o jeho koupi a kdyz jsem se byl na neho podiva, tak mi majitel rikal ze rezerva se tam nedava.

Napsal: úte říj 13, 2009 15:10
od Teddy86
Rezerva se do verze Sport nedavala a nedava. Mam dojem ze jen v jednom obdobi tak italove cinili ale ne moc dlouho. Takze pokud ti majitel rekl ze tam rezerva neni je to v poradku. Mel by tam mit lepici sadu. Rezervni kolo se tam samozrejmne vejde jako u jakekoliv jine verze GP. Je jen na tobe zdali dokoupis rezervni kolo ci to nechas tak jak to je od vyroby. 8)

Napsal: úte říj 13, 2009 17:08
od 1nekros1
ja len dodam ze sa tam v pohode mesti aj 17stka koleso origos s fiatika a uz sa tam ta rezerva zasa dava :-) jo a sport verzia nema ani hever tak aj ten si budes muset najst (tesco ako uliaty :-))

Napsal: stř říj 14, 2009 11:37
od mr.norman
heh no tak to jsou teda setrilci :) Taliani jedni, kazdopadne jestli jsem to dobre pochopil tak v kufru je misto pod tim kobercem na koleso, bo ho musim upevnit ze spodu ?...jinac kdyz jsme u toho nejaka zkusenost se sadou kdyz pichnete (nevim presne jak se jmenuje-ve v tom nejakej sprej s penou tusim)

Napsal: stř říj 14, 2009 17:30
od 1nekros1
ked tu sadu pouzijes mozes rovno vyhodit gumu do kosa a disk niekolko hodin cistit tak si daj otazku ci sa ti to za to nosenie tej rezervy fakt oplati.- moj nazor je ze radsej mam nahradne koleso.na leto zimnu 15stku a na zimu tam mam letnu 17stku a je vybavene

Napsal: stř říj 06, 2010 20:36
od Dušan
Přidal jsem v tomto tématu na základě diskuse s g-lobbyho deníčku anketu. Prosím hlasujte pravdivě kolika z Vás se za svou řidičskou praxi podařilo prorazit pneumatiku.
Mů?ete napsat v krátkém příspěvku, jak dlouho řídíte - já 27 let bez prora?ení pneu a bez úniku vzduchu pneu za jízdy (co? je výhoda bezdu?ových pneu). Asi 2x jsem vytáhl z pneumatiky ?roub, na který jsem při?el pouze tím, ?e mi při jízdě kolo "cvakalo".

Napsal: stř říj 06, 2010 21:01
od Teddy86
Tak ja za cca 5 let co mam papiry zatim ne. Jediny pripad byl ze mi uchazel vzduch pres ventilek. Ale to jsem v pohode dojel do pneuservisu.

Napsal: stř říj 06, 2010 21:23
od Jarouš
Tak já v g-lobbyho denníčku rozpoutal "rezervové" flame :D , tak?e spěchám se svou tro?kou do fora.

Za 17 let co jezdím, jsem prorazil gumu jednou - díky geniálním plastovým podstavcům pro pozemní dopravní značky. S tímto rozdělením původního dvoupruhu na obousměrnou komunikaci (rekonstrukce cesty a jiné) se setkávám (a určitě nejen já) velmi často. Taky určitě v?ichni víme, co s takovou značkou doká?e udělat kamion a já měl to ?těstí, ?e mi do cesty jednou takovou o?típanou mrchu ten kamion z protisměru ?oupnul.

Taky se mi kdysi povedlo říznout bočnici gumy o nějaké sklo - rovně? bych si v té době mohl namazat lepící sračku akorát tak na chleba :D

Jinak bě?né defekty jsem měl asi 2 -3. Tak?e z hlediska statistky pravděpodobnosti bych mohl tu rezervu z kufru asi tak vyhodit. :lol:

Napsal: stř říj 06, 2010 21:26
od Dušan
Těm co se podařilo prorazit pneumatiku - bylo by zajímavé, kdyby jste popsali za jaských okolností (popis místa a důvodu) a důle?itým fakt, zdali se Vám to podařilo vlivem stavu vozovky nebo třeba va?í frajeřinou (smyk a náraz do obrubníku, apod.) :wink:

Napsal: stř říj 06, 2010 22:18
od lukin
To me 4x :D jednou diky nasim silnicim,pote o obroubnik kdyz jsem se vyhejbal jednomu d.....y a dvakrat z frajeriny :D a zadna lepici sada by me teda nepomohla ani v jednom pripade!!

Napsal: čtv říj 07, 2010 6:43
od JardaK.
Já pneumatiku neprorazil nikdy (jezdím od roku 1978), ale tady k tomu tématu musím připomenout, ?e pneumatika se nevyměňuje jen kvůli průrazu, ale tehdy, kdy? z ní uniká vzduch! Důvody mohou být různé - "řídká" guma, najetí na něco ostrého, vada materiálu (prasklý kord - to jsem chtěl u?etřit na nových gumách a pak jsem se na dobře vypadajících vyřazených protektorech v 90km u Přerova divil, kdy? to buchlo!). Opravná sada mi pak připadá jako provizorka na pár kilometrů, kde?to plnohodnotná rezerva mů?e jezdit na autě do dal?ího píchnutí mezitím opravené rezervy. Pravda, teď mám od výroby v Bravu neplnohodnotnou (u??í a men?í) rezervu, ale pro mě furt lep?í, ne? opravná sada.

Napsal: čtv říj 07, 2010 7:33
od Pepa B.
JardaK. píše:Já pneumatiku neprorazil nikdy (jezdím od roku 1978), ale tady k tomu tématu musím připomenout, ?e pneumatika se nevyměňuje jen kvůli průrazu, ale tehdy, kdy? z ní uniká vzduch! Důvody mohou být různé - "řídká" guma, najetí na něco ostrého, vada materiálu (prasklý kord - to jsem chtěl u?etřit na nových gumách a pak jsem se na dobře vypadajících vyřazených protektorech v 90km u Přerova divil, kdy? to buchlo!). Opravná sada mi pak připadá jako provizorka na pár kilometrů, kde?to plnohodnotná rezerva mů?e jezdit na autě do dal?ího píchnutí mezitím opravené rezervy. Pravda, teď mám od výroby v Bravu neplnohodnotnou (u??í a men?í) rezervu, ale pro mě furt lep?í, ne? opravná sada.
já v roce 1978 je?tě nebyl ani na světě :lol: :lol:
jinak já prorazil gumu 1x na ?120, při zimních "driftech", jinak defekt co si pamatuju, tak cca 3x (trn, ?rouby,...), a jsem zastáncen min. dojezdového kola. Sám jsem v Bravu měl fofrlepící sadu, a dal jsem tam dojezdové kolo.

Napsal: čtv říj 07, 2010 8:38
od .bany
ja osobne sem prorazil gumu dvakrat, jednou z blbosti v zime pri driftovani na snehu a podruhy o velkou diru.jinak zena najela u benzinky na vylomenej patnik u stojanu v noci a dalsi kolo-to sme zachranily, mala dirka ... pak jeste jednou sem mi uslo kolo na dalnici v rakousku,nez sem zastavil bylo uz docela rozjety ale cestu do chorvat a spatky jeste vydrzelo,pak slo do d?a ...jinak znam hafo lidi co se jim to bezne dari nekolikrat do roka ...jinak oprav bylo dost ,treba i tri diry v jednom kole se mi podarili ...
a Pepa B tez sem to zasraty lepidlo vyhodil a dal tam rezervu ...

Napsal: čtv říj 07, 2010 13:42
od 1nekros1
no na favorite som dostal defekt a musel som to vymienat za snezenia a fukania na dialici a potom som bol tyzden samozrejme prechladnuty. druhy krat hned na novom punte som dosiel dom (este ani SPZ som nemal) a rano ked som siel do prace bola prazdna guma tak som ju nafukal a vecer bola zas prazdna a bola tam 100vka klinec. do sierneho punta som si kupil dojazdove koleso za 15e ktore je lahke a vobec neriesim ze ci ho nosit alebo ne radsej si vymenim koleso ako nekoho otravovat nech mi donese nahradne popripade tam nafuknut to lepidlo ktore ti zaserie cely disk a znehodnotu gumu ktoru mozes vyhodit a disk cely den cistit. podla mna to stoji za to ze nova guma stoji 50eur +- a zalepenie defektu 2eura. aj s kupou dojazdovky ta to stale vyjde lacnejsie.

Napsal: čtv říj 07, 2010 16:46
od Dušan
Podle počtu hlasování 5:3 ve prospěch prora?ení pneu čumím.
Kurňa Du?ane ty jsi ale klikař! :D (a slu?ný řidič :wink: )