Stránka 1 z 32
Řízení a elektrický posilovač řízení
Napsal: stř srp 05, 2009 20:15
od Daveedekcz
Zdarec, mam GP a pri ceste z dovoleny zaclo zlobit rizeni... projevuje se to tak ze pri otoceni volantu doleva rizeni jakoby "drhne"... to se deje samozrejme pri otoceni volantu doprava a naslednym narovnavani... nakonec pri jedny zastavce se rozsvitila kontrolka posilovace rizeni ( kontrolka volantu) ale prislo mi to spis ze je zablokovany nejak kolo nez ze by nefungoval posilovac... potom to ale za chvilku zas zhaslo ale problem pretrvava... nevite co by s tim mohlo byt? chapu ze to asi neopravim sam ale zajimalo by me to
Napsal: stř srp 05, 2009 20:21
od Jirka
Jedině servis u? to tady bylo, mě to dělalo taky a měnili mi celé řízení pod volanten , na?těstí je?tě v záruce jinak cena přes 25tis. kč.
Nejhor?í ?e je to v?e bohu?el jeden celek včetně snímačů a elektromotoru.
Napsal: stř srp 05, 2009 20:49
od 1nekros1
presne tak a ja len doplnim ze kontrolka ti svietila preto lebo sa ti prehrial motor posilovaca lebo sa to zadiera a musi silnejsie tahat
Napsal: stř srp 05, 2009 21:18
od Jarouš
1nekros1 píše:presne tak a ja len doplnim ze kontrolka ti svietila preto lebo sa ti prehrial motor posilovaca lebo sa to zadiera a musi silnejsie tahat
nebo odchází motor posilovače a tím se přehřívá. To ale zjistí diagnostika
Napsal: pát srp 07, 2009 17:51
od Daveedekcz
tak ja jen teda doplnim ze ste meli pravdu, je tam potreba tyc rizeni + este neco tzn 18 k + 14 k + práce no... nic veselyho ale prej sem to privezl este relativne brzo... docela to nastve 3 mesice po zaruce
Napsal: pát srp 07, 2009 19:12
od Kriss
kolik korun to teda udela celkem???
Napsal: pát srp 07, 2009 22:08
od J.B.
sakra-přes dva roky staré auto a toto?konkrétně co bylo v háji ?
Napsal: sob srp 08, 2009 21:24
od Daveedekcz
celkem 18+14= 32 + 5 prace = 37 000,- s tim ze pan servisman rikal ze se pokusi vyjednat nakou vetsi slevu prave proto ze to je tesne po zaruce, a je to presne ten problem co tu pise Jirka... , hlavne s autem ted jezdim, pry se nic nemuze stat, takze jen cekam na zpravu o velikosti investice:(
Napsal: ned srp 09, 2009 6:50
od Jirka
Tak?e jak je vidět problém se řízením jsem neměl jenom já, je?tě doplním mě je?tě měnili tyč řízení a kompletní hřeben řízení v motorové části(klepal měl vůli),na?těstí v?e v záruce.
Je?tě by mě zajimalo v kolika tis. km se ti to stalo? mě asi ve 20tis. km.
Napsal: ned srp 09, 2009 7:50
od JardaK.
Jirka píše:Tak?e jak je vidět problém se řízením jsem neměl jenom já, je?tě doplním mě je?tě měnili tyč řízení a kompletní hřeben řízení v motorové části(klepal měl vůli),na?těstí v?e v záruce.
Je?tě by mě zajimalo v kolika tis. km se ti to stalo? mě asi ve 20tis. km.
A jak má? staré auto? U nověji vyrobených aut měl být problém s řízením odstraněn u? od výroby!
Napsal: ned srp 09, 2009 8:45
od Jirka
Podle ePeru vyrobeno 11-2005, ale koupeno a? 01-2007
Napsal: ned srp 09, 2009 9:27
od Daveedekcz
me asi v 30 000 km a s tou vuli to mam taky no:(
Napsal: sob zář 05, 2009 9:36
od Dušan
Daveedekcz píše:celkem 18+14= 32 + 5 prace = 37 000,- s tim ze pan servisman rikal ze se pokusi vyjednat nakou vetsi slevu prave proto ze to je tesne po zaruce, a je to presne ten problem co tu pise Jirka... , hlavne s autem ted jezdim, pry se nic nemuze stat, takze jen cekam na zpravu o velikosti investice:(
Jak to dopadlo?
Napsal: sob zář 05, 2009 18:17
od dony
... tak mluv chlape,jak si dopadl,snad ho to nestálo v?echny prachy a teď někde schoulenej v rohu pod novinama zmírá? hlady
Napsal: sob zář 05, 2009 19:21
od Jarous1
Podle mě by to plně měl zaplatit Fiat, proto?e to byla konstrukční vada. Dokonce na to byla svolávací akce...tak by jsi neměl platit nic. No jsem zvědavej, jak se k tomu postavěj...