mo?ná je načase promluvit si o výrazné slevě na vstupném... třeba to opravdu nezabírá...Ondrs píše:g-lobby píše:zkusil bych posunout si sedačku trochu dozadu a zvednout volant...Ondrs píše: btw Zda se mi, ze pri toceni volantem slysim takovy tichy syceni. Nevim k cemu to prirovnat. Asi jak kdyz prejedete prstem po ryflich Je to symptom one vady..snad nee.
to Ti mů?e drhnout volant o pupek... proto ten zvuk... :> :> :>
Dobryy.. Ale tim to fakt asi nebude..jestli jo tak se pak dru 3-4x tydne v posce zbytecne.
No snad to nic neni. Takovej ranec co chtej za opravu nevim kde bych splasil.
Řízení a elektrický posilovač řízení
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
[/quote]
mo?ná je načase promluvit si o výrazné slevě na vstupném... třeba to opravdu nezabírá...[/quote]
Nebo tech dorticku, tycinek, susenek, zmrzlinek, pizz etxc. je vic nez dokazu spalit.
Musim se kouknout estli nemam od volantu na pupku odranej pruh.
mo?ná je načase promluvit si o výrazné slevě na vstupném... třeba to opravdu nezabírá...[/quote]
Nebo tech dorticku, tycinek, susenek, zmrzlinek, pizz etxc. je vic nez dokazu spalit.
Musim se kouknout estli nemam od volantu na pupku odranej pruh.
Fiat GP 1.4 16V Sport, barva orange aneb mandarinka
To mě tedy poser, ve Fiatu pouze výměnou - prý je to nerozebíratelné
Naposledy upravil(a) Dušan dne sob lis 07, 2009 16:37, celkem upraveno 1 x.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Tady je?tě jeden odkaz http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8603
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
řekl bych ?e je to to saméJirka píše:Tady je?tě jeden odkaz http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8603
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Určitě by ta cesta za to stála, ne? platit ty ?ílený prachy tady ve Fiatu v ČR. Ale stejně, jestli to nějakým způsobem nedopadne přes to mé písmo do Itálie, budu hledat je?tě tady v Česku (opravu či kup z bouračky - ale od r. 2007)Jirka píše:Je tam je?tě jeden kontakt na opravy toho řízení, ale taky slovensko, jedině si udelat výlet do Bratislavy, no za tu cenu by to asi stálo.
a nebo mi 1nekros1 po?le svůj posilovač, já jemu můj a on si ho tam nechá opravit
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Tak prispeju do diskuze mozna s pozitivni zpravou.
Byl jsem ve fiatu na Melniku kvuli krytu pod motor a take na svolavacku (kabelaz topeni, cca rok stara, no mne to prislo dopisem az v lete...). Kdyz jsem se objednaval, tak co se divali do systemu, moje auto melo uz svolavacky dve: vyse zminenou a nejakou dalsi, kterou zatim nevedeli, co je zac, nemeli k tomu informace.
Jak jsem cekal vcera v servisu, meli tam na navstevu tajemneho pana v obleku (asi nekdo ze zastoupeni fiatu, nevim), ktery ukazoval vedoucimu servisu nejaky tajuplny magicky klic Jak se s nim cosi meri, utahuje, jak se pripojuje do pocitace, sbiraji vysledky a kam je ma ukladat - proste instruktaz.
Nerozumim tomu ani za mak, ale az jsem byl hotov, tak mi rekl ze svolavacku mi zkontrolovali jen tu starsi. Ta nova se totiz tyka prave toho rizeni a k tomu tam prave dostali ten klic. Ze se budou lidi teprve obesilat (ale v lednu s garancni prohlidkou uz budou plne zaskoleni).
Takze, Dusane, vydrz - mozna jeste neni vse ztraceno
Byl jsem ve fiatu na Melniku kvuli krytu pod motor a take na svolavacku (kabelaz topeni, cca rok stara, no mne to prislo dopisem az v lete...). Kdyz jsem se objednaval, tak co se divali do systemu, moje auto melo uz svolavacky dve: vyse zminenou a nejakou dalsi, kterou zatim nevedeli, co je zac, nemeli k tomu informace.
Jak jsem cekal vcera v servisu, meli tam na navstevu tajemneho pana v obleku (asi nekdo ze zastoupeni fiatu, nevim), ktery ukazoval vedoucimu servisu nejaky tajuplny magicky klic Jak se s nim cosi meri, utahuje, jak se pripojuje do pocitace, sbiraji vysledky a kam je ma ukladat - proste instruktaz.
Nerozumim tomu ani za mak, ale az jsem byl hotov, tak mi rekl ze svolavacku mi zkontrolovali jen tu starsi. Ta nova se totiz tyka prave toho rizeni a k tomu tam prave dostali ten klic. Ze se budou lidi teprve obesilat (ale v lednu s garancni prohlidkou uz budou plne zaskoleni).
Takze, Dusane, vydrz - mozna jeste neni vse ztraceno
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
JESTLI JE TO OPRAVDU TAK, TAK U? NEVÍM CO SI MÁM O TOM MYSLET
Naposledy upravil(a) Dušan dne pon led 18, 2010 18:45, celkem upraveno 1 x.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Zabehni si nekam na prodejnu, nadiktuj jim VIN at ho zadaji do systemu a mrknou se, co tam mas za svolavacky
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ja se objednaval az 31.10. a uz to tam bylo - pry cerstve
Mozna jsi svoji iniciativou pohnul ledy
Mozna jsi svoji iniciativou pohnul ledy
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"